נשים ממאדים

אכזבה ב-yes: רק 250 נשים נרשמו לערוץ SHE. מה נשים רוצות? כפי הנראה לא אותו

רק לפני חודש נולד הערוץ העברי הראשון לנשים בלבד, והיום לקברניטי חברת הלווין yes כבר ברור שמפה ככל הנראה, לא תתחיל המהפכה. ל-nana10 נודע כי עם סגירת הערוץ למנויים, נרשמו עד כה 250 נשים בלבד, הרבה פחות מהתחזיות שעמדו על פוטנציאל שיווקי של לפחות מספר אלפים. ערוץ SHE הושק בקול תרועה לפני מספר שבועות ונפתח למשך חודש אחד בחינם, לצורך הכרות ו"משיכת קהל" לכלל המנויים. היום כאמור הוא נסגר לקהל הרחב, והפך לזמין למנויים בתשלום בלבד.

את ערוץ הנישה החדש SHE, מפיקה עבור yes טלעד, המפעילה את ערוץ ההיסטוריה, ערוץ הביוגרפיה, ערוץ E!, ערוץ MGM, MGM-HD ושלושה ערוצי MGM הבין לאומיים. בטלעד תלו הרבה תקוות בערוץ החדש, ביתר משום שהוא לה המותג המקורי הראשון. את השקת הערוץ ליווה קמפיין ייעודי באמצעות פרסום בערוץ 2 ובאמצעות פרומואים בערוצי הבית של yes, תחת הסלוגן: "she בשבילך". כיום הוא נמכר כערוץ פרימיום, בעלות חודשית של 14.9 ש"ח.

גורמים ב-yes הביעו הבוקר אכזבה רבה אך טענו כי הכתובת היתה על הקיר, בין היתר משום הבלבול בין קהלי היעד של SHE ושל ערוץ החיים הטובים של "ענני תקשורת", שעיקר הצופים בו הן צופות. בטלעד נעלבו בזמנו מההשוואה. "אנחנו מייצרים כאן משהו אחר, כמו סדרות רכש ייחודיות מה-BBC ותוכניות נוספות שלא מתעסקות רק באוכל, טיולים וטיטולים. אנחנו לא מפחדים לכוון גבוה ולהתייחס לנשים בגובה העיניים".

עטרה ישראלי עזריה, דוברת ערוץ she מסרה בתגובה: "אנחנו שעתיים מאז שנסגר הערוץ לקהל הרחב, ואם הנתון נכון אז אנחנו מאוד מרוצים, שרק ימשיכו להירשם בקצב כזה". מ-yes נמסר כי "התגובה של ערוץ SHE מדברת בשם עצמה".