לא במיטבה: האם ג'ניפר לופז איבדה את זה?

מיילי סיירוס במחווה לג'ון לנון, הראפרים YG וקוואבו נהנים בגן עדן ודיידו חוזרת עם אלבום חדש שבדרך • חדשות מוזיקה בינלאומית

"אני בחרתי לאהוב אדם בגלל הנשמה שלו", רפי דלויה
"אני בחרתי לאהוב אדם בגלל הנשמה שלו", רפי דלויה | צילום: גטי אימג

בתחילת החודש יצא לאקרנים הסרט החדש בכיכובה של ג'ניפר לופז - "סיבוב שני" בו מגלמת אישה במשבר גיל ה-40. בעוד התהייה אם זה יהיה סרט הקאמבק הקולנועי של לופז לקולנוע או לא, שיחררה ג'יי לו את הקליפ הרשמי לשיר הנושא מהסרט - Limitless.

 

השיר, נע לכיוון הפופ-רוק האמריקאי ורווי בכוריאוגרפיה לא מצליח באמת להישמע כמו ג'יי לו במיטבה אך כן מציג אותה כרלוונטית וכריזמטית וככזו שעדיין יש לה את היכולת לחלוש על שלל סגנונות ולהמציא עצמה מחדש.

 

 

מיילי סיירוס חשבה על רעיון מקורי ומיוחד לחגוג את חג המולד שהתקיים לפני שבוע: הקלטת קאבר עדכני יחד עם מארק רונסון ושון אונו לנון, בנו של ג'ון לנון, לשיר הנודע של לנון משנת 1971 - Happy Xmas (War Is Over). סיירוס, שנתנה ביצוע עוצמתי והולם לשיר, ביצעה אותו בתכנית המיוחדת של "סאטרדיי נייט לייב" אך רק השבוע יצא הקליפ הרשמי.

 

 

אם תהיתם כיצד נראים החיים בגן עדן, מומלץ לכם לצפות בקליפ החדש של הראפר YG יחד עם קוואבו - Slay. השניים מטפסים במדרגות גן העדן, מתרוצצים בין מלאכיות בלבוש מינימלי וסקסי ולקינוח מרימים הופעה אינטימית על פסנתר.

 

הפזמון המלודי והשילוב בין השניים נשמע ונראה טוב, הם משלימים אחד את השני ולמעשה יודעים איך להמשיך לספק את הסחורה כראוי. השיר הוא מתוך אלבומו החדש של YG - Stay Dangerous.

 

 

כשש שנים מאז אלבומה האחרון, היוצרת והזמרת הבריטית - דיידו עובדת על אלבום חדש וחמישי במספר - Still On My Mind (העתיד לצאת ב-8 במרץ 2019) מתוכו יצא השבוע הסינגל החדש - Friends, שיר דאנס פופ קיטשי העוסק ביחסים של בינו לבינה, על הקו הדק בין זוגיות לחברות וידידות. מסקרן ומצוין.

 

 

האזינו: גרסת הרמיקס החדשה ללהיט של מאלומה, בקי ג'י ואניטה - Mala Mia עם קליפ מאויר ומקורי.