יריב נתי: "לא קיבלנו דמי שתיקה מקשת"

בן זוגה של דנה רון הכחיש את השמועות בדבר תשלום שקיבלו בני הזוג מהזכיינית כדי שלא יצאו נגד ההפקה בפרשת ההתבטאות הסקסיסטית של במאי "האח הגדול" יורם זק

דנה רון ובן-זוגה יריב נתי אחרי ההדחה מ"האח הגדול"
דנה רון ובן זוגה יריב נתי אחרי ההדחה מ"האח הגדול" | צילום: גלילאו

יריב נתי, בן זוגה של דנה רון, שהודחה אמש מבית "האח הגדול" לאחר שעמדה במוקד שערוריית ההתבטאות הסקסיסטית של במאי התוכנית יורם זק כלפיה, הכחיש הבוקר בראיון בתוכניתו של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה" את השמועות בדבר תשלום שקיבלו בני הזוג מ"קשת" בתמורה להמנעות מהתנגחות בתוכנית. "לא הציעו לנו ולא ביקשנו שום תשלום", אמר נתי.

 

אתמול דרש זק שלא לשדר את התנצלות האח הגדול בפני דנה מכיוון "שלא היתה מספיק התנצלותית" לטעמו, אבל בראיון הבוקר הוא נשמע מפויס והסביר כי הוא רואה את העניין כפליטת פה שלא צריך להתרגש ממנה יותר מדי. לדבריו, הוא הופתע מההדחה שכן דנה סומנה כפייבוריטית שעשויה גם להגיע לגמר, אבל אמר כי זה היה לטובה מכיוון שהשהות בבית האח גרמה לה לקושי נפשי גדול בשבועות האחרונים.

 

הסערה החלה לאחר דברים שנאמרו במהלך בדיקת סאונד והיו מיועדים לאזני הצוות בלבד, אבל בגלל תקלה טכנית הגיעו אתמול לאוזני כל צופי ערוץ 20: "ערב טוב דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים בבית ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". ההפקה התנצלה על הדברים מספר פעמים.

 

>>>  האח עם הסכם השתיקה • הבלוג של צפניה 

 

>>>  יורם, תגיד לי אתה • פיני אסקל על ההתבטאות הסקסיסטית של האח הגדול כלפי דנה רון

 

>>> דנה רון על פליטת הפה של האח הגדול: "פשוט צחקתי... לא לקחתי אישית"

 

>>> צפו, ובעיקר האזינו, להתבטאות הסקסיסטית של האח הגדול

 

>>> למה לא שודרה ההתנצלות של האח הגדול? בן זוגה של דנה התנגד

 

>>> האח הגדול 3: סיקור מיוחד