חובב ציון: פרז הילטון מבקר בישראל

אחד מבלוגרי הרכילות הפופולריים בעולם הגיע לחגוג את הכריסטמס בישראל ומתאכסן בתל אביב, כך כתב בטוויטר. הסלבס המקומיים צריכים להכנס לכוננות ספיגה?

פרז הילטון
פרז הילטון | צילום: אימג'בנק/GettyImages

הו הו הו! פרז הילטון, בלוגר הרכילות הפופולרי בעולם, לשעבר גם העוקצני ביותר, הגיע בסוף השבוע לביקור בישראל, כך על פי חשבון הטוויטר שלו, בו כתב עם הגיעו שהוא "רוקד במלון לצלילי השיר Like A Peacock" כשהוא מלננק לגרסת מאש-אפ ביוטיוב בביצוע של קייטי פרי עם פאר איסט מובמנט. היום התפנק פרז בבליסת פלאפל ובביקור בשוק הפשפשים ביפו, על פי העדכונים בטוויטר והצילומים בבלוג.

בשלב זה לא ברורות נסיבות הביקור, אך על פי פרסומים קודמים בטוויטר ובבלוג שלו, נראה כי פרז החליט לבלות את חג המולד במזרח התיכון, כשמוקדם יותר השבוע ביקר במצרים, בה כמובן הצטלם כשהוא רכוב על גבי גמל, על רקע הפירמידות.

 

שמו האמיתי של פרז הילטון בן ה-32 הוא מריו ארמנדו לוונדריה, ואת קריירת הרכילאות שלו הוא החל בשנת 2005 עם הקמת הבלוג perezhilton.com שהעניק מאבק הולם לצהובונים המסורתיים, ולאחר מכן הפך לירת התגוששות מול לא מעט שמות נוצצים בהוליווד, בהם מיילי סיירוס וג'ניפר אניסטון. במקביל, שומר פרז על יחסים חמימים ומלוקקים עם זמרות כמו ליידי גאגא וקייטי פרי.