"תגידי לי שטוב לך": עומר אדם מוציא שיר מחאה

עומר אדם צוחק על עצמו בשיר חדש שמביע מחאה חברתית על דור ה-Y ודוגל בנוסחתיות שעובדת. ביקורת

נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו
נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו | צילום: יחצ

 

לאחר שכיכב בפרסומת ההמשך לבזק בינלאומי לצד גידי גוב עם "שיר הטרילילי טרללה טרילי", הוציא את השיר "מאושרת בלעדיי" וסיים את סדרת המופעים "פופ אפ מיוזיק" לתד מארינה מקסימיליאן, נדב גדג' ושלישית "מה קשור" שהולידה את הלהיט "לרקוד ולזוז", מטיל עומר אדם את הפצצה הבאה: "תגידי לי שטוב לך".

 

השיר, שכתב והלחין משה בן אברהם, נשמע לכאורה כשיר רומנטי, אך הוא למעשה שיר מחאה חברתי על דור האינסטנט, ההתמכרות שלנו לרשתות החברתיות ולאינסטוש, וכן שיר מחאה של אדם כלפי ה"מטרידים" אותו ברחוב לצלם סלפי, סרטוני ברכות וכו'.

 

 

כתבות קשורות:

"אין מקרים בעולם": הקשר בין "שני משוגעים" לסבתא של עומר אדם |09.01.19

 

לקחת איתך הכל: גל אדם, אחיו של עומר אדם, בסינגל חדש |13.12.18

 

מי הגיע למופע פופ אפ מיוזיק עם עומר אדם והקפריסאית אלני? |05.12.18

 

 

 

השיר, פופ טהור וקליט למדי, ממשיך בקו הידוע והמוכר שאדם דוגל בו לאחרונה (עד שיימאס לו, ולנו), כולל ליריקה שובבה והומוריסטית בחלקה, כמו המשפט:  "תופסים אותי ברמזורים, היי אחי, מה זה אתה?!, אני לא מאמין, אולי תמונה, אולי תקדיש לי איזה שיר, במציאות אתה נראה יותר שעיר".

 

נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו
נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו | צילום: יחצ

ראוי לציין שהשיר רץ ברשתות החברתיות בצורה פיראטית ומודלפת כבר שבועיים והוא לא חדש לחובבי אדם והז'אנר, אבל בגרסה ה"רשמית" יש גם קליפ, אירוע די נדיר עבור אדם שלא מרבה לצלם קליפים, בהשתתפותה של הדוגמנית קורל סימנוביץ'.

 

קשה לי לראות את השיר הופך ללהיט בסדר גודל של "שני משוגעים" אבל כיום כל שיר שאדם מקליט או נוגע בו- הופך ללהיט אינסטנט. כמו בשיר.