עושה קיציס בגב

אומרים שלחברה אין פרזנטור טוב יותר מלקוח נלהב. לא אם תשאלו את הפרזנטורית החדשה - ישנה של סלקום - הדוגמנית קורין קיציס שסכמה לפני כחודש את דעתה על החברה: "סלקום זו החברה הכי גרועה בארץ, השירות שלה מסריח והפרסומת שלה דוחה". סלקום בתגובה: "נמסר לנו כי היא אינה מרגישה כך היום כלפי החברה"

אומרים שלחברה אין פרזנטור טוב יותר מלקוח נלהב. גם הטיעון השיווקי נלעס לעייפה: לקוח לא מרוצה שקיבל שירות גרוע יספר מיד לחבר שלו שיספר לאמא שלו שתעביר את זה הלאה וכך תתגלגל לה השמועה, שתוריד את כל ההשקעה לטמיון. אולם מה קורה כשהלקוח הלא מרוצה הוא דווקא המפרסם של אותה חברה?

לפני כחודש במהלך דיון על פרסומת של סלקום בתוכניתו של אסי עזר בערוץ 24 "מה ש'תה שומע", סיכמה בקצרה הדוגמנית קורין קיציס את דעתה על התימה הפרסומית שככל הנראה נזרקה לפח, והביעה דעתה על החברה. על פי קיציס, כך בתוכנית "סלקום זו החברה הכי גרועה בארץ, השירות שלה מסריח והפרסומת שלה דוחה".

דבריה לא היו מעניינים או ראשונים מסוגם, אלמלא מדובר היה מדובר בלא אחרת מאשר מי שמופיעה בימים אלו ממש בפרסומת ומייצגת את החברה. ואיך לומר זאת? לא בפעם הראשונה. גם השימוש המוכר בעולם הפרסום ב"דמויות קיצון" בעלי עניין ושובבות נעורים, עשוי להשמע מגוחך במקרה זה, בין היתר משום שהפרסומת הנוכחית בכיכובה (הפעם למכשיר סמסונג עם מערכת ההפעלה ANDROID), זועקת כולה מסרים נעמים כאהבה ומשפחתיות.

נבהיר פעם נוספת, זכותה ואולי אף חובתה של קיציס לומר את אשר על ליבה, בוודאי כאשר מדובר בחברה מסחרית שעיקר עניינה הוא בעשיית רווחים על חשבון הציבור. אולם האם בסלקום או במשרד הפרסום שלה, שכבר ספג לפני מספר שבועות ביקורת נוקבת על פרסומת גדר ההפרדה השנויה במחלוקת, שכחו את כל מה שנציג מכירות או קופי רעב יודע?

מסלקום נמסר בתגובה כי: "דבריה של קורין נאמרו ברגע של אי שביעות רצון, לאחר בדיקה מולה ומול מנהליה, נמסר לנו כי היא אינה מרגישה כך היום כלפי החברה".

התגובה המעניינת יותר הגיעה דווקא מכיוונה של קיציס עצמה, המשווקת עצמה בתוכנית (ובכלל) כבחורה נטולת עכבות ומעצורים, שהרי זהו סוד קסמה. אולם גם קיציס, החדשה יחסית במכונה "שואו ביז", הספיקה ככל הנראה כבר ללמוד דבר או שניים על שיווק ויח"צ. לאייטם הזה היא בחרה שלא להגיב.