כנסו כנסו, גלעד שליתתת!!!1

גלעד שליט לא יחזור הביתה בזכות התקשורת או הפוליטיקה, אלא בזכות טוקבקיסטים כמו "דנה ה100ממת" ו"גלעד שולתתת!!!1" שנלחמים לשחרורו גם בימים שבהם הקאונטר לא עגול (היום 905). פיני אסקל אחד שיודע

היום אנחנו מציינים 905 ימים בלי גלעד שליט. יותר נכון, אנחנו לא מציינים, כי זה לא מספר עגול. לפני חמישה ימים ציינו 900, בעוד שלושה חודשים ושבוע חסר יומיים נציין 1,000 עגול ויפה. מה אתם אומרים? שנתלה בלון כחול על המראה הימנית של האוטובוס? פחחח. איך נתלה אם אין מי שיספור בשבילנו בכפולות של 10 בשם האסתטיקה המתמטית?

905 ימים זה לא מספר עגול, אתם צודקים. הוא אפילו לא מתחלק בשתיים, שלוש או אפילו ארבע. הוא סתם מספר קטן במסע אל תום ה-1,000. לא הספר של א"ב יהושע, הספר של שליט. אז באימאש'כם, תעזבו אותי בשקט ותעירו אותי במספר העגול הבא. בעצם, עוד מעט תשדירי הבחירות יעלו לאוויר ושם יש לשליט סיכוי לא רע להיות הטרייד הגדול של חלון ההעברות. כמו שכל הפוליטיקאים קמו לתחייה ושחררו הצהרות לאוויר באותו יום עגול – שמתקיים בעזרת הפריה מלאכותית שכזו בין התקשורת שמתאפסת על המספרים לבין הפוליטיקאים שמתאפסים על התקשורת – כך מי שיזכור ויתמוך יותר חזק בהחזרתו לקראת יום הבוחר, יהיה המנהיג שישחק אותה בקלפי.

אלא שגם המנהיג שיצליח לצעוק הכי חזק, יעשה את זה בגלל סיבה אחת – דור הטוקבקיסטים. מי שהוכפשו על כל "גלעד שולתתת!!!1", נחשדו בעילגות ונעצרו בעוון צפייה בחומרים המסוכנים של "האח הגדול" (כן, מדובר באותו קהל), מצליחים לעורר באזז חסר תקדים סביב גלעד שליתתת!!!1. אותו דור שספג חבטה בבטן כשהמחוקק ניסה לא מזמן למנוע ממנו את חופש הביטוי – התגייס למען המטרה בלי שם ובלי פנים מתוך אג'נדה שבסיסה התמים היה ונשאר להחזיר את הילד לאמא.

בין אם זה קורה בעשרות טוקבקים שמציפים אייטמים שלא ממש קשורים לשליט, בין אם זה קורה ביוזמת החלפת תמונת הפרופיל בפייסבוק ובין אם זו תופעה שנמשכת להכות בבלוגים – זה פשוט קורה. אגב, גם בימים שבהם המספרים לא ממש מתגלגלים יפה על הלשון, כמו 905, זה פשוט קורה. מבלי להיכנס לרזולוציה פוליטית, קונצנזוס כמו החזרת שליט לא היה פה באמת זמן רב. ואת הקונצנזוס הזה לא יצרו אנשי תקשורת מקושרים, מעצבי דעת קהל מעוצבים, פוליטיקאים מזגזגים או אנשי אלפיון שבעים, אלא "דנה ה100ממת" ושות'. רציתם שינוי? כנסו כנסו.

גם ערוץ הבחירות של nana10 רוצה את גלעד שליט בבית