הנביא חוזר לעירו: DJ The Prophet יופיע בישראל

אחד מעמודי התווך של סצנת ההארדסטייל העולמית חוזר לסיבוב שני בישראל ומספר: "החוויה שלי עם הקהל הישראלי הייתה בלתי נשכחת והרגשתי שאני חייב לחזור" • כל הפרטים

פעולות הצלה וחיפוש אחר הצוללת 'דקר' (ארכיון צה"ל במשרד הביטחון )
פעולות הצלה וחיפוש אחר הצוללת 'דקר' (ארכיון צה"ל במשרד הביטחון ) | צילום: תרבות 13

DJ דה פרופט חוזר להופעה נוספת בישראל

 

הביקור הקודם של DJ דה פרופט (דב אלקבץ, שנולד בישראל וחי כיום בהולנד), שהופיע בישראל ב-2018, הסתיים באירוע בלתי נשכח בזכות סט ההארדסטייל הכי טוב שידעה ישראל. מסתבר שהערב ההוא היה מיוחד ולא רק לקהל הישראלי, אלא גם לדה פרופט עצמו.

 

"אני כל-כך שמח שזה קורה", סיפר לנו ה-DJ והוסיף: "החוויה שלי עם הקהל הישראלי הייתה בלתי נשכחת, הם נתנו לי תחושה ייחודית של בית והרגשתי שאני חייב לחזור".

 

ה-DJ האהוב נמצא במעמד של אגדה בסצנת ההארדסטייל. מאז שחיבר את ההמנון הראשון אי פעם ל"קליימקס", אירוע ה-Indoor החשוב ביותר בסצנה נמצא DJ דה-פרופט בחוד החנית של הז'אנר ונחשב לאחד מעמודי התווך שלו. במהלך הקריירה המפוארת כבש אלקבץ את הבמות הכי חשובות בסצנת ה-EDM וכיכב באירועים הגדולים ביותר וביניהם טומורולנד, EDC ו-דפקון 1.

 

כאיש העומד מאחורי "Scantraxx", הלייבל המוביל בסצנה, חתום דה-פרופט על טיפוחם והצלחתם של כמה מהשמות הבולטים ביותר בז'אנר ביניהם תמצאו גם את כוכב ההארדסטייל הגדול בעולם כיום - האדהאנטרז.

 

אולם ההופעה הקרובה של דה פרופט בישראל תהיה רק חלק מהקונספט החלוצי שרקחו בהפקה, בו לראשונה יוכל הקהל הקשוח לחגוג בשתי רחבות שונות, סימולטנית. מושלם לחובבי ההארדסטייל על זרמיהם והעדפותיהם שצפויים להתחבט בדילמות דוגמת פראנצ'קור או רוא? אולדסקול או הארדסטייל עכשווי? ריברס בייס או הארדקור?

 

צילום: עמית מזרחי

האירוע, אותו מפיקה "Life Is Hardstyle", יתקיים במועדון "בראסקו". המועדון, שמתפרס על שלוש קומות, 2 רחבות וקומת ביניים המוקדשת כולה ללובי מהודר בצורה חריגה - ולטובה, מעוצב באופן מוקפד וייחודי אשר צפוי לתרום את חלקו לאירוע האקסקלוסיבי ממילא, שכן ההפקה הצהירה על מלאי מוגבל במיוחד של כרטיסים - 200 בלבד.

 

ברחבה המרכזית, The Prophecy Floor תוכלו למצוא את: Or Atias, שיפתח את האירוע בסט אולדסקול, AVIX, שימשיך עם סט יופורי, PACEMAKERZ B2B SANCHUK שישתוללו כרגיל, יחד עם הקהל, בסט שכולו על טהרת ה'רברס בייס', את DJ THE PROPHET כמובן, בסט המרכזי שייתפר במיוחד עבור האירוע ואת INFECTED BY MADNESS שתחתום את הערב עם סט הארדקור משובח.

 

ברחבה העליונה, Fuzion Floor, הקהל יוכל ליהנות מקשת מוזיקלית רחבה וניסיונית עוד יותר: HEADOUT B2B RAKUN יפתחו אותה עם בלנד סגנונות ייחודי ואינטנסיבי, KRUSZ יחליף אותם בסט רוא טהור ועצבני, SLUXX שיעלה את הטמפו למחוזות ההארדקור ו GOLD&STEEL שיחתמו את המפלס העליון בסט פרנצ'קור צבעוני. MC PRIME ינצח על הסטים כמנחה.

 

צילום: עמית מזרחי

 

DJ דה פרופט יופיע בישראל ב-09.02.19 במועדון "בראסקו", השרון 12, תל-אביב.

 

מחיר כרטיס: 99₪. פרטים נוספים וכרטיסים באתר "MEGATICKETS"