מתנענע לחג • רשימת מתנות מושחתות במיוחד

רוצים לאחל לחובב התרבות המועדף עליכם סוכות שמח ויש לכם כמה אלפי דולרים מיותרים בחשבון הבנק? רגע לפני עוד ערב חג אספנו עבורכם את רשימת הקניות האוליטימטיבית, כדי שלא תתלבטו בין הפרחים לשוקולד

כתבת מתנות לחג
כתבת מתנות לחג | צילום: סטודיו nana10

הקדמה

באופן כללי, כנראה שהרבה יותר קל להיות נוצרי מיהודי. אף אחד לא רודף אחרייך במהלך ההיסטוריה, החגים שלך מציינים אירועים משמחים במקום "כמעט הרגו אותנו. בואו נאכל", ויום ראשון - הו, יום ראשון. למרות זאת, מסורת אחת שלנו משאירה אותם באבק: מתנות בכל חג. בזמן שאוכלי-החזיר צריכים לחכות לחג המולד או ליום ההולדת, אנחנו מקבלים מתנה בכל פעם שהצלחנו להערים עליהם ולשרוד.

 

תקופת החגים כוללת בתוכה מספר שבועות של ימי מתן מתנות מרובים, מראש השנה ועד לסוכות ושמחת תורה. לרגל ערב החג (שוב) הממשמש ובא ערכנו בשבילכם רשימת קניות שתשדרג את מעמדכם מול כל מקבל מאושר, במקרה שעדיין לא קניתם לו את הבונבוניירה המסורתית. אז אם אהוביכם חובבי תרבות, ויש לכם כמה אלפי שקלים מיותרים, זה הזמן להזמין את המתנה האולטימטיבית ברגע האחרון. חג שמח.

>>> מוזיקה

אוסף האספנים של ביטלס

 

העותק האחרון (!) של אוסף נדיר של הביטלס מוצא למכירה ב-eil.com. האוסף שיוצר ביפן ויצא במהדורה מוגבלת בארה"ב, מכיל 14 דיסקים בעיצוב ייחודי שאושר על ידי חבריי הלהקה אך ורק עבור האוסף. איכות הסאונד אמורה לספק אפילו את האודיופילים (מכורים לסאונד מעולה), וחוברת 40 העמודים שמצורפת אליו מבטיחה להוות ביוגרפיה מלאה לפרשנויות ושלל המשמעוית של השירים האגדיים. תוכלו לרכוש את האוסף במחיר מציאה של 1,900 דולר בלבד.

 

אוסף נדיר של הביטלס
אוסף נדיר של הביטלס | צילום: צילום מסך

להתלבש כמו מייקל ג'קסון  

 

אומנם לא מדובר בז'קט המקורי מהקליפ של "Beat it", כיוון שזה היה כבר מחייב אותנו לכתוב כתבה על סכומים אחרים לגמרי - אבל בכל זאת, מדובר בהעתק מדויק של הז'קט חתום על ידי מלך הפופ בכבודו ועצמו. כדי לגרום לפיסת ההיסטוריה הזאת (בערך) להיראות אפילו יותר מרשימה, הוסיפו בשבילכם תמונות מצילומי הקליפ במסגרת מוזהבת. עבור 6,995 דולר המעיל יגרום לכם להלבין מאושר יכול להיות שלכם.

 

צילום: צילום מסך

לנגן כמו נירוונה   

 

בחודש שעבר העולם ציין יומהולדת 20 שנה לאלבום המופת של נירוונה "Nevermind". אם אהובכם מעריץ שרוף של הלהקה כנראה שאין תזמון נכון יותר למתנה הזאת. אתר antiquitiesca מציע למכירה גיטרה מקורית של הלהקה עם חתימותיהם של חבריה (כן, כולל קורט קוביין ז"ל). ממש לרגל יום ההולדת באתר דאגו למסגר אותה בגווני האלבום המצויין, ואף להוסיף את תמונותיהם של המוזיקאים. עבור המחיר הסמלי של 9,995 דולר המציאה הזאת יכולה להיות שלכם.

 

גיטרה של נירוונה
גיטרה של נירוונה | צילום: צילום מסך

להתחפש לג'יימס בראון

 

אם תהיתם אי פעם איך זה להיות מלך הפ'אנק כעת אתם יכולים להגיע קרוב מאי פעם. אתר המכירות thegoldencloset מציע למכירה חליפה מקורית של ג'יימס בראון, שנלקחה מאחוזתו לאחר מותו. החליפה היא למעשה סרבל ירוק שנלבש במהלך סיבוב ההופעות של בראון "Sex Machine" בשנת 1976. חוץ מפריט אופנה שכל אחד צריך בארון, הכיתוב הנוצץ למילה "סקס" תדאג להבהיר לכולם שאתם אנשים ידידותיים. עבור 15,000 דולר בלבד החליפה הזאת שלכם.

 

צילום: צילום מסך

>>> קולנוע וטלוויזיה

האקדח של ג'ק באואר 

 

אתר thegoldencloset מציג למכירה פיסת טלוויזיה מעניינת במיוחד: האקדח של ג'ק באוואר מתוכנית הטלוויזיה "24". האקדח שימש את קיפר סאת'רלנד שמככב בסדרה בעונה החמישית עם הנשק, שהופיע פעמים רבות על המסך. בניגוד לסדרות אקשן מסורתיות, בשל שיטת המשחק הריאליסטית בה סאת'רלנד דוגל האקדח הוא למעשה אקדח אמיתי לחלוטין. אולם צוות הסדרה דאג לשיפוץ מיוחד כדי שירה רק כדורי סרק. עבור 10,000 דולר הבייבי הזה שלכם.

 

צילום: צילום מסך

לחוש כמו ה"דוּד"

 

"ביג לבובסקי" הוא אחד מסרטי הקאלט הגדולים שנעשו בארצות הברית, לכן תעשיית הפרופס סביבו מתנהגת בהתאם. לאחרונה הועמד למכירה פריט היסטורי ויחיד במינו, החליפה שלבש ג'ף בריג'ס בסרט, חליפת "The Dude". תעודת אותנטיות מחברת ההפקות של הסרט כמובן תעיד שמדובר בפריט מקורי, ובמחיר מציאה של 15,000 דולר היא שלכם.

 

הדווד
הדווד | צילום: צילום מסך

לחיות בבועה של באבל בוי

 

בתחום קאלט הביזאר אין ספק שיש לנו מנצח. אתר propstore מציע למכירה את בועת החמצן המקורית ששימשה את הסרט "Bubble Boy". למי שלא זוכר, הסרט משנות האלפיים התבסס על דמות מפרק של סיינפלד, שמציג ילד עם מערכת חיסונית עדינה במיוחד שנאלץ לחיות בבועה שמא יידבר מהחיידק הסנטדרטי ביותר. לא ברור מי יקנה את חתיכת הנוסטלגיה הזאת אבל עבור 9,995 דולר בלבד היא שלכם.

   

לרכב על האופנוע של "שליחות קטלנית 2"

 

האופנוע ששימש את רוברט פטריק ששיחק את "evil T-1000" הוצא לאחרונה למכירה על ידי propstore. האופנוע, שמזוהה מאוד עם הסרט, הוא למעשה אופנוע קוואסקי 1000cc משטרתי אמיתי שעבר שיפוץ חיצוני למען הסרט. מאז שהתעופף באוויר במהלך הצילומים הוא נשמר במצב מצויין לנסיעה, ואם יש לכם במקרה 12,495 דולר מיותרים, פנו מקום בחנייה.

 

האופנוע מטרמינייטור 2
האופנוע מטרמינייטור 2 | צילום: צילום מסך

תג מחיר של "נשק קטלני"

 

אם הבילוי אהוב עליכם הוא צפייה בסרט אקשן מיושן בכיכובו של מל גיבסון, כנראה שבאמת לא תוכלו לוותר על המציאה הבאה. תג משטרת LAPD של  מרטין ריגס, הלוא הוא גיבסון, הוצא לאחרונה למכירה. התג ששימש את גיבסון בסרט משנת 1992 נשמר בקפדנות ואיתו יגיע גם נרתיק העור המתנפנף. כל זה בעבור 4,500 דולר בלבד.

 

תג משטרה
תג משטרה | צילום: צילום מסך