טקס פרסי בחירת המבקרים התקיים אמש: 'פצ'ינקו' גברה על 'טהרן'

טקס פרסי המבקרים ה-28 התקיים במלון Fairmont Century Plaza בלוס אנג'לס. 'הכל בכל מקום בבת אחת' קטפה את פרס הסרט הטוב ביותר. הנציגה הישראלית בטקס, 'טהרן' של כאן 11, הפסידה את פרס הסדרה הבינלאומית הטוב ביותר לסדרה 'פצ'ינקו'

הקאסט של 'הכול בכל מקום בבת אחת'
הקאסט של 'הכול בכל מקום בבת אחת' | צילום: רויטרס

רגע לפני טקס האוסקר התקיים במהלך הלילה כמדי שנה טקס פרסי בחירת המבקרים, המוענקים ע"י איגוד בחירת המבקרים (CCA). את הטקס ה-28 הנחתה צ'לסי הנדלר והוא התקיים במלון Fairmont Century Plaza שבלוס אנג'לס.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

הסרט 'הכל בכל מקום בבת אחת' של דן קוואן ודניאל שיינרט בלט עם 14 מועמדויות, ו-5 פרסים, ביניהם בפרס הסרט הטוב ביותר ופרס התסריט הטוב ביותר. אחריו סרטו של סטיבן שפילברג, 'הפייבלמנים', עם 11 מועמדויות.

The 28th Annual Critics Choice Awards
ג'ניפר קולידג' | צילום: רויטרס

'סמוך על סול' שהגיעה השנה לסיומה קטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה, ושחקן המשנה בסדרת דרמה. 'אבוט אלמנטרי' של רשת ABC זכתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר ובפרס שחקנית המשנה בסדרה קומית (שריל לי ראלף), בעוד 'עלייתה ונפילתה של אליזבת' הולמס', גם היא של ABC, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה או סרט טלוויזיה (אמנדה סייפריד) ובפרס המיני סדרה הטובה ביותר.

'הלוטוס הלבן', אחת הסדרות המדוברות של השנה האחרונה, זכתה בפרס שחקנית המשנה בסדרת דרמה (ג'ניפר קולידג'). הנציגה הישראלית בטקס, 'טהרן' של כאן 11, לא זכתה בפרס הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר. מי שלקחה אותו היא הסדרה "פצ'ינקו".