אירוויזיון 2019 בתל אביב: הלוגו של האירוע נחשף

איגוד השידור האירופי ותאגיד השידור הציבורי הישראלי פרסמו את הלוגו שילווה את תחרות המוזיקה שתיערך בת"א במאי הקרוב. לפני כשבועיים פורסמה גם תמונת הבמה

דגלי ישראל בקהל באירוויזיון 2018
דגלי ישראל בקהל באירוויזיון 2018 | צילום: גטי אימג'ס/אימג'בנק

כשברקע סערת בחירת המנחים לאירוויזיון והשאלה אם בר רפאלי תנחה או לא בשל כתב האישום הצפוי, ההכנות לאירוויזיון 2019 נמשכות.

היום (שני) חשפו איגוד השידור האירופי ואיגוד השידור הישראלי את הלוגו השנתי שילווה את התחרות שתיערך בתל אביב בחודש מאי הקרוב.

 

הלוגו מצטרף לסלוגן "Dare to Dream" (העזו לחלום) שנחשף בסוף אוקטובר האחרון. על פי חוקי מיתוג התחרות, מעתה והלאה ילוו את האירוויזיון שייערך בישראל שני הסמלילים, זה עם לוגו האירוויזיון והלב שבתוכו דגל ישראל, לצד זה החדש שנחשף היום. הלוגו צפוי להוות גם חלק מעיצוב הבמה, שסקיצה ראשונית שלה נחשפה לפני כשבועיים.

 

חגיגות הניצחון באירוויזיון בכיכר רבין
חגיגות הניצחון באירוויזיון בכיכר רבין | צילום: חדשות עשר

בתוך כך, נמשכות ההכנות באולם התחרות שבמרכז הירידים (אקספו תל אביב). ממש היום (8 בינואר) ייחתם מכרז הקמת הטריבונות בביתן 2 בו תיערך התחרות. כפי שנחשף באתר 10TV, הטריבונות אמורות לספק עוד כ-2,500 מקומות ישיבה באולם, הנחשב לאחד הקטנים ביותר שבהם התקיים האירוויזיון בעשור האחרון.

וכיצד תסתיים סאגת המנחים? אחרי שבאיגוד השידור האירופי מאוד לא אהבו את גל הפרסומים העולמי על המנחה הפוטנציאלית רפאלי, נראה שסיכוייה להנחות בכל זאת את התחרות אפסיים, שכן בכל מכרז התקשרות בין האיגוד לספקי שירותים בתחומים אחרים, יש להצהיר על ניקיון כפיים, ואי העמדה לדין במשך עשור (למעט עבירות תנועה).

 

במידה ופסילתה של רפאלי תהפוך לעובדה מוגמרת, צפויות לחזור לבורסת ההימורים מועמדות אחרות שנשקלו, כדוגמת אניה בוקשטיין, לוסי איוב עובדת תאגיד השידור המיועדת להנחיית הגרין רום, שעשויה להשתדרג אם רפאלי תמצא עצמה בחוץ, ואפילו לוסי אהריש, שצדה את עיניהם של לא מעטים בראיון לצד בעלה הטרי צחי הלוי לכריסטיאן אמנפור ב-CNN בחודש שעבר. המנחה הנבחרת צפויה להגיש לצד המנחה שעליו אין עוררין בהפקה הישראלית, ארז טל.

 

דנה צפויה להשתתף באחד המופעים, גם נטע ועומר אדם

תהא זהות המנחה אשר תהא, ההכרעה צפויה להתקבל עוד החודש שכן מקובל כי המנחים לוקחים חלק באירוע העברת "מפתח העיר" והגרלת חצאי הגמר, שתיערך בבית העיר בתל אביב ב-28.1.

 

גם החלק האמנותי הולך ומתגבש. כפי שפורסם ב"הצינור", דנה אינטרנשיונל צפויה לקחת חלק באחד המופעים - כאשר בסביבתה של זוכת אירוויזיון 1998 מעוניינים כי יהיה זה מופע הגמר, אליו נחשפים מאות מיליונים ברחבי העולם. גם נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון האחרון שהביאה את התחרות לישראל צפויה להשתתף וכמוה גם עומר אדם ועידן רייכל.

 

 

כאן מתרגשים לחשוף את הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 בתל אביב ?
וזה גם זמן מצוין לבדוק מה הולך במטה האירוויזיון של כאן - אחד מהאיזורים הכי שמורים בארץ בימים אלו. צפו ?#כאן_אירוויזיון pic.twitter.com/Tk88hgySVq

— כאן (@kann) 8 בינואר 2019