נערת המים מטקס פרסי גלובוס הזהב מקבלת פרס מיוחד ומרגש

אחרי שכבשה את טקס פרסי הגלובוס כשהגישה מים לכוכבים ונקלטה בעיני המצלמה, נערת המים של פיג'י זוכה לפרס מיוחד ולא שוכחת להודות למי שהביא אותה עד הלום - המים

נערת המים של פיג'י סוף סוף מקבלת הכרה
נערת המים של פיג'י סוף סוף מקבלת הכרה | צילום: getty iages

הדוגמנית קלת' קאתברט מלוס אנג'לס הפכה ויראלית ברחבי הרשת עם עשרות ציוצים, פוסטים ומחוות אחרי שהופיעה מאחורי האנשים הכי מפורסמים בעולם בטקס גלובוס הזהב ועשתה להם פוטובומב.

 

הצופים בבית הם אלו שהתלהבו מנערת המים החיננית כשצצה מאחורי דקוטה פנינג, ג'ים קארי ומפורסמים נוספים. גולש אחד כתב עליה: "נערת המים של פיג'י שלטה בטקס גלובוס הזהב". גולש אחר הגיב: "האישה הזאת, אותה אני מכנה 'נערת הפיג'י', ראתה הזדמנות וניצלה אותה". בעוד כמה תמונות הראו שהיא לא הסתכלה על המצלמה והכוכבים לצידה, ואילו אחרים תפסו אותה מסתכלת ישירות למצלמה ומחייכת.

 

עכשיו, היא זוכה למחווה מיוחדת וקיבלה פרס ממוצא בקטגוריה המזוייפת: "שחקנית המשנה הטובה ביותר על השטיח האדום". בסרטון התודה שלה היא אמרה בהתרגשות: "וואו אני לא יודעת מה להגיד, לא ציפיתי לזה בכלל. זה מרגיש שרק אתמול הייתי בחורה רגילה שמתכוננת לטקס גלובוס הזהב וזה היה כבוד רק להיות שם".

 

בהמשך הכוכבת הנולדת הודתה לכוכבים המפורסמים שכיכבה לצידם (או מאחוריהם) כמו דקוטה פנינג, ג'ודי גריר, לוסי בוינטון ומסרה תודה מיוחדת לניקול קידמן,שתמיד רצתה לעבוד איתה. קאתברט לא שכחה להודות למי שגילה אותה והפך אותה לאדם המפורסם שהיא היום, המים הממותגים אותם חילקה בטקס. "דבר אחד אחרון, אני רוצה להודות למים. אם המפורסמים לא היו כל כך צמאים, לא הייתי יכולה להגיש אותם כמו שעשיתי. ההופעה שלי לא הייתה יכולה להתקיים בלעדייך. תודה, תודה לכולם".

 

 

לא נשכח כמה מהרגעים הטובים של נערת המים:

צילום: getty iages
צילום: getty iages
מגשימה חלום עם ניקול קידמן
מגשימה חלום עם ניקול קידמן | צילום: getty iages
צילום: getty iages