אריאנה גרנדה במחווה כיפית לצלילי המוזיקה שכדאי לכם לשמוע

בקי ג'י חוזרת למקורות, לורן ג'וארגוי מ"פיפת' הרמוני" עושה סטריפטיז ובראיין אדאמס מגיח היישר מהאייטיז עם אלבום חדש שבדרך • סיכום מוזיקה בינלאומית

נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו
נתן פיליפס מול בני נוער הלועגים לו | צילום: יוטיוב

לוהטת. לוהטת. לוהטת. אריאנה גרנדה פתחה את השנה האזרחית החדשה עם הקליפ החדש והסקסי - 7 Rings מתוך אלבומה החמישי העתידי ורווי הציפיות- Thank U, Next. השיר, פופ-היפ הופ מעולה, מציג כוח נשי ובו גרנדה מצהירה שכל מה שהיא רוצה - היא משיגה ויהי מה.

 

השיר בו צולם הקליפ מתרחש בוילה גדולה, בה מקיימת הכוכבת מסיבת בנות עם חברותיה שכוללת אלכוהול, ריקודים חושניים והמון המון קצב. מתמודד ראוי להפוך לקליפ הכי סקסי של גרנדה עד כה.

 

 

"שמלה שחורה קטנה"(Little Black Dress) או בראשי תיבות לועזיות LBD זה מה שיש לבקי ג'י בכדי לשגע את הבחור הכרוך שבי אחריה. היא טיזרית, מפצירה בגבר שרוצה אותה לעבוד קשה בשביל להרשים אותה, לא לשחק איתה משחקים וכן להיות מוכן לאתגרים שהיא מציבה בפניו.

 

בדומה לגרנדה שציינתי לעיל, גם השיר של בקי ג'י, שזכה לקליפ אנימציה חמוד, הוא מסוגת הפופ-היפ הופ המלודי, החצוף והקליט, רק שהפעם יש גם אלמנטים א-סימטריים שעוברים טוב באוזן ומסמנים את השיר כלהיט עבור אקס פיפת' הרמוני שלאחרונה פנתה לאפיקי מוזיקת רגאטון לטינית ועכשיו "חזרה לשורשים" האמריקאיים הטרנדיים שלה.

 

 

ומאקס פיפת' הרמוני נגיע לחברה פעילה בהרכב, היוצרת והזמרת לורן ג'אורגוי, שבמקביל לחברותה בלהקה, הוציאה באוקטובר 2018 את שירה הראשון (Expectations) מאלבום הבכורה העתיד לראות אור השנה.

 

השבוע שחררה את More Than That שעולם היטב את איכויותיה כווקאליסטית סוליסטית, הקול המחוספס מצליח לגעת בלב והשיר מציג פופ עכשווי עם נגיעות RNB טיפה אולדסקול.

 

השיר זכה גם לקליפ סקסי שמתרחש במועודן סטריפטיז ובו נראית ג'אורגוי רוקדת על עמוד כשגברים משליכים לכיוונה ולכיוון חברותיה החשפניות במועדון, דולרים על גבי דולרים. מלבד הקליפ היותר מדי אטרקטיבי, מדובר פשוט בשיר מעולה ובזמרת נהדרת ששווה להקשיב לה.

 

בעוד אצלנו סטטיק ובן אל, עדן בן זקן וסטפן לגר איחדו כוחות לשיר "יאסו", כוכבי ההיפ הופ הלטיניים סקיי, ג'יי באלווין, ג'יי קורטז ו-MadeinTYO חוברים יחד לשיר Bajo Cero שמלבד קליפ די משעמם, שמציג אותם מהלכים ממועדון חמים לשלג חורפי, הוא די מונוטוני, לא מתרומם וללא שום פזמון קליט. מסופרגרופ שכזה ציפיתי לפחות ללהיט אינסטנט. אך גם לכך התוצאה לא מרקיעה שחקים. אכזבה ופספוס.

 

 

ולפינאלה - בשורה משמחת לחובבי הנוסטלגיה: בראיין אדאמס, הרומנטיקן חסר התקנה מהאייטיז, הודיע כי השנה (2019) יחבוק אלבום חדש וארבעה עשר במספר - Shine A Light והשבוע שיחרר את שיר הנושא שהוא גם סינגל הבכורה מהאלבום העתידי.

 

השיר נשמע כמו בראיין אדאמס עם הדנ"א הידוע והמוכר שלו, מנותק מטרנדים או שינויי הזמנים ופשוט מגיש את כל הנשמה הרומנטית, הרגישות והכנות השרמנטית בשיר. היזהרו מראש- הפזמון מדבק!