בריטני ספירס וג'סטין ביבר יחלקו מיטה בישראל

וגם: שלומית מלכה משמחת ילדים לקראת חג הפסח, ואיש יחסי הציבור שהציע לבת זוגו נישואין בסוף השבוע האחרון

אחרי שחשפנו כאן ב"משחקי הכסף" איפה יתארח הזמר ג'סטין ביבר בביקורו המתוכנן לכבוד הופעתו במאי בישראל, כעת נספר לכם היכן תשהה הזמרת המצליחה בריטני ספירס שלאחרונה נודע כי תקיים הופעת ענק בישראל בקרוב. אולי יש עוד זמן עד שספירס תנחת בארץ, אבל בהפקת המופע כבר החלו לארגן את סידורי הלינה של הזמרת.

כאן היא תישן. צילום: אורי אקרמן
כאן היא תישן. צילום: אורי אקרמן

עוד במשחקי הכסף

הסוויטה נחשפת: איפה ישהה ג'סטין ביבר בישראל?

הג'וב החדש של השחקן האהוב עמוס תמם

אור אדרי פושט את המדים לטובת תפקיד חדש

לכבוד ספירס נסגרה הסוויטה הנשיאותית של מלון "דן" בתל – אביב, אותה סוויטה בה ישהה גם ביבר. זוהי הסוויטה היקרה במלון, אשר משתרעת על שטח בן 190 מ"ר הכוללים מרפסת עם נוף לים, פינת עבודה, וטרקלין יוקרתי צמוד.

גם במקרה של ספירס וגם במקרה של ביבר, לסוויטה יוצמדו באטלרים של המלון במשך 24 שעות ביממה ככה שאם אחד הכוכבים ירצה לשתות או לאכול באמצע הלילה, הם לא ישארו רעבים.

בעבר שהו באותה סוויטה ליאונרדו דיקפריו, ליידי גאגא, פמלה אנדרסון, דנזל וושינגטון, נטלי פורטמן וכוכבים נוספים. אם גם אתם רוצים להנות מהתענוג הזה, הוא יעלה לכם 3500 דולר ללילה.

כאן היא תעבוד. צילום: אורי אקרמן
כאן היא תעבוד. צילום: אורי אקרמן
וכאן היא תעשה מה שתרצה. צילום: אורי אקרמן
וכאן היא תעשה מה שתרצה. צילום: אורי אקרמן

|מנכ"ל spaces רון יריב ומנהלת המותג נעמי גרינברג לוי השיקו ברביעי את מרכז העסקים הראשון של החברה בהרצליה פיתוח. האירוע החגיגי נערך במעמד מייסד spaces העולמי מרטין רורדינק שהגיע במיוחד לישראל.

יריב רורדינק ומורן ועוז. צילום טל מנור
יריב רורדינק ומורן ועוז. צילום טל מנור

|אירוע נוסף שנערך ברביעי הוא אירוע השקת המיזם החדש PRIVATE-multi brand events בבעלותן של היזמיות מירב דהאן וליאת טופל. אל האירוע שהפיקה מפיקת האלפיון מורן גולדשטיין הגיעו מנכ"ל "לקסוס" דרור גורלניק, יזמי הנדל"ן מוטי ואורן כוזהינוף, בעלי "רנבי" בני מורן, מירי טוכמאייר, ורד רוזן, ליאת ושלום מוליוב, עו"ד ציון אמיר ואורחים נוספים.

אילנה גור ובני מורן
אילנה גור ובני מורן
מוטי כוזהינוף, מירב דהאן וליאת טופל
מוטי כוזהינוף, מירב דהאן וליאת טופל

|בסוף השבוע האחרון יעקב שחר, מבעלי "קבוצת מאיר", ערך אירוע חגיגי לרגל השקת קומפלקס האופנועים החדש שלו בתל – אביב שעלותו מוערכת בכ- 5 מיליון שקלים. מי שהגיע לעשות כבוד לשחר ולמנהל החטיבה בחברה אורן בננו, הוא אסי ישראלוף שכרגיל גרם לכולם לצחוק במהלך האירוע.

יעקב שחר ואורן בננו. צילום: ניר עמוס
יעקב שחר ואורן בננו. צילום: ניר עמוס

|אירוע נוסף שנערך בסוף השבוע האחרון היה הקרנת הבכורה של הסרט שיצר יוני קליין, בנו של ד"ר דב קליין. אל ההקרנה, שנערכה בחסות מותג הגלישה המוביל "בילבונג", הגיעה משפחת קליין המורחבת, אוהבי הגלישה למיניהם וגם כמה כוכבים כמו אייל קיציס, שרי גבעתי, אלי פיניש. עוד נצפו בכירי החברה, מנכ"ל החברה בועז תמיר וסמנכ"ל החברה אסף ניסנבוים.

בכירי בילבונג
בכירי בילבונג

|פתחו את פנקסי הצ'קים: איש יחסי הציבור ערן קליגר שלף בסוף השבוע האחרון טבעת והציע לבת הזוג עדן מינדל להתחתן איתו, היא אמרה לו "כן" וכל השאר - היסטוריה. ההצעה, למי שתהה, נערכה בצפון הארץ. מזל טוב.

קליגר ומינדל
קליגר ומינדל

|ביום חמישי האחרון נערך בבית התפוצות יום עיון על בוב דילן בשיתוף מרכז צימבליסטה שבאוניברסיטת תל – אביב. במהלך היום הועברו הרצאות שונות על דילן ובסיומו נערכה הופעה של שלומי שבן. הגיעו לנשום בוב דילן: יו"ר אגודת הידידים של בית התפוצות חנה פרי זן, מנכ"ל אגודת הידידים עדי אקוניס, יו"ר לוריאל ישראל גד פרופר ואשתו אתי פרופר ואורחים נוספים.

עדי אקוניס, שבן ופרי זן. צילום: אביב חופי
עדי אקוניס, שבן ופרי זן. צילום: אביב חופי

|איש העסקים, מבעלי קבוצת "פוקס" הראל ויזל ערך הרמת כוסית לקראת הפסח בשיתוף הרב ונשיא הקרן לידידות יחיאל אקשטיין בקניון רמת אביב. אל האירוע הגיעו ילדי מועדוניות רווחה מהאזור שזכו לפגוש את פרזנטורית החברה ומנחת "דה וויס" שלומית מלכה.

ויזל, אקשטיין ומלכה
ויזל, אקשטיין ומלכה