הסופרבול חשף: טריילרים חדשים ל״נוקמים" ו"למהיר ועצבני"

בין הטריילרים: קפטן אמריקה מוביל את ״הנוקמים: סוף המשחק״, פרנצ׳ייז ״מהיר ועצבני״ חוזר עם ״הובס ושואו״, יוצר ״תברח״ מבהיל ומתעתע ועוד • שני פרומקין, טור שבועי

כריס המסוורת׳, ״הנוקמים: סוף המשחק״
כריס המסוורת׳, ״הנוקמים: סוף המשחק״ | צילום: צילום מסך-

ארוע הענק של הסופרבול ידוע לא רק כאירוע ספורט מרכזי, או כאירוע תרבותי באופן כללי - אלא כאירוע קולנועי של ממש, כשמדי שנה הוא מביא איתו מטר טריילרים חדשים לסרטים (והסדרות) המדוברים ביותר. אתמול בלילה (א׳), בעוד ניו אינגלנד נלחמה בלוס אנג׳לס, הסופרבול הוכיח את עצמו במובן הקולנועי מחדש, עם כמה היילייטים מצויינים:

 


הנוקמים: סוף המשחק

 

נתחיל עם 30 השניות המסחררות ביותר שנראו בין שלל הטריילרים החדשים: קפטן אמריקה (הלא הוא כריס אוונס שנועד לתפקיד) מציג לנו את העולם החדש, בו בני האדם צריכים ללמוד כיצד להמשיך לחיות לאחר מותם של 50 אחוז מהאכולוסיה כולה ב״מלחמת האינסוף״. אבל זוהי שעתם האמיתית של הנוקמים לנקום, וחבורת גיבורי-העל כמובן לא מתכננת להמשיך הלאה, אלא לצאת למלחמה הגדולה ביותר בהיסטוריה שלה.

 

הטיזר הקצר הצליח שלא לחשוף מידע חדש, ועדיין לצמרר מאוד, כשבשלב הזה כבר אין לאן להעלות עוד את ההייפ. הדבר החשוב ביותר שהטיזר מסמל הוא שקפטן אמריקה הולך להיות מאוד מרכזי בסרט, בדיוק לפי התקווה של הקהל. ״הנוקמים: סוף המשחק״ ב-25 באפריל אצלנו בבתי הקולנוע.

 

 

קפטן מארוול

 

מארוול דאגו לתת כמובן תשומת לב דקדקנית גם לקפטן מארוול, שמגיעה למסך הגדול כבר בתחילת החודש הבא - אבל זה השלב הרגיל והידוע שמתחילים להכניס אותנו לטריטוריות די מספיילרות ולחשיפה מרובה מדי של פוטג׳ ב-TV spots. אז ניתן להמנע מצפיה בטריילר, ופשוט לקנות כבר כרטיס לסרט, שכן המכירה המוקדמת מתחילה ביום חמישי ה-14.2.

 

 

מהיר ועצבני: הובס ושואו

 

הספין אוף הראשון של סדרת סרטי ״מהיר ועצבני״ קיבל את הטריילר הגדול הראשון והמבדר שלו במהלך הסופ״ש האחרון, והוא חזר בגרסא מקוצרת ועריכה קצבית עוד יותר ל״משחק הגדול״. אל דווין ״הרוק״ ג׳ונסון האהוב וג׳ייסון סטיית'האם יצטרפו אידריס אלבה וונסה קירבי הנפלאים, ונראה שיהיה שם לא מעט כיף שלרגע לא יחפש בעצמו הגיון. ״הובס ושואו״ ירענן את הקיץ ב-1 באוגוסט הקרוב.

 

אנחנו

 

לאחר תופעת ״תברח״ (״Get Out״) המהולל, העולם ציפה בשקיקה לפרוייקט הבא של התסריטאי-במאי ג׳ורדן פיל, אך לא נותר עוד הרבה לחכות - ב-14 במרץ הקרוב סרטו השני סוף סוף מגיע. פיל צולל הפעם עמוק עוד יותר לז׳אנר האימה, כשהסרט החדש יעקוב אחר משפחה המגיעה לחופשת קיץ חלומית שהופכת לסיוט רדוף מפלצות.

 

״אנחנו״ התהדר בטריילר חדש שלא חושף הרבה יותר פוטג׳ או פרטי עלילה מהטריילר הראשון, אבל מצליח להעביר עוד יותר את האווירה המלחיצה הכללית. נראה גם כי כוכבת הסרט וזוכת האוסקר, לופיטה ניונגו (״12 שנים של עבדות״), הולכת לקבל פה הזדמנות נוספת להוכיח את כישורי המשחק הייחודיים שלה.

 

איזור הדמדומים

 

ג׳ורדן פיל המשיך לככב ולתעתע את הקהל גם בטיזר המסקרן לריבוט ״איזור הדמדומים״ של CBS שהוא מפיק ומקריין, במקומו של רוד סרלינג היוצר המקורי. צפו בפיל ״קוטע״ את שידורי הסופרבול, כדי לנסות לגרום לכם לפקפק באיזה מימד אתם נמצאים:

 

אליטה: מלאך קרב

 

רבות נאמר השבוע על היח״צ המושקע של פוקס בכל הנוגע ל״אליטה: מלאך קרב״, כך שהיה מובן מאליו לראות את סרט המד״ב/פנטזיה מככב גם בין פרסומות הסופרבול. הסרט מבוסס-המנגה בהפקתו של ג׳יימס קמרון יעלה כבר בשבוע הבא, בדיוק בולנטיינז (14.2), ויציג טכנולוגיה חדשנית של הופעות ממוחשבות, בתקווה שירשים באותה מידה בשאר האספקטים הקולנועיים המשמעותיים יותר.

 

 

סיפורה של שפחה: עונה 3

 

״זה בוקר שוב באמריקה״, במלים אלו מתחיל הטיזר העגמומי לדרמה האפלה של הולו, ומהר מאוד שומעים את קולה של ג׳ון (אליזבת מוס העוצמתית) אומרת לאמריקה ״התעוררי״. הטיזר הראשון לעונה השלישית, שתגיע בהמשך 2019, מציג גם אימג׳ מבהיל של אינספור ״שפחות״, על רקע אנדרטת וושינגטון בעיצובה הדתי החדש.