גנדרני וקונדסון: העונה של גולסטאר היא הגרסה החדשה לדרדסים

טמטום, לעג לאינטליגנציה ולא מעט רגעי הומור מרכיבים את העונה החדשה של "גולסטאר" שמחזירה את אייל גולן למגרש הכדורגל ומספקת לו "קרב חתולות" היתולי • ביקורת

חיפושים אחר נעדר בנחל חילזון,
חיפושים אחר נעדר בנחל חילזון, | צילום: יוטיוב

רבות דובר על עונתה השישית של תכנית הריאליטי הספורטיבית "גולסטאר" שצולמה בתאילנד ועלתה השבוע למסך עם שחקן חיזוק בולט במיוחד: אייל גולן, שבצעירותו שיחק כדורגל בקב' הפועל מרמורק והפעם חזר כמאמן שני לשייע פייגנבוים.

 

מבחינת משתתפים, נבחרו הפעם, כמו בעונות הקודמות, סלבס העונים לסטריאוטיפים הצפויים והבלתי מפתיעים של העונות הקודמות שאפשר להשוותם כמשל לסדרת "הדרדסים". דמיינו לעצמכם חבורה שכזו: שייע פייגנבוים בדמות "דרדסבא" המפזר דברי הבל ולצידו השוליה - "גנדרני" בדמות אייל גולן שמפזר שחצנות חיננית לכל עבר. ירון ברלד בדמות "קונדסון", זה שתמיד עסוק בלהציק בתכסיסים (כמו חבישת פאה או שיניים תותבות) ובעיקר ללעוג לכולם ביהירות.

 

חיפושים אחר נעדר בנחל חילזון,
חיפושים אחר נעדר בנחל חילזון, | צילום: יוטיוב

פליקס חלפון בדמות "ביש גדא", כדורגלן עבר שלא מצליח להראות כשרון משחק בהווה, הדוגמן והשחקן דין מירושניקוב בתפקיד "חרוצון" (קפטן הקבוצה), ופרשן הספורט רז זהבי בתפקיד "בר מוח", שוער הקבוצה שמדבר יותר משהוא עושה ובעיקר עסוק בלחפור.

 

השף יונתן רושפלד בדמות "רגזני", זה שמתלונן על הכל ונקלע לויכוחים (לבסוף גם יודח מהעונה בשל כך) וכן נוספו דמויות נוספות שקרוב לוודאי ויתווספו לרימייק של "דרדרסים": חיים שועי (חמימו) ויוסי בובליל, יוצאי "האח הגדול" מתחרים על תפקיד "דרדס-אהבל", למרות שקרוב לוודאי שחמימו יזכה ולו בשל המשפט ה"גאוני" שהטביע: "לעולם אל תריב עם החגב, למה אם לא אני אדחוף לך מגב". בתפקיד "דרדס-חננה" אין ראוי מאלכסיי מורוזוב שזכור מ"היפה והחנון".

 

משתתפים נוספים הם הכדורגלן דוד רביבו (אחיו של חיים) והסטייליסט אושר קסרי בתפקיד האנונימי הראשון בעונה (לא שלדעתי העונה תסייע לו יותר מדי לצאת מכך).

 

בכל תכנית, כבקודמותיה, האגו חוגג, האנרגיות משתוללות ויצר התחרותיות במטלות הבלתי שגרתיות מאיימים לפרק את הקבוצה כמו בכל עונה. התכנית מספקת היטב את הסחורה הידועה ובשורה התחתונה - הנבחרת תגיע לגמר והאם תנצח או לא? תיאלצו לחכות לפרק סיום העונה.