אברהם טל חושף הרס עצמי בקליפ חדש ומפתיע

אברהם טל מבסס עצמו כאחד היוצרים הישראלים החשובים וחושף את כל המגרעות בשיר חדש ורומנטי המשלב אמנות פלסטית עם אמנות הצלילים. ביקורת

אברהם טל
אברהם טל | צילום: יח"צ

אברהם טל תמיד מסקרן אותי. הוא יודע, בכישרונו הרב, להפתיע בכל פעם מחדש ולעולם לא נח על זרי הדפנה. כך הצליח לאורך השנים, לאט אבל בטוח, לפלס דרך עמוק עמוק אל לב הקונצנזוס הישראלי ולהותיר חותם ייחודי.

 

כך בשירו החדש "לי זה לא מספיק", המשלב פופ חדשני עם אותו חותם ידוע, מצליח טל לגעת בלב ולסקרן, לעניין ובעיקר להיות בלתי צפוי. אם ציפיתם לשיר רומנטי סטנדרטי, לא הגעתם למקום הנכון. בשיר החדש הוא מדגיש את כל החסרונות שלו, חושף נטיות הרס עצמי ומחשבות אפלות, אך גם משבח ומהלל את האהבה שתמיד נמצאת לצידו.

אברהם טל נשמע במיטבו והעובדה שבחר להקליט טקסט כזה אמיתי, אסלי וישיר- רק מוסיפה לו נקודות זכות כאחד היוצרים והזמרים הישראליים ביותר.

 

כהוכחה קראו את הבית הראשון מהשיר: "זה לא אלייך שאני נמשך אישה יפה כי אם אל כל מה ששכחתי בתוכי, יופייך מכאיב מרהיב ומעורר לראות עד כמה התרחקתי מעצמי".

 

הטוטאליות שבה הוא מביע את האמוציות הכי כמוסות ומשלב בין חושך לאור, בין תקווה לאבדון ובין הטוב שבו לרע- פורטת היטב על מיתרי הלב ועושה כראוי את העבודה.

 

השיר הוא סנונית ראשונה מפרויקט חדש של טל והוא מלווה בקליפ שכולל עבודת אמנות משותפת שלו ושל הפסלת חן זיו - "התקלפות", עבודה המציגה חיבור בין אמנות הצלילים לאמנות פלסטית.