מהללויה ועד טוי: המחווה השוודית לזוכים הישראליים באירוויזיון

האירווזיון מתקרב בצעדי ענק ובטלוויזיה השוודית ערכו בקדם האירוויזיון שלהם מופע מחווה קצר ומושקע לכל 4 השירים הישראלים שזכו באירוויזיון. צפו

נטע בגרסה השוודית
נטע בגרסה השוודית | צילום: צילום מסך -

המנחים של קדם האירוויזיון השוודי (תחרות בשם melodifestivalen) עשו לישראלים טוב על הלב כשביצעו מאש אפ מעולה של ארבעת השירים הישראליים שזכו באירוויזיון לאורך השנים.

 

המנחים, שהיו לבושים בבגדי ההופעה האייקונית של נטע החלו את הקטע המוזיקלי עם השיר "טוי" שזכה בשנה שעברה במקום הראשון באירוויזיון והביא לנו כבוד אחרי 20 שנה בה לא זכינו בתחרות. בהמשך הזמרים עברו לשיר "הללויה" שביצעה להקת חלב ודבש (עם גלי עטרי בתפקיד הסולנית), משם המשיכו לשנת 1998 ל"דיווה" של דנה אינטרנשיונל, וחזרו בסוף לשיר הישראלי הראשון שזכה בתחרות "אבניבי" מ1978 בביצועו של יזהר כהן.

 

 

 

 

בעוד פחות מארבעה חודשים ייערך האירוויזיון ב'אקספו', לשעבר מרכז הירידים בתל אביב. כשארבעת המנחים לאירוע המרגש יהיו ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. את השידור על הבמה המרכזית יעבירו ארז טל ובר רפאלי, ואילו אסי עזר ולוסי איוב ילוו את הזמרים והמשלחות מתוך הגרין רום.

 

מחיר הכניסה לתחרות הזמר צפוי להיות יקר, יותר מהמחיר לאירוע שנערך בשוודיה בשנת 2016 - שנתפס כגבוה. לפי ההערכות, המחיר ינוע בין מאות ליותר מאלף שקלים.