היסטוריה: ויני ויצ'י יקבלו במה משלהם בפסטיבל טומורולנד

אחרי שכבשו את עולם ה-EDM והטראנס וכבשו את הבמה המרכזית של טומורולנד, הצמד ויני ויצ'י רושם הישג נוסף ויוביל במה משלו • כל הפרטים

נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו
נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו | צילום: יוטיוב

ויני ויצ'י ממשיכים לשבור שיאים

הלייבל שהצמד ויני ויצ'י הקימו, Alteza records, יקבל במה משלו במהלך הסופ"ש הראשון:

״שמישהו יצבוט אותנו, עוד משהו שאפילו לא העזנו לחלום עליו מתגשם". סיפר מתן קדוש, חצי מהצמד והוסיף: "מעבר לזה שזה מדהים ברמה האישית אנחנו ממש שמחים שזה נותן לנו את האופציה לתת במה לאמנים שפחות מקבלים אותה באחד הפסטיבלים הכי מדהימים בעולם״.

 

מדובר בהישג שלא הרבה אמנים מגיעים אליו. איך זה קרה?

"אחרי שלוש שנים מוצלחות מאוד עם טומורולנד, כשהשיא הגיע שנה שעברה, נוצר קשר בין המנהל שלנו לבעלי הטומורולנד ושם עלה הרעיון לתת לנו במה משלנו. זה לא סוד שסצנת הפסיי טראנס נמצאת בתור הזהב שלה והיא כבר לא במקום הנישתי והקטן שהיא הייתה. הבמה הזו היא עוד חלק בשרשרת אירועים מדהימים שמחזקים את זה".

 

מה מחכה לנו בבמה?

"הבמה שלנו תתארח בסופ"ש הראשון של הפסטיבל ותהיה כולה על טהרת הפסיי טראנס על שלל סוגיו, הן מבחינת הסאונד והן מבחינת הויזואל. מרבית הליינאפ הם אמנים מהלייבל והסוכנות שלנו -Alteza records".

 

רשימת האמנים שתככב בבמה עדיין לא נחשפה, אך בלייבל, שיש להניח שיתפוס את רוב הליינאפ בבמה של הצמד, חתומים כמה מאמני הפסיי המוכשרים בעולם עם ייצוג ישראלי מכובד מאוד. בין השמות שחתומים בלייבל אפשר למצוא את Blastoyz, Infected Mushroom, Whiteno1se ו-Reality Test.

 

מלבד לזה של הצמד הישראלי נחשפו לייבלים נוספים שיובילו במות בפסטיבל השנה. בין האמנים שיובילו במה משלהם ניתן למצוא את מרטין גריקס, אריק פרידץ, נינה קרביץ, קארל קוקס, דון דיאבלו, דימיטרי וגאס ולייק מייק ועוד. את הרשימה המלאה ניתן לראות בתמונה המצורפת.

 

 

 

פסטיבל טומורולנד 2019 יתקיים בשני סופי השבוע האחרונים של חודש יולי - 19.07-21.01 ו-26.07-28.07.