בנץ הוא זה

תארו לכם כמה גל אוחובסקי היה מאושר אם במקום לשיר ב"פרפר נחמד", הראל סקעת היה צופה בבנץ מתמודד עם מיניותו ב"רחוב סומסום". פיני אסקל בשקל אחד

אריק ובנץ
אריק ובנץ | צילום: מתוך "רחוב סומסום"

לבנץ יש גבות מחוברות. זה אומר שהוא יכול להיות אחיו התאום של פיני בלילי, אבל בטוח לא הומו. בואו נסכם שאם אתם מוצאים ברחוב הומו אחד עם גבות מחוברות, תזכו לקבל אוויר בשקל אחד. בשקל אחד?! ששש! בשקל אחד? כן, בשקל אחד. אבל רצה הארון ואמריקה הבינה שבנץ הוא זה, בעקבות ציוץ סלנגי של גורם בהפקה.

אז בינתיים בנץ אמנם לא שובר שתיקה, אבל תאמינו לנו, הוא הומו. ובינתיים לא תראו את אוחובסקי רודף אחריו עם מטאטא, אבל הוא בדרך לגן מאיר עם גיטרה. ובינתיים לא תראו אותו קופץ לקפה עם קורין אלאל ויהודה פוליקר, אבל רשת כבר משריינת את הפריים טיים שלה לטובת משפטים עקומים שמדברים על כמה שהוא חשוף ורגיש, ועל צורת ההתנהלות הפומבית במקרה שיהיה לו בן זוג. אבל די, אל תדברו על אריק, תתמקדו בבנץ.

  

אבל קודם כל גל אוחובסקי. מדובר באיש שוחר שלום שבהקשר הקהילתי התנהל לעיתים כמחבל מתאבד בלב דיזנגוף; אם אני נופל כולם נופלים איתי, יהיה פיצוץ. פוליקר, יהודית, גם סקעת, שיהיה. אבל אפילו אוחובסקי, רודף ההומואים הגדול בהיסטוריה התרבותית-בידורית של ישראל, לא הבין שאם כבר להוציא מהארון זמר שיהפוך לעוד בובת מחמד של הקהילה, עדיף כבר בובה אמיתית, רצוי כזו שמדובבת על ידי שלמה בר-אבא. בנץ, בניגוד לסקעת, לא יביא מהבית את הספה אלא את המיטה עם האות B שחקוקה עליה.

מאז ומעולם היו שמועות על אריק ובנץ. הילדים התמימים וחסרי המודעות של פעם הפכו למבוגרים החשדנים של היום, כאלה שמפשפשים בציציותיו של כל גבר מטופח, שחי חיי לילה ומסרב להיתפס עם בחורה. היציאה מהארון של בנץ משמעותית עבור הקהילה ההומו-לסבית אפילו יותר מזו המגומגמת של סקעת, גם אם מדובר בשטות היתולית של איזה גורם בהפקה.

 

המשמעות של יציאה מהארון לעיני ילדים בגיל הרך היא ההבנה שמותר להראות להם אהבה, כי אהבה זה כבר מזמן לא כואב, לא בין אם היא אהבה של אבא ואמא, סבא ונכד, יהודי וערבייה, אריק ובנץ. שערו בנפשכם כמה מאושר היה אוחובסקי אילו סקעת לא היה משתתף בתור ילד ב"פרפר נחמד" אלא צופה בבנץ מתמודד עם מיניותו ב"רחוב סומסום".

 

לכל הכתבות של פיני אסקל

 

>>> לידיעתכם: הראל סקעת הוא פחדן

>>> אחרת, למה להראל סקעת כל כך קשה להגיד "הומו"?

>>> ליבי בגנו מוציאה את כוכבי הילדות מהארון

>>> כך עשה גל אוחובסקי אאוטינג להראל סקעת

>>> וזה מה שקרה בעקבות זאת