עזה On Demand

מי הגאון שחשב לכתוב "צפייה מהנה" על הפלישה לעזה ב-V.O.D, איך זה שכולם מחפשים את ביבי ואף אחד לא מוצא, והאם יעקב אילון ואלון בן-דוד באו בשביל לזיין. פיני אסקל מסכם את השבוע הכי בקטנה

שתהיה לכם מלחמה מהנה

יאללה, שתיגמר כבר המלחמה הזו ונוכל לצאת לרחובות, לשתות את הדיכאון בבקבוקים של שליש. ובינתיים, טוב שיש HOT V.O.D. כל כך הרבה תכנים זולים, אפילו בחינם – הופעות, תוכניות מערוצים, תוכניות לא מערוצים, HBO, BBC, סרט השבוע, סרטים לפי ז'אנרים, כל הסרטים, סרטי סנדאנס, סרטי האוזן השלישית. לאחרונה נוספה חבילה חינמית לגמרי – "דובר צה"ל, עופרת יצוקה". דפדפו קומה למטה בתוכן העניינים ותגיעו לפעילות מבצעית. גם בקטגוריה של הפעילות המבצעית כל אחד יכול להתחבר לאני הפנימי שלו; אחד יכול לזרום עם פעילות חיל האוויר, שני יכול להתמסטל מול חיל הים והשלישי יכול להתפנן בכלל על חילות היבשה. רוצים המלצה? לכו על התקפת חיל האוויר על מסגד חולפאא בג'בליה. סצנת המסוקים לגמרי נותנת קריצה לסרט "בלק הוק דאון". מיד מתחיל הסרט "כניסת הכוחות לרצועת עזה". צפייה מהנה.

שיערו מאפיר, מבנה גופו מלא

המשטרה עדיין לא מבקשת את עזרת הציבור, אבל זה כבר מתחיל להדאיג. אז אנא, אם ראיתם או שמעתם משהו עליו, אתם מתבקשים להשאיר לנו הודעה. תודה. אם גם אתם לא יודעים איפה שאול ביבי, זפזפו בין פאנלים עדתיים בטלוויזיה עד שתפלו על העיתונאי שנושא בגאון את קולו של המזרחי המקופח. אם ממש בא לכם למצוא סופסוף את מייק ביבי, חפשו ביוטיוב קטעים של סקרמנטו קינגס מודל 2005, כי מאז שהוא עבר לאטלנטה הוקס, הוא קצת הצל של עצמו. אם אתם מתגעגעים בטירוף ליגאל ביבי, תורידו סרט פורנו כמחווה לאיש שביטל את האופציה בכבלים ובלוויין. אבל את ביבי – כן, ביבי ביבי – אין שום סיכוי שתמצאו בתקופה הקרובה. שקט, יש מלחמה.

גברים בשחור

גם לכם עברה צמרמורת קרירה בגב כל עוד מיקי שידרה מגבול ישראל-עזה? יופי, אז אתם בחברה טובה. מאז שדני רופ נדרש לקצץ ממשכורתו וצמד המאצ'ואים יעקב אילון ואלון בן-דוד עברו לשבת על הגדר, הרבה יותר חם בעזה. חם אש, אגב, בלי קשר לבליל המילים האינסופי שיוצא להם מהפה וממחזר את עצמו לדעת כאילו היה שקית ניילון שבכל פעם שאוספים את הבקבוקים היא תופסת גל רוח וחוזרת לפתח הצר שממנו נכנסה. עכשיו שימו mute, כי באמת כמה אפשר לשמוע צרות. והנה, הם עומדים שם, פיותיהם נפתחים ונסגרים. ארשת הפנים שלהם רצינית. השיער הלבן שמכסה את הצדעיים בולט כקונטרה מול מעילי העור השחורים – כי שחור זה השכפ"צ החדש. ועל רקע ה-mute הזה שני אנשי החדשות הכל כך מקצועיים ורציניים נראים כמו שני גברים שבאו לזיין. אין כמו עזה בלילות. אחחח, איזה עולם נפלא.