הסרט "רפסודיה בוהמית" סידר לקווין עוד הישג מדהים!

בעקבות הצלחת הסרט שיצא על פרדי מרקורי ולהקת קווין בשנת 2018, "רפסודיה בוהמית", הלהיט משנת 1975, הפך לשיר מהמאה ה-20 המושמע ביותר בכל הזמנים

פרדי מרקורי בהופעה
פרדי מרקורי בהופעה | צילום: ללא קדיט

השיר "רפסודיה בוהמית" של קווין הוא השיר המושמע ביותר מלפני עידן הסטרימינג ושיר הרוק הקלאסי המושמע בכל הזמנים - כך על פי קבוצת המוזיקה הבינלאומית Vivendi.

 

השיר שיצא בשנת 1975, ואיתגר את הנורמות המוזיקליות של אותם ימים, הפך ללהיט; אורכו של השיר הוא שש דקות, ארוך בהרבה משירי פופ טיפוסיים. בשיר הרבה מעברים מוזיקליים החל מבלדה רגישה דרך דרמה אופראית ועד להמנון רוק חזק.

 

פרדי מרקיורי
פרדי מרקיורי

השיר זוכה כעת לתהילה מחודשת, בזכות הצלחתו של הסרט הביוגרפי על פרדי מרקורי ולהקת קווין שנושא את אותו השם ויצא לאקרנים בנובמבר. רפסודיה בוהמית, סינגל מתוך האלבום "לילה באופרה", הושמע יותר מ-1.6 מיליארד פעמים ברחבי העולם בספוטיפיי, אפל מיוזיק, יוטיוב ושירותי סטרימינג אחרים, כך נקבע על פי חברת יוניברסל, חברת המוזיקה הגדולה בעולם.

 

"רפסודיה בוהמית" מובילה במקום הראשון בשירים המושמעים ביותר מהמאה ה-20. מיד אחריה מופיעה להקת נירוונה עם השיר "Smells Like Teen Spirit" , רובים ושושנים עם "Sweet Child O' Mine" ועם November Rain"" ולהקת א-הא עם "Take on Me".

 

הסרט "רפסודיה בוהמית" הפך את הביוגרפיה המוזיקלית של הלהקה לסרט שגרף יותר מ-596,100,000 $. הסרט מספר את סיפורו של פרדי מרקורי (בכיכובו של רמי מאליק) וקווין, מהימים הראשונים שלהם דרך ההצלחה הגדולה ועד המאבק של מרקורי באיידס.