בדוך או בסיבוב?

מה הקשר בין אביגדור ליברמן לחומוס, למה לא מורידים מהמדפים את יב"ז, האם קופטש יעשן ג'וינט על קברי גולנצ'יקים ואיך זה שאלוהים מרחם על ילדי הגן אבל לא על ארי שמאי. פיני אסקל סוגר את השבוע, הכי בקטנה

אהלן, ליברמן. כן, אהלן, אפילו אהלן וסהלן, אחרי ששמענו שאתה היחיד שמבין פה ערבית. אם היית מבין אנגלית כמו שאתה מבין ערבית, היית קולט שהסכנה האמיתית שלנו היא לא מבית. יש אנשים שאוכלים את האפיפיור אגז בנדיקט ה-16 שלהם בלי לספור את ששת מיליוני היהודים שנספו בשואה. הכחשה שכזו, אתה יודע. אה כן, בשביל זה יש את מפלגת ניצולי השואה & בוגרי עלה ירוק ושות', לא?

ליברמן רוצה לקחת לערביי ישראל את תעודות הזהות, אבל נדמה שמי שנמצא במשבר הזהות הגדול ביותר הוא דווקא ליברמן עצמו. אחרי כל כך הרבה חיקויים, פרודיות ותשדירי בחירות, קשה לדעת אם ליברמן הוא איווט האיום, אסי כהן או סתם ערבי בלי מבטא ששוקל פחות או יותר כמו המקור ומגדל זקן דומה. הליברמן של בחירות 2009 זה כמו חומוס – גם שם קשה לדעת מיהו אבו שוקרי או אבו חסן המקוריים. אבל יש עוד נקודת דמיון אחת בין ליברמן למושבת הקוליפורמים: אם ליברמן לא יתפוס אתכם בסיבוב, הוא ייכנס בכם בדוך.

כומתה חומה, עלה ירוק

"תדע כל אם עברייה שמסרה את גורל בניה בידי מפקדים הראויים לכך". לא ברור אם דוד בן גוריון כלל בהבטחה הזו גם מפקדים כמו הגולנצ'יק שהמליץ לבניה להתפוצץ עם החוטפים במקרה של שבי. גם לא ברור האם בן גוריון תיאר לעצמו שגיל קופטש יעשן ג'וינט על הקבר שלו. מה שכן, הדיל משתלם לכל הצדדים: החיילים יעשו מהחוטפים חומוס, החוטפים יהפכו לשאהידים, ליברמן ייכנס במשפחות החוטפים, האם העברייה תקבל את איברי גורל בניה, סרקוזי ימשיך לבלות עם קרלה ברוני במקום עם אבות החטופים ועוד כמה קברים טריים יצוצו תחת כל עץ של גולני רענן, כך שקופטש יוכל לתפוס עליהם אחלה סאטלה.

לא משמין ונורא זמין

לכל מי שלא צפה בכתבה קורעת הלב על ארי שמאי ב"אולפן שישי", לא קרא את ראיון הגמילה שלו במוסף השבת של "מעריב" ולא נחשף לבמה היפה שקיבל הטור שלו ב"העיר" – אנא הסירו דאגה מלבכם. שמאי לא עשה ילדים, רק סמים. אין חשש לפדופיליה, כולה חגיגת (ללא סוכר, עכשיו בפיצוציות, קנייה בהשגחת מבוגר). תדע כל אם עברייה, אותה אחת מהגולנצ'יקים, שעכשיו אפשר לישון בשקט. אחרי לגליזציה של סמים קלים על קברי ראשי ממשלות, תעשו חגיגת על קברי עורכי דין, פדופיליה על קברי פיזיולוגים, חתונות על קברים מפל-קל, איסוף תעודות זהות על קברי פשיסטים, קליעת צמות על קברי משת"פיות דתיות. הטוב יהיה רע, הרע יהיה טוב. החיים יפרגנו למתים, המתים יחכו לחיים. הפדופילים יסניפו את המדיחים לסמים, המדיחים לסמים יגעו בקטן של הפדופילים. אידיליה.

להגיש בחום

זה 15 שנה שמבקרי טלוויזיה מרושעים מנסים להוריד אותה מהמדפים, כאילו היתה פיצה מקפיצה, חלילה לא חגיגת. אבל היא זוכרת והיא חוזרת בכל פעם מחדש. הפרומו של העונה השנייה של "חשופים" אפילו עושה לה טוב. כשהיא לא מדברת יותר מדי, אלא רק חנוטה בחליפת אומה תורמן, אוחזת בחרב האטורי אנזו שלה ומבקשת לנקום, יעל בר זוהר, בתפקיד מגישת החדשות המודחת גלי ארזי, יוצאת מהפריזר שכל כך הרבה פעמים ניסו לאחסן אותה בו. שלוש דקות במיקרוגל וגם תוכלו להגיש אותה בחום. בביזנס הזה יב"ז תמיד תישאר רעבה ועד כמה שזה תלוי במשרדי ההפקה היא כנראה לא מתכוונת ללכת לשומקום. הפעם, גם מיליון חיידקי ליסטרה לא יעזרו פה.