השבוע: אוליברס, מיוצרי הבייס המובילים בעולם, יופיע בישראל

אוליברס מגיע לתל-אביב, מאור אדרי בזאפה, עונה חדשה ל"בלש אמיתי" וגם: גלריית אמנים ייחודית בספוטניק • כל ההמלצות לבילוי השבוע

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: Chelone Wolf

במה: אנסמבל אימפקט מציג: "מז'יניק"

 

מתי: 17.1-18.1, שעה 20:00

איפה: תיאטרון תמונע

 

ביצירתם החדשה של נטע וינר וסתיו מרין ("חיתוך.דיבור") השניים מצרפים את השחקן בני אלדר ויחד חוקרים את עול הזיכרון הבין-דורי דרך ה"אחאות", הקשר בין אחים ואחיות, לאורך ההיסטוריה, החברה והפוליטיקה. היצירה נעה בין ספוקן וורד ושימוש באמנויות לחימה לשפת תנועה שמפתחים השניים מאז "חיתוך.דיבור".

  • הצגות נוספות יתקיימו בפברואר

מחיר: 65₪

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

 

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: אסרף אברהם

 

מוזיקה: מאור אדרי ב"זאפה"

 

מתי: 15.01-16.01

 

איפה: זאפה ירושלים וזאפה חיפה, תחילת מופע: 22:00

שמונה שנים חלפו מאז נכנס מאור אדרי לחיינו והפך לשם חם ומבטיח בדור הצעיר של המוזיקה הישראלית. בזמן הזה הוא ביסס את מעמדו כאחד מהזמרים והיוצרים המרגשים, המוערכים והמצליחים במדינה ונכנס ללב הקהל הישראלי עם 5 אלבומי אולפן, זכיה בתואר פריצת השנה, שבירת שיא ההורדות בסלולר, אלבומיו הגיעו למעמד זהב עם מכירות של למעלה מ-100 אלף עותקים ורשימה ארוכה של להיטים שכבשו את תחנות הרדיו והרשת עם מיליוני צפיות: "אבבאי", "לב קבור", "אללה מעק" ועוד.

 

במהרה כבש מאור אדרי את הבמות הגדולות בארץ - היכלי תרבות, אמפי קיסריה, האנגר 11, לייב פארק ראשל"צ - והוא לקח חלק בפסטיבלים ואירועים חשובים ומכובדים: פסטיבל הפסנתר, פסטיבל המוזיקה ראשון לציון, כתר המזרח ועוד. אדרי

 

מחיר: 134₪

 

לרכישת כרטיסים להופעה בחיפה לחצו כאן, להופעה בירושלים לחצו כאן

 

 

 

 

תערוכה: #KeepThisReal

 

מתי: 14.01-16.01

 

איפה: גלריית ה"ספוטניק בר", תל-אביב

ערוכת אמנים ייחודית תיפתח בשבוע הבא (14-16 בינואר) בגלריית ה-"ספוטניק" (אלנבי 122 ת"א) בה יוצגו יצירות פרי שיתוף פעולה וחיבור לא צפוי בין 10 אמנים מוכרים ובהשראת Bulleit Whiskey תחת הכותרת: #KEEPTHISREAL .

 

האמנים המשתתפים בפרויקט, המגיעים מעולמות יצירה שונים ומגוונים, חולקו לצמדים משלימים במטרה ליצור תוצרים ייחודים בהשראת ערכי Bulleit כגון: אורבניות, נועזות וחדשנות, כאשר עבודת הצוות המלווה את הפרויקט משקפת את ערכי היצירתיות והייחודיות המזוהות עם Bulleit.

 

ביצירותיהם המשותפות של האמנים קיימות נגיעות מעולמם האישי, אך השילוב בין אמנים מעולמות שונים יוצרות למעשה סינרגיה מושלמת ותוצרים יוצאי דופן, כאשר כל תהליך העבודה המשותף מתועד בעמוד האינסטגרם הנושא את שמו של הפרויקט. מי שאמון על הצילום הוא עידו איז'ק, הנחשב לאחד הצלמים האוונגרדיים והמוערכים בישראל.

 

בין שילובי האמנים המשתתפים בתערוכה נוכל למצוא את:

  • מעוז דהאן, סטייליסט ומעצב אופנת הגברים, זוכה בטקס פרסי האופנה ומי שגם אמון על סגנונם האייקוני של סטטיק ובן אל, שצוות למעצב התכשיטים שרון ויקסמן (MR.smith), אשר תפס במהרה את מקומו בקהילת האנדגראונד התל אביבית ומשם התפשט לרחבי הארץ והתפוצות.
  • חני עובדיה, מעצב גלשנים בעבודת יד המוכר בקרב מקצועני הגלישה בארץ וגלשן מקצועי בעצמו, שצוות לגיא פיטשון, אמן רב תחומי, מאייר ומקעקע מוכר בתל אביב.
  • צמד 'דה סילבה' (אלון מאירי ובן קאופמן), מעצבים תעשייתיים המתמחים בייצור סקייטבורדים באיכות גבוהה ובעלי מפעל לונגבורדים, שיעבדו יחד עם דיוז, אמן גרפיטי רב תחומי- מציור ואיור ועד לפיסול תלת מימד ואנימציה, המושפע בעיקר מעולמות פסיכדליים.
  • עדי אולמנסקי, זמרת, יוצרת ומלחינה ישראלית אשר עוסקת במוזיקה מגיל צעיר, אשר שיתפה פעולה עם אמנים ישראליים ובינלאומיים מוכרים והוציאה עמם סינגלים וגרסאות כיסוי שזכו להצלחה רבה. עדי תעבוד יחד עם גל ורדי,מעצבת וקריאטיב דיירקטור, שגדלה בלוס אנג׳לס וחיה בתל אביב. בימים אלו היא מייצרת חוויות אימרסיביות במיצגי אמנות חדשניים של 360 מעלות המגרים את כל החושים.
  • אלכסנדר לחניש (זונדר), שף, אמן, מדען, יצרן, חוקר, ומעצב. לחניש הוא ילד הפלא של המטבח המולקולרי המייצר מזון באמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים, שצוות אל הצלמים האומנותיים Roshianu&Moloko (אלון וסיון) המתמחים בצילומי אופנה, אוכל וצילומי פורטרטים שאת השראתם הם שואבים מתוך אהבה גדולה לאסתטיקה, פשטות ואופנה ובכך הם יוצרים שפה אומנותית ייחודית.

הכניסה חופשית - פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 

נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו
נטלי דדון הפגיזה עם לוק שלא חשבנו עליו | צילום: יחצ

טלוויזיה: "בלש אמיתי" עונה 3

מתי: החל מה-14.01

איפה: yes Oh,  yes VODו-סלקום TV

העונה השלישית של "בלש אמיתי" (True Detective"") של רשת HBO עולה למסכי סלקום TV ו-yes ב-14 בינואר, למחרת השידור בארה"ב, עם סיפור ושחקנים חדשים. גם בעונתה השלישית, הסדרה שומרת על האווירה המסתורית והמצמררת שמדביקה את הצופים למסך.

 

"בלש אמיתי" של ניק פיצולטו ("The Killing"), בעונתה השלישית, מדלגת בין שלוש תקופות מרכזיות. האירועים מתחילים ב- 1980 כאשר צמד ילדים, אח ואחות, יוצאים לרכיבה שגרתית על אופניים - ונעלמים; עשר שנים מאוחר יותר, התיק נפתח מחדש בשלל ממצאים חדשים שמתגלים וב- 2015 הבלש המוביל של התיק וויין הייז (מהרשלה עלי, זוכה פרס האוסקר על "אור ירח" והזוכה הטרי בפרס גלובוס הזהב על "ספר ירוק") מתראיין ליוצרת דוקומנטרית שמצלמת עליו ועל המקרה סדרת "פשע אמיתי". הבלש נזכר באירועים שמייסרים אותו מזה 35 שנים.

 

משתתפים נוספים בעונה: סטיבן דורף ("אי שם") המגלם את שותפו של הייז, רולנד ווסט; כרמן איוגו ("סלמה") בתפקיד אמיליה רירדון, מורה בבית הספר של הילדים ודמות משמעותית בחיי הבלש.

 

במהלך צמד העונות הקודמות של "בלש אמיתי" הסדרה גרפה חמישה פרסי אמי. בכל עונה מביאה הסדרה סיפור חדש, בהשתתפות שחקנים אחרים, ומהרשלה עלי ממשיך את המסורת המפוארת של כוכבי ענק שהשתתפו בעונות הקודמות: מתיו מקונהי, וודי הארלסון, רייצ'ל מקאדמס, קולין פארל, טיילור קיטש, וינס ווהן ואחרים.

 

 

מסיבה: אוליברס בישראל

 

מתי: 17.01, 22:00

איפה: ה"ארט", הש"ך 9, תל-אביב

 

ליין ה"בייס.קאמפ" פותח שנה כמו שרק הוא יודע כשהוא מקיים אירוע דיסייפל שלישי במספר שיתקיים בלוקיישן חדש - ה"ארט", האנגר מרווח שמבטיח אווירת אנדרגראונד, מרווח לבליינים, פינות ישיבה ואלכוהול מוזל.

 

מי שיתארח הפעם בליין הבייס המקומי הוא לא אחר מאשר אוליברס (Oliverse), כוח מלודי שעולה במהירות מסחררת בין השמות הגדולים ביותר בצמרת הלייבל דיסייפל ובסצינת הדאבסטפ בכלל.

 

אחד האמנים המוכשרים, המגוונים, והמפתיעים ביותר השנה, שתמיד מצליח לחרוט בזיכרון עוד מלודיה קליטה שלא תצא מהראש או דרופ איכותי מלא באנרגיות וצבע.

 

מלבד לאורח מחו"ל יתקלטו באירוע כמה מאמני הבייס הבולטים בישראל: Tetrix Bass, Dubhead, Sejenex, A!nt That All ו-Stereotype.

 

מחיר: 109₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן