המדבקה שתציל את מייקל ג'קסון

לא חוכמה גדולה לומר את זה עכשיו, אבל היינו יכולים למנוע את מותו של נסיך הפופ, לו רק היתה לנו מדבקה. פיני אסקל מסכם את השבוע, הכי בקטנה

אם רק היתה המצאה כזו, מדבקה שמבשרת על התקפי לב, מייקל ג'קסון עדיין היה חי, רופא העור שלו לא היה מועמד להיות אבי ילדיו, האחות לה טויה ג'קסון לא היתה עולה מן האוב ולוס אנג'לס לא היתה צריכה לעשות מגבית כדי לא לפשוט את הרגל. ויכול להיות שכל הילדים הקטנים של נוורלנד, אם להם היתה מדבקה שמתריעה על הימצאות גברים עם כפפות לבנות שאוהבים ילדים, היו יכולים להינצל. ואולי, אם למקולי קאלקין היתה מדבקה שמזהירה מפני סרטים שעלולים לגמור לו את החיים, הוא לעולם לא היה מתפתה להשתתף ב"שכחו אותי בבית". אם רק היתה המצאה כזו, מדבקה נגד התקפי לב, היינו יושבים עכשיו עם מייקל על אבטיח, צוחקים על הגרורות של פארה פוסט.

קולנוע בלי מוח

רגע לפני פתיחת פסטיבל הקולנוע בירושלים, יצא מסע הלוויה בעקבות ארון קבורה מזהב. לא רק של מייקל ג'קסון, אלא גם של הקולנוע הישראלי, שמשמש בימים אלה כשק החבטות של הפוליטיקאים. מבינים? אחרי ההצלחות של "בופור", "ולס עם באשיר", "מדוזות" ועוד, האופוזיציה רוצה להפיל את החוק שיסדר 67 מיליון שקל בשנה לאחד התחומים שבו אנחנו עושים חיל בעולם. אה, כן, אתם לא מבינים. למעשה, אומרים באופוזיציה, התקציב קטן מדי, לא 100 מיליון כמו שהיינו רוצים. נו, הפוך על הפוך שכזה, בדיוק כמו שהיו מנסים להעביר חוק שבו אוסרים מעכשיו הקרנת סרטים אילמים של צ'רלי צ'פלין, אבל רק כדי להוסיף עוד תקציב למדובב גרמני. בינתיים שלא יהיה תקציב, הם אומרים, אבל אל תדאגו, בהצעת החוק השנייה נאשר. בקיצור, בינתיים בואו נקבור את הקולנוע בלי המוח. אחר כך, כשנפתור את הבעיות בינינו והמצב שלו יהיה אנוש, נעביר אותו לידי המשפחה.

שירת הסטיקר

לא מעט מדבקות היו יכולות לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים מבחינת העברת מסרים אינטליגנטים במעט מילים, על הפגוש, על הדלת, על ארון החשמל בחדר המדרגות. לא רק מבחינה פוליטית, כי יש כמה מדבירים שמדביקים. ולא רק למבוגרים, כי יש לא מעט מדבקות עם לבבות אדומים שנועדו לילדים. שיטת המדבקה הטובה והמדבקה הרעה כבר חלפה לה מן העולם, אבל הילדים היו יכולים לדעת מה מעמדם אם רק היו משתמשים במדבקות הפלא. אם, למשל, היתה מדבקה שמזהירה מפני סבא שמנסה לארוז אותך במזוודה אדומה, או מדבקה שמסמנת לך לפתוח את החלון בתוך הרכב הלוהט לפני שאבא מפקיר אותך בו, או מדבקה שרומזת לך שהגיע הזמן להחביא את הגיגית של אמא – יש סיכוי לא רע בכלל שהיינו מזהים בקייטנות שנפתחו השבוע עוד כמה ילדים שפשוט לא השתמשו במדבקות.
.

>>> לכל הטורים של "הכי בקטנה"