"צריך ללמוד להיות לבד": ג'ניפר לופז מגיבה לראשונה על הגירושים מבן אפלק

חודש אחרי הגשת הבקשה לגירושים, הכוכבת מגיבה לראשונה בפתיחות מעוררת השראה: "אני אדם טוב. זאת הייתה התקופה הכי קשה בחיי, אבל גם תקופה טובה"

ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז | צילום: אינסטגרם

יותר מחודש אחרי שהגישה בקשה לגירושים מבן אפלק, ג'ניפר לופז מגיבה לראשונה על הבועה שהתנפצה לה השנה. הזמרת אמרה אתמול (רביעי) לקומיקאית ניקי גלייזר בריאיון למגזין "אינטרוויו": "את חייבת להיות שלמה. אם תרצי משהו אחר רק ככה גם זה יהיה שלם יותר". עוד הוסיפה: "צריך ללמוד להיות טובים גם לבד, חשבתי שידעתי אבל גיליתי שטעיתי. בקיץ האחרון הייתי צריכה להיות לבד ועכשיו אני רוצה להוכיח לעצמי שאני יכולה לעשות את זה. הזוגיותשלי לא מגדירה אותי, האושר שלי לא נמצא אצל אנשים אחרים".

אחרי הכל, נראה שג'יי לו לא מעוניינת כרגע לצאת לדייטים ולמצוא אהבה חדשה. והוסיפה: "אני לא מחפשת מישהו חדש. איך זה? זה כל מה שעשיתי ב30 שנים האחרונות, אז עכשיו כשאני מצב כזה מאתגר, אני מתמודדת עם עצמי. אז מה אם אני פשוט פנויה?". היא מלאה בחמלה כלפי עצמה, ואין ספק שזה יפה לראות אחרי כל מה שהיא עברה לאחרונה, "זה בדיוק המקום שבו הייתי צריך להיות כדי להגיע לאן שאני צריכה".

למרות שבעבר היא הייתה כבר מאורסת לאפלק, עוד לפני שחזרו בשנת 2021, וזה לא נגמר כל כך טוב היא לא מתחרטת על שום דבר שקרה בניהם "אף לא על שנייה אחת איתו, כשאני חושבת על זה אני מבינה שזה בדיוק מה שהייתי צריכה".

ג'יי לו ובן אפלק | צילום: shutterstock

ג'יי לו הרגישה שהיא חייבת לספר גם את מה שקרה באמת, אחרי כל הפרסומים: "אני יודעת שכל מה שנכתב עליי ועל מי שאני כבן אדם זה לא נכון. אני יודעת שאני אדם טוב, אמא טובה ואני יודעת מי החברים האמיתיים שלי וההורים שלי והם יודעים בדיוק מי אני".

על ביטול ההופעות שלה היא אמרה "הרס אותי לאכזב את מי שקנה כרטיסים אבל הייתי צריכה להיות עם הילדים שלי ועם עצמי ולהתרכז במה שקורה לי ובהתמודדות עם זה. אני שמחה שעשיתי את זה, זאת הייתה תקופה קשה עבורי, אולי הכי קשה שהייתה לי, אבל גם תקופה טובה כי עבדתי על עצמי".

בסופו של דבר היא אומרת שהיא בקרוב תחזור לבמה ותרקוד כמו שרק היא יודעת, ואפילו טוב יותר.