משחקי הכס: יש תאריך וגם רמז למוות של דמויות ראשיות

מעריצי משחקי הכס סוף סוף קיבלו טריילר באורך סביר אחרי טיזרים שיצאו לאחרונה, ומה שרואים בו צריך בעיקר להדאיג את הצופים

משחקי הכס
משחקי הכס | צילום: יח"צ

לפני כשבוע משחקי הכס הוציאו טיזר קצרצר ובו רואים את דאינריז טארגאריין מגיעה לווינטרפל ונוצר מפגש מעניין עם סאנסה שעומדת מולה ומול ג'ון סנואו ואומרת: "ווינטרפול שלך, הוד מלכותך". היום, קיבלנו כבר טריילר באורך נורמלי (במושגי הסדרה בה לא אוהבים לחשוף הרבה פרטים) וגם תאריך רשמי: 14 באפריל.

 

הטריילר מתחיל עם ג'ון סנואו, אחת הדמויות האהובות בסדרה ואחד המועמדים לשבת על הכס בסופה, הוא פוסע עם לפיד במקום בו קבור אביו אדוארד (שהוא בעצם דודו, כפי שגילינו בעונה הקודמת) ומיד אחריו מופיעות גם סאנסה ואריה, אחיותיו. לאורך כל הדרך שומעים לחישות מהעבר, בין אם זו האמא הביולוגית של ג'ון שמבקשת מאחיה לשמור על בנה ובין אם קייטלין סטארק שמודה שהצרות שנפלו על משפחתה הן בגלל שמעולם לא קיבלה את ג'ון וכמובן גם את אדוארד: "אולי אין לך את שם המשפחה שלי אבל יש לך את הדם שלי".

 

הדבר שבאמת מלחיץ בטריילר הוא שבהמשך אריה, ג'ון וסאנסה נתקלים גם בקברים שלהם (פסל בדמותם) ובאותו הרגע נכבה הלפיד ורואים שהכל קופא סביבם, כמובן שזה מסמל את בואם של ההלכים הלבנים אך מה פשר הקברים? האם מדובר ברמז על כך שעוד אסון הולך ליפול על בית סטארק ונראה אותם מתים תוך כדי המלחמה?