אריאנה גרנדה מבקשת מהגבר שלה לדמיין... ועוד כמה דברים

ג'סי רייז ואמינם בריב אוהבים, הראפר ראס רגיש, הקליפ החדש של אשר מרגיז טוקבקיסטים, אריאנה גרנדה סקסית בשיר חדש ואבריל לאבין שבורת לב. סיכום מוזיקה בינלאומית

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה | צילום: יח"צ

ג'סי רייז, שמדור זה סיקר אותה למן הסינגל הראשון ויומה הראשון של הקריירה שלה לפני כמה שנים, ממשיכה לשעוט למעלה והשבוע חברה לאמינם לקליפ ושיר חדש ומשותף - Good Guy, שיר ראפ, היפ הופ וסול מצוין שמשלב בין קולה המהפנט של רייז עם הסוואג האופייני של אמינם ומתאר את רייז כבחורה פגועה המחפשת נקמה בגבר ששבר את ליבה ופגע בה.

 

הקליפ מציג את השניים מתעמתים לכדי מכות וקפיצה משותפת מחלון ומוכיח שאהבה היא לפעמים דבר די כואב.

 

הראפר ראס רומנטי, קיטשי אפילו ורגיש בשירו החדש - Missin You Crazy בו מצהיר בריש גלי על אהבתו העזה לבת זוגו. הרגישות הזו אמנם לא אופיינית למי שלא פעם ולא פעמיים הואשם בתקיפת ראפרים אחרים ומעריצים ומקרי אלימות, אך בקליפ שצולם לשיר, הוא די מצטייר כ"ילד טוב" כשהוא נוסע עם אהובתו במכונית מעופפת. השיר טוב ומלודי בצורה נוגעת.

 

אשר, שלאחרונה הוציא את אלבומו החדש A פרי שיתוף פעולה שלו עם המפיק המוזיקלי זייטובן, חוזר לשירי שיברון הלב נוטפי הסקס אפיל שלו והפעם מגיע תורו של הסינגל מתוך האלבום - Peace Sign בו הוא שר על געגועיו לאהובתו (שבקליפ מתגלה כסוג של חשפנית עם עמוד ריקוד באמצע חדר השינה שלה) בצורה יפה, כנה ונוגעת.

 

מי שביים את הקליפ הוא הישראלי (כיום חי על קו ארה"ב-אנגליה) יוני לפין. אגב, הטוקבקים לא כל כך אהבו את הקליפ וטענו שהוא לא עושה חסד עם המוזיקה והאלבום החדש של אשר, ומרביתם המכריע רצו לראותו יותר רוקד וזז ופחות בוכה ושבור לב.

 

לאחר ששברה את הרשתות החברתיות עם Thank u, Next, אריאנה גרנדה לא נחה ומיד משחררת את Imagine. אל תטעו, לא מדובר בשיר המיתי של ג'ון לנון, אלא בבלדת נשמה סקסית על יחסים של בינו לבינה. היא רוצה את הגבר שלה נתון לחסדיה, היא דורשת ממנו להתפשט ומבקשת ממנו שיאהב אותה מעבר לכל דימיון. מה צריך יותר?

 

אבריל לאבין מבקשת מהמאהב שלה להיפרד ממנה. היא לא יכולה להיות מיוסרת עוד בחברתו ובקליפ נראה כי על אף שהוא לוקח את האייפון שלה ומרסק אותו לחתיכות ואחרי זה מישיר אליה מבט והיא נכנעת לו, היא לא באמת מוכנה לעשות את הצעד ולחתוך עד סוף הקליפ.

 

השיר Tell Me It's Over הוא ממתק מלודי ומרגש מתוך אלבומה החדש של לאבין - Head Above Water שצפוי לראות אור בשנת 2019. אנחנו נמתין בציפייה.