אתם בלתי: 10 הרגעים הקרצייתים ביותר של משפחת המלוכה

לא רציונליים, פחות איתנו, מביכים, לא יודעים להכין קפה או ללכת לסופר ועדיין - חיים את החלום של לגור בדירת פאר ולחשוב שהם מיליונר. רגע לפני שצ'ארלס הופך למלך מבלי שאף אחת מבינה למה בעצם, קבלו את הרגעים הכי הכי הכי בלתי נסבלים של המשפחה הכי בלתי נסבלת בהיסטוריה של המשפחות הבלתי נסבלות. יחי מלך הקרינג' החדש!

משפחת המלוכה הבריטית
משפחת המלוכה הבריטית | צילום: רויטרס

וויליאם והארי מדדים אחרי הארון של הנסיכה דיאנה

מה יותר נורא מזה שאמא שלך נהרגת בתאונת דרכים כי הפפראצי הורסים לה את החיים? אולי רק להיות ילד שמכריחים אותו ללכת מאחורי הארון שלה בשידור חי מול כל האומה. כולנו זוכרים את התמונות הנוראיות של וויליאם והארי הולכים בתהדמה, מוכי יגון ואבל, מאחורי הארון של אמם, עם פרצופים של שוק טוטאלי ממה שקורה וטראומה שמתיישבת עליהם על הנשמה ושורטת אותה בדרכים ששום סאטירה או סנאף כבר לא יוכלו להמציא. לימים הארי יספר שהמונים הגיעו אליו בזמן שהוא מרגיש שאינו מסוגל לבכות בפומבי, וגם כמובן יספר על הרגע הקסום בו אביו לא חיבק אותו כשהודיע לו ​​על מותה של אמו. הארי אם אתה קורא את זה, שים את האלבום Survivor של דסטניז צ'יילד ברקע כי זה מה שאנו עושות ברגע זה ממש.

וויליאם וקייט נישאים על ידי שחורים 

בשנת 2012 ביקרו הזוג המלכותי באיי שלמה, מדינת איים המורכבת משרשרת של כ-990 איים באוקיינוס השקט ממזרח לפפואה גינאה החדשה, מדינה ש"חברה בחבר העמים הבריטי" שזה בגדול אומר קולוניה של בריטניה שניצלה את תושבי המקום לכריית יהלומים עבור בית המלוכה הבריטי. הם היו שם כחלק מחגיגות (?) יובל שנים למלוכת אליזבת', ומה אתם יודעים, את הרגע הקסום הזה כולנו ראינו נחגג בתמונה מעוררת חוסר נוחות במקרה הטוב ומחסרת מודעות מעוררת פלצות במקרה הרע יותר - של הזוג נישא ע"י מקומיים. כן כן, זוג לבן של שלטון מלוכני שלא רלוונטי יותר לכלום, נישא ע"י אנשים שחורים. דברים שקרו באמת. ואף יועץ תקשורת לא מוצא לנכון להתערב ולהוריד את מצעד הפסיכוזה הזה מהלו"ז. מה אומרים? לא אומרים.

כתבות נוספות בנושא

הארי בתחפושת של נאצי

מכל ההזיות שהארי הביא לחיינו, כולל החשיפה בספר החדש על התנסות באמ-די בבית של קורטני קוקס, אין ספק שהתחפושת של הנאצי היא אחד מרגעיו היותר בלתי. לימים הוא יאשים את וויליאם וקייט בזה שעודדו אותו להתחפש לנאצי, ככל הנראה כי זה מצחיק. ובכן, לא צחקנו. וגם, אם וויליאם וקייט אומרים לך על משהו שהוא מצחיק, הוא ככל הנראה ממש לא. האם אלה האנשים שאתה סומך עליהם בכל הנוגע לחוש הומור? אם כן זאת כבר בעיה אחרת לגמרי.

הנסיך אנדרו מתגלה כפדופיל וכולם ממש סבבה עם זה

איזה אנדרו? אנדרו שלנו?! כן כן, הסרח הקלוקל והעודף טען שלא ידע כלום על עבירות המין של חברו, המיליארדר הפדופיל ג'פרי אפשטיין. בנה השני של אליזבת ביקש "להבהיר את העובדות" בנוגע ליחסיו עם אפשטיין בשנת 2019 והצוות שלו פירסם בשמו כי "בשום שלב במהלך הזמן המועט שביליתי איתו לא ראיתי התנהגות כלשהי מהסוג שלאחר מכן הובילה למעצרו ולהרשעתו".

ועל זה נאמר: לא להמציא.

נדגיש כי וירג'יניה ג'ופרי הגישה תביעה ב-2015 וסיפרה לבית המשפט שהכריחו אותה לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו בלונדון כשהייתה בת 17. היא סיפרה ששכבה איתו פעם נוספת בניו יורק, ובאי הפרטי של אפשטיין בקאריביים.

משפחת המלוכה מצאה לנכון להכחיש את הדברים ולעשות מה שנקרא בעגת הרחוב "גזלייט וזיון מקצועי בשכל". לפני כשנה, אנדרו הודח מתארי הכבוד שלו (וואו) וגם מתאריו הצבאיים (אוי לא), וגם שילם פיצוי מחוץ לכותלי בית המשפט ובכך הביא לסגירת התיק נגדו. את תגובת המלכה או מי מטעמה לא ממש שמענו בריש גלי באתרי התקשורת. נזכיר כי המלכה היא אישה, קרי שייכת לאותו המיעוט נגדו נעשו הפשעים של הבן הדוחה שלה. האמת? הקאנו בפה.

מייגן והארי מתלוננים על הקושי מבית המיליונים

ועכשיו, קבלו אותם, מקס ומוריץ, קריוס ובקטוס, ג'יג'י ובלה, עמלק ואנטיוכוס, דץ ודצה - היישר מאחוזת המיליונים באל.איי, מתלוננים על הפפראצי ביד ימין וחותמים על עוד עסקת ענק עם נטפליקס ביד שמאל. עוד על הזוג שמגלם בהוויתו את המשמעות הליטרית של "הקוזאק הנגזל" אתן ממש מוזמנות לקרוא כאן.

מייגן לא מתרגשת מספיק מהמחוות של ביונסה

בשם כל מעריצות ביונסה, לא נשכח ולא נסלח למייגן מרקל על כפיות התודה חסרת הבושה שהפגינה כלפי האדמו"רית לבית ג'יזל נואלס קרטר. הדברים אמורים בשלום קר שהוחלף ביניהן בפרימיירה של "מלך האריות" (מייגן, לא לשחק אותה שאת לא מתה מהתרגשות), ואף שתיקה רועמת של מייגן לאחר שביונסה וג'יי זי פירגנו לה בכבוד האולטימטיבי - מחווה היסטרית בזמן שהם מקבלים את פרס הבריטס, שכוללת תמונה של מייגן בתור מלכת אנגליה, בואכה מונה ליזה פוסט פוסט פוסט מודרנית. מה שנקרא תיזהרי מייגן כי כולנו יודעות מה קרה לבקי עם השיער הטוב. תגידי תודה ותשתחווי ויפה שעה אחת קודם.

מייגן מרקל כמלכת אנגליה
מייגן מרקל כמלכת אנגליה | צילום: טים אובריאן

קמילה עם שמלת הנקמה של דיאנה

אי שם בשנת 1994, צ'ארלס האפס הנסיך מוויילס של הביוב הודה בראיון טלוויזיוני כי לא היה נאמן לנסיכה דיאנה במהלך נישואיהם (הלם). לאחר מכן, הנסיכה מוויילס השתתפה באירוע פומבי לבושה במה שנודע כ"שמלת הנקמה" - שמלה שחורה חושפת כתפיים עם שסע, צ'וקר פנינים, ואטיטיוד כללי של "ביי פלישה". קצת לאחר מכן קמילה כשלה בניסיון נואש לשחזר את הלוק ומה נגיד, לא ממש התרשמנו.

 

 

יוג'יני וביאטריס הכובעניות המשוגעות

תייגו יוג'יני, תייגו ביאטריס ותייגו כובע ואל תגידו להן מי זאת מי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Royal Family Hats (@royalfamilyhats)


מייגן לובשת ג'ינס קרוע כי היא כמונו

איזה חמודה היתה מייגן בשנת 2017 כשהיא והארי הופיעו יחד פומבית לראשונה, והיא באה עם ג'ינס קרוע כדי להראות לנו שהיא הכי חלק מהעם... כן כולנו חשבנו שזה חמוד אבל עבר לנו.

צ'ארלס מאבד את זה בגלל עט

לא רק קניות בסופר או הכנת נס קפה על סויה- מסתבר שבני המלוכה מתקשים לבצע פעולות פשוטות הרבה יותר, כמו למשל לארגן עט חדש במקרה שהנוכחי לא עובד. לאחר פטירתה של אמו, כולנו חזינו במלך העתידי של אנגליה מאבד את זה לחלוטין כאשר העט סירב פקודה ואף ליכלך בדיו כי הוא עשוי מדיו. המלך העתידי של הכלום סימן לאחד ממשרתיו להסיר את עט הפיגוע מן השולחן ולבש פרצוף מתוסכל, משל היה תומר כהן שלא קיבל חתימה מנועה קירל. אינספור כתבות של מומחים בשפת גוף ומימיקות נכתבו על הרגע הקשה של צ'ארלס, בו נאלץ להתמודד מול פלא הטבע האיתן - דיו שנמרח מבלי להתחשב בפקודות. אבל האם מישהו שאל את הדיו מה התחושות שלו בנושא? מישהו התעניין איך הדיו יצא מכל המאורע? ואיך הוא מגדיר את עצמו/עצמה בכלל? ומה אנחנו באמת יודעים על דיו, לפני שאנחנו שופטים אותו בכזאת מהירות. נראה שבית המלוכה יאלץ להתמודד גם עם השאלות האלה. לא קלה היא דרכנו. נאחל לחייל בהצלחה. You're doing amazing sweetie 🧡

מעמד הכרזת על המלך צ'ארלס השלישי
מעמד ההכרזה על המלך צ'ארלס השלישי | צילום: רויטרס