השבוע: ה-DJ שכבש את טומורולנד והפך לכוכב ויראלי יופיע בישראל

סלבטורה גנאצ'י מגיע לישראל, רותם כהן בחיפה וגם: הסיפור המטורף שהפך לסרט דוקומנטרי מעולה מגיע לבתי הקולנוע • כל ההמלצות לבילוי השבוע

סלבטורה גנאצ'י
סלבטורה גנאצ'י | צילום: צילום: צילום מסך

 

מוזיקה: רותם כהן בחיפה

 

מתי: 23.01, יום רביעי, תחילת מופע: 21:30

איפה: זאפה חיפה

 

עם צאת אלבומו החדש והשלישי במספר, לאחר שזכה לכבוש את מצעדי הרדיו בישראל ובקובה עם הסינגל הראשון והלהיט הישראלי-קובני שלו "Como El Agua" יחד עם דסמר בואנו ולאחר שיתוף הפעולה הנדיר עם כוכב הפופ הלטיני אנריקה איגלסיאס בגרסא עברית-ספרדית לשיר "Subeme la Radio".

 

יחד עם להקת נגנים מדויקת, הפקה מוסיקלית חדשה, במה שלא נראתה בישראל ולהיטים מכל אלבומיו; "אל העולם שלך", "בואי נדבר", "זה לא את", "לכסות אותך" ועוד.

המופע של רותם כהן מזמין את הקהל ליהנות ממופע שנע בין המקצב הלטיני של הסלסה, הבצ'אטה והבוסה, לבלדות הרומנטיות שלו, שלא משאירות לרגש לנוח ונותנת לנשמה לגדול.

 

מחיר: 145 ש"ח

 

לכרטיסים לחצו כאן

 


 

סרט: "שלושה זרים זהים"

 

מתי: כל יום

איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ

 

ניו יורק, 1980. שלושה בחורים יהודים בני 19 - בובי ספרן, אדי גאלנד ודייוויד קלמן - מגלים בדרך מקרה שהם שלושה אחים שנולדו כשלישיה זהה, הופרדו בלידתם ונמסרו לאימוץ למשפחות שונות.

 

האיחוד המשמח הופך את השלושה לסנסציה בינלאומית, אבל גם חושף סוד מדהים ומטריד, סוד שיכול לשנות את ההבנה שלנו לגבי הטבע האנושי. וורדל מטפל בסיפור האנושי, המרגש והמרתק בתבונה ובמיומנות, ומעמת אותנו עם שאלות נוקבות לגבי הורות, סמכות ורצון חופשי.

 

מחיר: 40 ש"ח

 

להקרנות וכרטיסים בסינמטק תל-אביב לחצו כאן

 


 

הצגה: "המשתמט: קומדיה לא מגויסת"


מתי: 22.01, 20:30 (תאריכים נוספים בפברואר ומרץ)

איפה: צוותא 1, תל-אביב

 

מה קורה כשחבורת גברים בני ארבעים שמעולם לא לבשו מדים מגיעים לשרת יחד ביחידה מאוד מיוחדת? כשצה״ל מחליט על מבצע גיוס לכל מי ש״דילג״ בעבר על שירות החובה, מוצאים עצמם יחד בטירונות שחקן בהצגות ילדים, נהג אוטובוס אגד ואחראי מחלקת ארונות באיקאה.

 

מחזה מקורי מאת רועי חן
בימוי ארז דריגס
בהשתתפות: ארז דריגס, אביעד בנטוב, אודי גוטשלק, שי לי הירש / טל לוי.

 

מחיר: 80 ש"ח


פרטים נוספים וכרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

 


 

 

 


מוזיקה: סלבטורה גנאצ'י בישראל


מתי: 24.01, 23:00

איפה: האומן 17, תל-אביב

 

סלבטורה גנאצ'י הוא DJ ומפיק EDM המגיע מבוסניה, הפועל בסצנה כבר כ-4 שנים. ב-2014 שחרר את "FRESH", שיתוף הפעולה שלו עם ג'יליונר (חבר במייג'ור לייזר), שהיה לסינגל הראשון שלו.

 

גנאצ'י הופיע בכמה מהפסטיבלים הגדולים של ביניהם טומורולנד, שם הופיע השנה לראשונה בבמה המרכזית וסיפק הופעה יוצאת דופן.

 

ה-DJ המצליח החליט להתמקד בהופעה וסיפק שואו בלתי נשכח שכלל ריקודים קורעים מצחוק שהפכו אותו לאחד האמנים הבולטים השנה בפסטיבל.

 

ההופעות המצחיקות והאנרגטיות של סלבטור הפכו אותו לכוכב ויראלי כשהקטעים מטומורולנד השנה זוכים למיליוני צפיות בפייסבוק. הסט המלא אגב עומד על יותר ממיליון צפיות ביוטיוב.

 

כמו בכל העולם גם בישראל ההופעה של גנאצ'י צפויה להיות ייחודית, מלאת הומור ומקפיצה. עוד ייקחו חלק באירוע: Rivero ו-WHITENO1SE.

 

מחיר: 129 ש"ח


פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן