פרסום ראשון: ארמין ואן ביורן חוזר - הצביעו איפה הוא יופיע!

אחד ה-DJ's הגדולים והאהובים בעולם חוזר לישראל והפעם הכוח עובר לידיים שלכם: אז איפה תרצו שמלך הטראנס יופיע? כל הפרטים

ארמין ואן ביורן
ארמין ואן ביורן | צילום: יח"צ

ארמין ואן ביורן, אחד הדיג'איים הגדולים בהיסטוריה ואהוב הקהל הישראלי, יחזור לישראל להופעה אחת בלבד.

 

ארמין נמצא כבר בסצנת ה-EDM יותר מ-20 שנה ומצליח להישאר בטופ בזכות תשוקה אדירה למוזיקה. כנושא הדגל של הטראנס, הוא אחד הדמויות המשפיעות ביותר ב- EDM ברחבי העולם.

 

ואן ביורן נולד למשפחת מוזיקאים מחוננת, וכבר בגיל צעיר מאוד היה עמוק בתוך תעשיית הדאנס העולמית, כשהוא סטודנט ללימודי משפטים במקביל.

מאז ימיו הראשונים בתעשייה ועד היום, ייצב את עצמו ארמין כאחד הכוכבים הגדולים של המוזיקה האלקטרונית בעשורים האחרונים וזכה באינספור פרסים בינלאומיים. ארמין נבחר ל-DJ מספר 1 בעולם של המגזין הנחשב DJMAG לא פחות מ-5 פעמים ולמעשה משנת 2002 הוא לא יצא מרשימת חמשת הגדולים של המגזין הנחשב.

 

תכנית הרדיו של ואן ביורן - "A STATE OF TRANCE, זוכה ליותר מ-25 מיליון (!) האזנות כל שבוע ומשודרת ב-150 תחנות רדיו שונות המשדרות ב-74 מדינות מסביב לעולם. הגישה ההרפתקנית של ארמין לחיים, הובילה אותו להתנסויות אמיצות מבחינה מוזיקאלית והן אלו שהפכו אותו לאחת האגדות הכי גדולות של המוזיקה האלקטרונית.

 

ארמין כמובן מככב בדרך קבע בכל הבמות הגדולות בעולם - טומורולנד, אולטרה, זיגט ועוד. יותר מכך, הוא מקיים פסטיבל שנתי בהולנד שחוגג מספר עגול של תוכניות רדיו ב-2019 יחגוג ארמין 900 תוכניות), אליו מגיעים מיטב אמני הטראנס הגדולים בעולם.

 

מעבר להיותו DJ ומפיק, ארמין ואן ביורן הוא ממקימיו ובעליו של הלייבל המצליח "Armada Music", בו חתומים כמה מהשמות הגדולים בסצנת הטראנס ביניהם אנדרו רויאל, דאש ברלין, לוסט פרינקוונסיז והצמד הישראלי ויני ויצ'י.

 

החליטו מארגני האירוע (מפיקים: ס.א.ס הפקות ולובליאנה בשיתוף עם מועדון הסלינה) לעשות משהו קצת שונה: הם מעבירים את ההחלטה של לוקיישן המופע לקהל, שיחליט היכן הוא רוצה לראות את ענק הטראנס, שיגיע לישראל במרץ הקרוב: אילת או תל-אביב?

 

רייבים בתל-אביבים כולנו מכירים וזוכרים, ככה שלספר יותר מדי על לוקיישן כמו מרכז הירידים לא צריך אך באילת המצב אחר.

 

למי שלא זוכר, אילת הייתה הבירה של המוזיקה האלקטרונית בישראל בזכות החווה, שאירחה בעבר את טייסטו, אבוב אנד ביונד, דימיטרי וגאס לייק ועוד רבים וטובים. גם ארמין ואן ביורן עצמו הופיע שם. למי שלא זוכר איך זה נראה, הנה סרטונים שיעזרו לכם:

 

 

אז איפה אתם רוצים לראות את ארמין ואן ביורן? הצביעו והשפיעו!