דיק צ'ייני ומועדון ה-VIP

עוד לא הזמנתם לעצמכם את ערוץ 20? הגיע הזמן, ככה תוכלו גם אתם לנחש מי הכוכבים האמיתיים ב"האח הגדול VIP", ולהחזיק אצבעות שבעונה הבאה נראה שם את האלוף צ'ייני שיבוא לחשוף קצת בשר. פיני אסקל מסכם את השבוע, הכי קטנה

ללא תמונה

אז איך היה לכם בשבוע הראשון של "האח הגדול VIP"? התחברתם לאמפטיה של אמיר פיי גוטמן? אהבתם את הדמעות של עדי נוימן? הבנתם מאיפה מגיע התואר VIP לדוגמן הצעיר? ולמעצבת המבוגרת? ולאחיות שהתפרסמו בעיקר בגלל אביהן? ולברמן שנודע לכל בזכות הצרות שהיו לו עם זוגתו לשעבר? ותגידו, סלחתם כבר לקורין על עצם ההשתתפות? ומה, כבר הזמנתם את ערוץ 20? לא, כי כדאי לכם, זה עולה רק תשעה שקלים – ממש כלום כסף בשביל פורנו של רגשות ופסקול משולב של קורין אלאל, הפיקיות, בוסקילה וחמישית מלהקת היי פייב.

מאיה בוסקילה חיה כבר שבוע במועדון חשפנות. מאות אלפי אנשים צופים במותחן שמלווה את ההיסטוריה הרומנטית שלה, שהגיעה לשיאה בפיק של אמוציות בסופ"ש והתפוצץ לה בפרצוף. הר געש שהצריך מיד שיחת נפש עם הכתף האנושית של פיי גוטמן, נגמר במשפט "איזה גוף יש לשרונה, אה?".

כזה עמוק. כי כולם בווילה חושפים גוף VIP, מראים נפש VIP, מתפלספים במחשבות VIP. אבל העמוד שנמצא במרכז הבמה וכולם גולשים עליו מלמעלה למטה מזכיר יותר מכל מועדון חשפנות – כזה שמספיק לשלם מחיר סמלי בחודש כדי לקבל את כרטיס חבר מועדון ולדרוש מהגולשים על העמוד להתחיל להתפשט, כי החימום הצליח להעמיד לנו מזמן.

נא להתנהג בהתאם

אלי מרום צריך לבחור עכשיו פעם אחת ולתמיד – האם הוא צ'ייני, סיני עם כינור גדול, או דווקא צ'ייני, דיק צ'ייני, כלומר אחד שחושב מהאח הקטן. בשני המקרים הוא מקבל קונוטציה חרמנית משהו. בשני המקרים הוא זוכה לביקורת מבפנים ומבחוץ למרות שעשה דבר חוקי לחלוטין ואפשר להניח שהוא מהחנונים שאפילו לא דוחפים שטרות לחזייה. בשני המקרים צ'ייני מקים עליו את הנשים שמתקשות להבין שהאנטומיה של ווייט, קציני חיל הים הלובשים לבן, בנויה קצת אחרת מזו של גריי. בשני המקרים הוא יתקשה ללכת למכולת מבלי שינעצו בו מבטים של "איזה גבר! חשפניות, אה?" (מצד הגברים) או "איזה שמוק, מסכנה אשתו" (מצד הנשים).

תמונה לא ידועה

עכשיו האלוף צ'ייני הוא VIP. אם צה"ל היה בועט בו החוצה, צ'ייני היה מקבל זימון לעונה הבאה של "האח הגדול" והיו זורקים לו בווילה איזה עיתונאי שלא מאמין בחשפניות, דוגמנית שיכולה לפתות אותו בכל רגע נתון, אחיות למקרה שהוא בעניין ואולי גם את אשתו או האקסית כדי שיעשו אחד לשני סלט בוסקילמליץ עשיר, כמו שקורה בערוץ 20. אם כבר ללכלך את המדים הלבנים, שיהיה בסטייל.

>>> לטורים הקודמים של "הכי בקטנה"