מיהו הדייר החדש אורי גרוס וכיצד "האח הגדול" הציל את חייו?

אתם כנראה לא מכירים אותו, אבל הוא חתום על הסדרות הכי מצליחות ואהובות, ואמש הוא גם נכנס לבית "האח הגדול VIP" זמן קצר אחרי שעבר אירוע לב מסוכן. אז מיהו אורי גרוס?

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: פייסבוק האח הגדול

 

את אורי גרוס, שנכנס לבית "האח הגדול VIP" (או יותר נכון, לביוב - לשם שלח אותו עדי ליאון בפרק פתיחת העונה ששודר אמש בערוץ 13), רוב עם ישראל לא מכיר, אבל הסדרות והתוכניות שיצר מוכרים לכולנו, ובוודאי לילדים.

 

"מדובר בתסריטאי גאון", אמר מנחה "האח הגדול" גיא זו-ארץ כשהציג את התסריטאי והיוצר אורי גרוס, בזמן שנכנס לבית האח הגדול. בכל זאת, הוא גילם את דמות הנבל גבעון כספי בסדרה המוזיקלית "השיר שלנו", אותה כתב ויצר גרוס. ולא רק הוא נרגש למראה החבר מהתעשייה ששם נפשו בכפו וירד אל הביוב. גם החברה הטובה נלי תגר (ששיחקה ב"אובוי" וב"פוראבר") פצחה בסטורי שלה באינסטגרם בזעקות שבר לאחר שנפתחה הדלת האדומה, לא לפני שאיחלה לו בהצלחה, כמו גם השחקן אורי לייזרוביץ', לי בירן, אליאנה תדהר, ג'וי ריגר ורבים אחרים שעבדו איתו במהלך השנים.

 

כתבות קשורות:

האח הגדול VIP, פרק הפתיחה: שי חי, אל תשתנה לעולם |13.01.19

 

מה חשבנו על הלוקים של דיירות האח הגדול? |13.01.19

 

נטלי דדון לא תתבייש לחשוף את העבר שלה באח הגדול |13.01.19

 

 

 

מ"רק בישראל" ו"הכספת" - שניהם בהנחייתו של ארז טל - עבר גרוס לשתף פעולה עם טמירה ירדני ויואב צפיר ב"טדי הפקות", שבעקבות הצלחת "כוכב נולד" פיתחה קריירות משחק לכוכבים הנולדים והמשיכה את הקו של הכרת המוזיקה הישראלית לדור הצעיר, עם נינט ב"השיר שלנו" ולי בירן ב"אובוי" ו"פוראבר", שמשודרת כעת. גם עם רן דנקר יש לגרוס יחסים ארוכים, כשהשתתף ב"השיר שלנו" ו"דני הוליווד" ועכשיו גם ב"גיבור אמיתי", שמצטלמת בימים אלה.

 

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: אינסטגרם

עם כיוון השעון: אורי לייזרוביץ', נלי תגר, טום באום, ניקי גולדשטיין, לי בירן, תום יער.

 

ואלה לא הסדרות המוזיקליות היחידות אותן כתב גרוס - הוא גם אחראי ל"סטורי של פסטיגל" ו"היי סקול פסטיגל". מעבר לזה, גם את הסדרות "תנוחי" ו"לצבי יש בעיה" הוציא תחת מקלדתו. זו האחרונה, המשודרת בערוץ 13, נפתחה עם עלילה שרקח אסי עזר, החבר מ"טדי הפקות". לאחר שגרוס נקלע למשבר כתיבה, הציע עזר ש"יהרוג" אותו ובכך יעמת את צביקה הדר עם שאלות מוסריות. אגב, את הפסיכולוגית של הדר בסדרה מגלמת העיתונאית נרי לבנה, שנכנסה אף היא לבית האח הגדול. מעניין יהיה לראות את המפגש ביניהם.

 

 

 

מעבר לעשייה הטלוויזיונית, אורי גרוס הוא גם אושיית רשת בפניה עצמה, עם התחכמויות ציניות ומשעשעות על ענייני היום, שהוא מפזר בנדיבות ברשתות החברתיות - ופעם אחת גם נחסם בשל כך, אחרי בדיחה ששילבה בין ח"כ נאווה בוקר ואבא של אייל גולן (מעניין מה היה אומר על זה עדי ליאון). ולצד זה, ילדיו של גרוס מקשטים את הרשתות החברתיות עם תמונות פוטוגניות במיוחד, הלצות חמודות ואינטליגנציה גבוהה ומרשימה לגילם.

 

 

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: פייסבוק

אבל עכשיו, אחרי שאורי גרוס נכנס לבית האח הגדול, הפייסבוק והאינסטגרם שלו יישארו מיותמים? אז זהו, שלא ממש: הוא כבר דאג שיהיה מי שימשיך לתחזק את החשבונות האלה בזמן שהותו בבית, וכבר אתמול דיווח בנו בסטורי באינסטגרם של אביו על הכניסה לביוב הגדול בנווה אילן. וזה לא הכל: בפוסט ארוך שעלה לאחר שנכנס לבית, סיפר גרוס כי אושפז לאחר שעבר התקף לב ושגילו לו עורק סתום, זאת בזמן שהוא נמצא במיונים לקראת השתתפות בתוכנית שמצריכים בדיקות רפואיות קפדניות.

 

 

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: פייסבוק

"האח הגדול הציל את חיי," סיכם גרוס. "לא מוריד מעצמי - בכל זאת החלטתי לקפוץ למחילת הארנב ואמרתי לו 'כן' - אבל אין שום ספק שבלי ההצעה של האח שהובילה לבדיקה הרפואית - הייתי מקבל התקף לב נוסף, סביר שחמור הרבה יותר. סביר שלא הייתי שורד אותו."

 

"90% סיכוי לדום לב היה לך בכל החודש הזה", אמרו לו הרופאים. ואורי גרוס הודה לכולם על התמיכה, וסיכם: "זהו, עכשיו תסלחו לי, עלי ללכת ולטבול בשכשוכית, לבצע משימה סודית ובעיקר - להראות לכולם שאני הכי אמיתי בבית. ואני אבא לילדים, אז תדברו אליי יפה, כן. ותצביעו לי אל תהיו זונות. סליחה מכל מי שכתבתי לו שזה פייק ניוז. אני חתום על חוזה של 89766 עמודים לא כולל נספחים," סיכם בדרכו הצינית.

 

זוהי לא הפעם הראשונה בה הוא היה מעורב בריאליטי. קדמו לכך ייעוץ לתוכניות ריאליטי כמו "הישרדות", "המירוץ למיליון" ו"היפה והחנון", אבל הפעם הוא עובר לפרונט. אז לא ברור כמה זמן אורי גרוס יחזיק מעמד בבית "האח הגדול", אבל מה שבטוח - יהיה מעניין. ועוד יותר מזה, יהיה מעניין אחרי שייצא משם.

 

View this post on Instagram

האח הגדול הציל את חיי _________________ לפני חודשיים וחצי: ---------------------- נפגש עם המלהקים של האח הגדול ולא שומע מהם יותר. סבור כמובן שמדובר במחדל הליהוק הגדול ביותר מאז קום הראליטי כולל אריאנה מלמד, מריה וקישוא-רועי, אך מפנים באצילות נפש שלא הפעם וגם מה אני צריך את זה ומי רוצה לחרבן עם מצלמה וכל מה שאומרים. לפני חודש ושבוע: -------------- יומיים של התקפונים חוזרים ומוזרים של לחץ בחזה. כל כמה זמן, שתי דקות שבהן כובד בחזה שלא חוויתי קודם, קושי לנשום עמוק וצורך לעצור הכל, בהמשך גם לשבת ולתת לזה לעבור. אחרי 24 שעות - מצטרפת תחושה מוזרה ביד - נוהג עם תמרה בדרך לעריכות - והיא מכריחה אותי לסובב את האוטו ולטוס למיון. אחרי שלוש שעות של בדיקות באיכילוב משחררים אותי - כנראה התקררתי הם אומרים, או איזה וירוס, הלב סבבה לגמרי. אני אחסוך לכם - זה היה התקף לב. לא אדע מזה עד חודש לאחר מכן. הלכתי הביתה סובל מאוטם שריר הלב התחתון, לדצמבר שלם שבו טסנו לפריז, השקנו שלוש עונות של סדרות ובאופן כללי ניהלתי את חיי תחת קושי לנשום במאמץ (נגיד להרים קלמנטינה, לטפס מדרגה או להגיד יפעת שאשא ביטון). אבל היי, קירור. קורה. לפני כשבועיים: -------------- 23:00 בלילה. האח הגדול על הקו. שואל אם אני רוצה לקרוא לו האח הגדול מעוד שבועיים. הלם שוק. הלב אומר כן אבל הפה אומר שכנראה לא, בדיוק התחלתי צילומי סדרה חדשה. מסכמים שאבדוק ואתן תשובה עד מחר. להפתעתי כל הגורמים ההפקתיים ובראשם טמירה חברתי לדרך, לימור ואסף מלאכי השרת המפיקים, ירון שילון במאי ושותפי ל"גיבור", תמרה במאית העריכות של פוראבר וראש משפחתי - אומרים לי לך לשלום, השפל את עצמך בכיף, בין כה וכה ידיחו אותך אחרי שבוע. אני שולח לאח הגדול בווטסאפ: "היי האח הגדול. שני מלבורו לייט ביום". הבדיקות הרפואיות של שרשרת החיול נקבעות ליום ראשון. לפני 13 יום - 30.12.18: ----------------------------- בבדיקות הרפואיות של האח (שסליחה אבל אילן רמון לדעתי נדקר פחות) - שניה לפני בדיקת המאמץ - א.ק.ג לא תקין. תביא את הבדיקות מאיכילוב. משם ממשיכה שרשרת החיול לשעתיים עם הפסיכולוגית של האח (מסתבר שאני שפוי למדי אבל היי, הם העבירו את סימ"ב ומיר"ב), אחר כך לעיר אחרת לחברת חקירות לחקירה צולבת של שעתיים שאמורה לגלות שאני לא בעצם ראש משפחת פשע בשם שוקה חושף הבלוטות, ואז בחזרה לבדיקות עם הא.ק.ג מאיכילוב של לפני חודש. שם, באזור 16:00, החלה הדרמה: אקצר לכם, ב-18:12 באותו יום אחרי שעתיים במונית במבול, כבר הייתי על שולחן הניתוחים בהדסה עין כרם המושלם.

A post shared by Ori Gross (@ooorigross) on