דרס יו אפ • איך תתחפשו לסטארים הגדולים?

המפלצות של ליידי גאגא, העיניים של אייל גולן ואוסף הזאטוטים של אנג'לינה ג'ולי. למי שעדיין לא החליט איך יגיע למסיבת פורים, אמיר צומר מספק לכם כמה הצעות לתחפושת לוהטת במיוחד. הרעישו ברעשנים

ליידי גאגא
ליידי גאגא | צילום: Splashnews/ASAPcreative

שיער ארוך עד הכתפיים או זקן ארוך שבעתיים - פורים הוא הזמן של כולנו להפוך למשהו שאנחנו לא. עזבו אתכם ממלכות אסתר (הכי "מעושרות") או תחפושת שמעון פרס המכובדת, השנה כדאי שתתחפשו לכל האנשים שאנחנו אוהבים לאהוב, אוהבים לשנוא ובעיקר אוהבים לראות על המסך/ לשמוע מהרדיו/ לקרוא עליהם בנענע10.

 

אז אם עדיין לא הספקתם להכין תחפשות, אנו מגישים בפניכם כמה הצעות היתוליות במיוחד ברוח חג המסיכות ואוזני ההמן כמובן, לתחפושות פורים מקוריות שיגרמו לכולם לפעור פיות כשייראו אתכם על רחבת הריקודים. הכל כולל משלוחי מנות בפנים, הרעישו ברעשנים.

אדל: האישה והמטען העודף

הכינו מראש: גרון עמוק במיוחד (שמראה סימני החלמה ממחלה), מקבץ שמלות שחורות (כאלה שלובשות אלמנות מאושרות), פאה גבוהה, כרית ריפוד.

 

משלוח מנות: אדל מגישה לנו כמה קילוגרמים של לבבות (שבורים) וגישה שלפיה "הגודל לא קובע". ברור שכן, מותק.

 

תגובת הקהל: כן, להפוך לאדל בפורים הנוכחי הוא מתכון מנצח של המון פרסים זהובים-נוצצים, השמעה מאסיבית של הלהיטים שלכם בכל תחנת רדיו או סופרמרקט אפשרי ואהבת בלתי נגמרת מצד הקהל שרק רוצה עוד מהקול החודר הזה שמתבכיין על כמה היה טוב פעם עם ההוא שזרק אותך. פעם אחר פעם אחר פעם. רוצים להישמע כמו הזמרת הבריטית הגדולה? יש לכם תחפושת מנצחת.

 

אדל בטקס הבריטס
אדל בטקס הבריטס

אנג'לינה ג'ולי: שחקנית בהפרעה

הכינו מראש: כמה תסריטים עמוקים במיוחד, חבורת זאטוטים בכל מיני צבעים שצמודה אליך 12 שעות ביממה, שפתון אדום-אש, שמלת נשף שחורה, רגל חשופה מגולחת למשעי.

 

משלוח מנות: אנג'לינה מגיעה עם בראד פיט אחד צמוד לוהט במיוחד ותדמית של שחקנית איכותית שמשתתפת (ועכשיו גם מביימת) רק בסרטים עם מסר רציני. יומרנות זה הכי אנחנו.

 

תגובת הקהל: נכון, מדובר באישה יפה, אבל בחייכם - מישהו באמת יכול להתנהג כמו אנג'י? אישה שמצד אחד מסתובבת עם טיפת דם של בעלה על הצוואר או מנכסת גברים נשואים לעצמה (סורי, ג'ניפר) ומצד שני מנסה להפוך למאמא תרזה החדשה של העולם. כדי להפוך לאנג'לינה, עם ארסנל של ילדים ביולוגיים ומאומצים יהיה מאוד מפתיע אם בכלל ישאר לכם זמן להשתתף בסרטים. 

 

אייל גולן: צ'ארם ים תיכוני

הכינו מראש: סכין גילוח, קול פעמונים, דיסק תלוי על המראה ברכב, אקסית מלכת יופי, קעקוע בולט במיוחד על העורף (בלי עין הרע).

 

משלוח מנות: אייל מגיע קומפלט עם מופע קיץ סולד-אאוט בקיסריה, חיוך צחור וריאליטי כשרונות משלו למצוא את האייל גולן הבא/ה. בנתיים זה לא עובד כל כך.

 

תגובת הקהל: בסדר בסדר, אז אפשר להתחפש לגולן כבר המון שנים ובכל זאת עבר המון זמר מאז "צאי אל החלון" שלו, אבל השנה הזמיר מרחובות קיבל את חותמת התוקף המחודש עם הריאליטי האישי בערוץ 24 בו הוא "קורא לך". קצת קרחת, קצת דיו ומיקרופון מנצנץ יהפכו גם אתכם לשחומים, נחשקים ומרגשים כמו שגולן יכול. ואם לא, תמיד אפשר לעלות על מדי הכדורגלן של הפועל מרמורק.

 

אייל גולן
אייל גולן | צילום: יחצ

ליידי גאגא: האישה והתחתונים

הכינו מראש: קופסאת אלומיניום עם כתפיות (או כל מוצר תעשייתי אחר שניתן להסב לבגד), משקפי שמש אטומים (עדיף כאלה שעשויים מבדלי סיגריות), מפלצת, ואגינה מפוקפקת.

 

משלוח מנות: גאגא באה יחד עם משלחת גייז מקפצצת שאומרת אמן על כל מילה שיוצאת מהשפתיים הקדושות שלה, נעליים עם עקב פלטפורמה ובסך הכל שני אלבומים שאיתם כבשה את העולם. עולם הפופ.

 

תגובת הקהל: האמת היא שבחג הפורים של השנה-שנתיים מהאחרונות, הכי קל להפוך לליידי גאגא. לא משנה איזו פאה תבחרו, איך השילוב המופרך של הבגדים שעל גופכם ייראה או כמה מוגזם יראה האיפור - אף פעם לא תצליחו להגיע לרמות הטירוף של אמנית הפופ הכי חרושה מאז הבייבי בייבי של בריטני. או שאתם יכולים להגיע לבושים בחזיה ותחתונים בלבד, גם זה עובד אצל גאגא - ובטוח תהיו מגנט המסיבה. כי גם אתם נולדתם ככה.

 

ג'ורג' קלוני: ליידיז מן

הכינו מראש: רזומה של כמה עשרות סרטים מכובדים, בלונדינית כלשהי שתלויה על הזרוע, חליפת טוקסידו קלאסית לשטיח האדום, הומור עצמי ומאוד מודע לעצמו.

 

משלוח מנות: ג'ורג'י מספק לקהל קצת צ'ארם הוליוודי של פעם, כזה שהיה אי אז בתקופת תור הזהב של הקולנוע ההוליוודי וקונה את כולנו גם היום. כן, אין ספק שאנחנו אוהבים את זה.

 

תגובת הקהל: נו, יש לכם ספק שאם תלבשו על עצמכם את החיוך הכובש ומי הקולון של קלוני לא תתפסו את מבטיהן של כמה גברות מכובדות - שמאוד ישמחו לעשות לכם טובות (למרות שאתם אולי בכלל לא בקטע של גברות)? מי שיבחר להיות שחקן מוערך בגיל העמידה בחג, יהיה מתשומת לב של המין הנשי בצמידות לנערת פרס שתכרכר סביבו לאורך כל הערב כשהוא לא בצילומים. פלוס הסיגר הנלווה המתבקש.

 

צילום: יח"צ טלעד

כריסטינה אגילרה: הקול והשאר

הכינו מראש: להיטי עבר לוהטים במצעדים, ניסיון כושל בקולנוע, שפתיים נפוחות, מיק ג'אגר, כמה בקבוקי וודקה (או כל משקה אלכוהולי זול אחר).

 

משלוח מנות: כריסטינה מגיעה עם חוש טעם מחריד בכל הקשור ללבוש הולם וכיסא מנטור של "The Voice" צמוד לישבנה המרופד, אבל באנגלית.

 

תגובת הקהל: קצת קשה להיראות השנה כמו המקבילה האמריקנית של שרית חדד, מבלי שיחשבו שהתחפשת לאיש המרשמלו או קורבן שיכור של כוסית משקה אחת יותר מדיי. ובכל זאת, אם תצליחו לגרום לאנשים להסתובב, לעצום את העיניים ולהתרכז בקול - יש סיכוי שהתחפושת שלכם תהייה מוצלחת מחספיק כדי לעבור את שלב האודישנים. הבלונד מעולם לא היה זוהר יותר.

 

כריסטינה אגילרה על השטיח האדום
כריסטינה אגילרה על השטיח האדום

>>> בחזרה לעוד תרבות ובידור