מרב בטיטו תיכנס לבית "האח הגדול"

עיתונאית "ידיעות אחרונות" תהיה בין הדיירים החדשים שיצטרפו היום למשתתפי התוכנית כך נודע ל-nana10. מקורב לבטיטו: "בשעות האחרונות היא ממתינה בבית מלון"

אמא מנסה להוציא כסף בכספומט מתוך משפפחה בעמ פרק 7
אמא מנסה להוציא כסף בכספומט מתוך משפפחה בעמ פרק 7 | צילום: צילום מסך, אורלי וגיא

בין הדיירים החדשים שיצטרפו הערב לבית "האח הגדול" תהיה גם העיתונאית מרב בטיטו, כך נודע ל-nana10. מקורב לבטיטו אישר את הפרטים, והוסיף: "בשעות האחרונות היא ממתינה בבידוד בבית מלון לכניסתה לבית".

 

בטיטו, נשואה ואם לחמישה בת 41, שהחלה את דרכה ככתבת ב"עולם האשה" וכתחקירנית "משעל חם", המשיכה ככתבת מגזין במעריב עד שחצתה את הכביש אל המתחרים ב"ידיעות אחרונות" ב-2007. בטיטו השתתפה במספר תוכניות טלוויזיה - התוכנית של רפי רשף, תוכנית התרבות "תרבות רעה" ששודרה בערוץ "yes stars ישראלי, ותוכנית התחקירים של אורלי וילנאי וגיא מרוז, בה ניסתה לחיות תחת מעקב טלוויזיוני בתקציב של משפחה ישראלית ממוצעת.

 

הדיירים הנוספים שייכנסו הערב לבית "האח הגדול" בנווה אילן הם אבירם בן-שושן, הארוס לשעבר של ליהיא, רם פרייס סיטון, סטודנט למשפטים בן 26, ועוד שני דיירים ששמותיהם טרם נחשפו, אבל אחת מהם היא מעצבת פנים בת 26 מירושלים, והשני הוא מומחה לסאונד בן 34.

 

את תגובתה של בטיטו לא ניתן היה להישג עד למועד פרסום הידיעה.

 

בקשת מסרו לנו בתגובה: "אנחנו מודעים לעניין הרב, לשמועות הרבות ולספקולציות. הערב בשידור חי תפתחנה דלתות הבית ודיירים חדשים ייכנסו. אז גם תיחשף זהותם".

 

מ"ידיעות אחרונות" בחרו שלא להגיב.

 

>>> האח הגדול 3: סיקור מיוחד