סשה ברון כהן מציג: כך חשפתי במקרה רשת פדופילים

הקומיקאי שצילם סדרה תיעודית וחשף את פניהם המכוערות והמגוחכות של האמריקאים משחזר, איך במהלך ראיון הוצע לו איש קשר שיכול לספק "ילדים בני 8-13 לצורך בילוי"

סשה ברון כהן
סשה ברון כהן | צילום: גטי אימאג'בנק

הוא אחד הסאטיריקנים המפורסמים של ימינו, אבל סשה ברון כהן לא מסתפק בכך: כעת מתברר שבמהלך צילומים לסדרה הסאטירית התיעודית שלו, This is America, הוא לא רק סיבך פוליטיקאים בפרשיות מביכות - אלא גם עלה על קיומה של רשת פדופילים.

 

במהלך ראיון למייק פלמינג ג'וניור מ"דדליין", סיפר סשה ברון כהן כי אחת הדמויות שבהן השתמש לצורך צילומי הסדרה היתה של בליין איטלקי בשם ג'יו מונאלדו. שנפגש עם אדם כלשהו בלאס וגאס וסיפר לו על רצונו לרכוש קטין לצורך בילוי.

 

"צילמנו חלק מזה בתקופה בה אירע סיפור הארווי ויינשטיין, רצינו לחקור איך מישהו כמו הארווי ויינשטיין יכול להצליח לחמוק מכולם עם מעשים כאלה, פליליים, ואיך הרשת סביבו תפקדה. אז החלטנו שג'יו יראיין עובד במלון בלאס וגאס", סיפר. וכך, במהלך הראיון שקיים לצורך הסדרה, סיפר 'ג'יו' למרואיין כי נגע באיבריו של ילד בן 8.


"אי אפשר סתם להטביע את הילד"

 

"חשבנו שהבחור יעזוב את החדר, אבל הוא נשאר. אמרתי לו 'שמע, אתה חייב לעזור לי להיפטר מהבעיה. והוא מתחיל לייעץ לג'יו איך לעשות זאת. בשלב מסוים אפילו דיברנו על לרצוח את הילד, והעובד מולי אומר 'שמע, אני ממש מצטער - במדינה הזו אי אפשר להטביע אותו וזהו. זו אמריקה. אנחנו לא עושים זאת. בסוף הוא קישר אותי לעורך דין שיכול להשתיק את הילד". זה לא נגמר כאן: המרואיין סיפר למראיין כי יש לו איש קשר לאורחים המעוניינים בילדים לצורך בילוי. "שאלתי, איפה אני יכול ללכת לחגוג עם מישהו? ילד יותר צעיר מגיל בר מצווה אבל מבוגר מגיל 8. הוא אומר לי 'אקשר אותך למישהו שיכול להשיג לך ילדים כאלה".

 

בשלב זה, מסביר כהן, הוא הבין שהנושא מצריך טיפול משטרתי. בתום הראיון הוא וצוותו פנו ל-FBI והעבירו להם את החומר המצולם, כדי שיוכלו לפעול בנושא. "עם זאת", מסכם הקומיקאי, "ה-FBI החליטו לא להתקדם".