האם זה יהיה סרט האימה המפחיד של השנה?

סרט אימה חדש ומסקרן, מחול בת"א, אביתר בנאי בירושלים וגם: אירוע ההארדסטייל הכי מיוחד עד כה • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"הבלתי רגיל"
"הבלתי רגיל" | צילום: יח"צ

סרט: "הבלתי רגיל"


מתי: החל מה-07.02

איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ

 

אימה. שרה היא אימו של מיילס, ילד בעל בעיות התנהגויות מטרידות המרמזות שהוא ככל הנראה נשלט ע"י כוח על טבעי מרושע. בעודה חרדה לשלום משפחתה, שרה נדרשת לבחור בין האינסטינקט האימהי שלה להגן ולגונן על בנה אל מול הצורך העז לחקור מי או מה גורמים לו לפנות אל הרוע.

 

"הבלתי רגיל" | צילום: יח"צ

מחול: "FEM"


מתי: 05.02, 21:00

איפה: סוזן דלל, תל-אביב

לרגל חגיגות 70 שנה לתאטרון מחול ענבל, הוזמן הכוראוגרף עידן שרעבי ליצור עבודה עבור להקת ענבל, שמייצרת שיח עם פועלה של הכוראוגרפית המיתולוגית שרה לוי-תנאי.

 

העבודה FEM מורכבת משלושה קטעים, ומעלה שאלות ותהיות על מקור ומסורת, כוח נשי ומגדר, דת ואמונה, עולם ישן וחדש. כל אלו, על רקע שעטנז צלילים שנע מביונסה עד מרגלית צנעני.

 

שרעבי ששאב את השראתו לעבודה מעולם הפילוסופיה של הקוונטים, מפרק לשברירי תנועה את המושגים של מרחב וזמן, ומציג אינטרפרטציה אישית של עבר הווה ועתיד, שמתקיימים בו זמנית בתוך לולאה ובמעגליות מחזורית.

 

כוריאוגרפיה: עידן שרעבי | שותפים ליצירה ומבצעים: דפנה דודוביץ', שחר סרי, שחר ברנר, שחר חנין, ענת עוז, נתלי קרמר, שי קופל, תומר פיסטינר, תמרה דקל, אור סעדי | מוזיקה: דורון בן דוד | עיצוב תאורה: שחר ורכזון | עיצוב תלבושות: עמרי אלבו

 

מחיר: 90-120₪


כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

"FEM" | צילום: יח"צ

מוזיקה: טאימן, סערת היוקלילי מהוואי


מתי: 05.02, 21:30

איפה: זאפה הרצליה

 

אימן היא נגנית יוקללי, זמרת ומלחינה וירטואוזית שכבר הספיקה להופיע בפני הכוכבים ג'ון טרבולטה, סטיבן סיגל וג'ורג' קלוני עם מאות אלפי צפיות ביוטיובים שלה ועשרות אלפי עוקבים במדיה החברתית מגיעה לזאפה הרצליה בסדרת ג'אז חם!

נגינתה של טאימן היא פיזית מאד ונעה מקטעים קלאסיים מוכרים של באך וויוואלדי, דרך קטעי מוסיקה בלוזיים אמריקאים ועד לקטעי פלמנקו ורוק של לד זפלין, אותם היא מעבדת ומעבירה דרך הפריזמה הייחודית לה.

 

כשהיא מופיעה באור הזרקורים כבר מגיל 13 אישיותה של טאימן על הבמה שובה את הלב ממבט ראשון. טאימן החלה לנגן ביוקללי כבר בגיל חמש וכיום עורכת כדרך קבע הרצאות בלווי נגינה ברחבי העולם, כולל הרצאות במסגרת TED.

הרפרטואר שלה נע מלהיטי הסמבה הברזילאית של שנות ה60 כמו, The Girl From Ipanema דרך מיטב המוסיקה לסרטים כמו יצירותיו של הנרי מנסיני, לאלו שיפרין "משימה בלתי אפשרית" ו"הפנתר הורוד" ועד דיוויד בואי וסיימון וגרפונקל.

 

בהשתתפות:

Taimane Gardner יוקללי (הוואי)

Jonathan Heraux כלי הקשה (הוואי)

נועה דרזנר גיטרה (ישראל)


מחיר: 164₪


לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

 


 

מסיבה: LIH Presents: DJ The Prophet | Private Prophecy


מתי: 09.02, 16:50

איפה: מועדון בראסקו, השרון 12, תל-אביב

 

הסנדק של סצנת ההארדסטייל, DJ The Prophet, חוזר לסיבוב נוסף בארץ הקודש והפעם לערב שצפוי להיות המיוחד ביותר שידעה הסצנה עד כה.

 

ה-DJ ההולנדי-ישראלי יהיה ההדליינר בערב ייחודי לסצנה הישראלית.

 

מדובר על אפטר של שבת, באחד המועדונים הכי יפים בתל-אביב, 2 קומות ו- 2 רחבות שיפילו עליכם את כל קשת סגנונות ההארד ואף מעבר לכך במקביל. מלבד ל-DJ ההולנדי ישראלי ינגנו באירוע: PaceMakerz, Sanchuk, Headout, Avix ועוד רבים וטובים.

 

מחיר: 99₪


לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

 


 

טלוויזיה: "NCIS לוס אנג'לס - עונה 9"


מתי: 07.02

איפה: ימי חמישי בשעה 22:00 ב-HOT Zone ובכל שעה ב-HOT VOD

 

המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס או'דונל ("ניחוח אישה", "באטמן") והמוזיקאי זוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי ("יום ראשון הגדול" ומנחה "קרב הליפסינק") חוזרים לככב בעונה התשיעית של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles"), סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS".

 

מאז עלייתה לאוויר, היתה סדרת האקשן של רשת CBS והיוצר שיין ברנן ("NCIS", "CSI מיאמי") מועמדת לפרס ה"אמי" ולפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וגרפה שישה פרסי "טין צ'ויס". בעונה התשיעית, שבה צפו כ-10.5 מיליון צופים בממוצע, חצתה "NCIS לוס אנג'לס" את קו 200 הפרקים.

 

"NCIS לוס אנג'לס" עוקבת אחרי עלילותיהם של חברי צוות לוס אנג'לס של יחידת ה-NCIS, האחראית לחקירות הפליליות של חיל הים ומתמחה במשימות סמויות. בראש הצוות עומדים הסוכן המיוחד ג'י קאלן (או'דונל), מומחה בזהויות בדויות ועבודה סמויה, ושותפו הסוכן סאם האנה (אל אל קול ג'יי) - אריה ים לשעבר, מומחה לתרבות המזרח התיכון, שלחם באפגניסטן ובעיראק.

 

לצדם של או'דונל ואל אל קול ג'יי שבים לככב העונה גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ"), שחוזרת לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק, זוכת האוסקר לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), מנחת האירוויזיון בליסבון דניאלה רואה ("זנבות אדומים"), בארט פואה, אריק כריסטיאן אולסן ("תוכנית גיבוי") ורנה פליס סמית.

 

ניה לונג ("הנסיך המדליק מבל אייר", "חופים") מצטרפת העונה לקאסט בתפקיד שאיי מוזלי, לאחר מותו של כוכב הסדרה מיגל פרר ("רובוקופ"), ומליסה ג'ו ("יומני הערפד") מגיעה להתארח באחד מפרקי העונה.

 

צילום: יח"צ

הופעה: יהורם גאון מארח את רמי קלינשטיין ושולי רנד


מתי: 6.2

איפה: היכל התרבות, תל אביב בשעה 20:30

 

כמעט חמשה עשורים לאחר צאת הסרט "אני ירושלמי" ו לרגל שנת היובל לירושלים ושנת ה 70 לישראל, חוזר יהורם גאון במופע הנושא את שם הסרט, בו יבצע שירים מפסקול הסרט לצד מיטב להיטיו ושירים שנכתבו על ירושלים והתפרסמו בביצועו, בהם: "אור וירושלים", "בשערייך ירושלים", "ציון תמתי", "בית אבי" ועוד.

 

יהורם גאון ורמי קליינשטיין
יהורם גאון ורמי קליינשטיין | צילום: משה ביטון