אחרי שנים של היעדרות: אורי זוהר חוזר לקולנוע

אחד הכוכבים הגדולים של הקולנוע הישראלי חוזר, מופע מחווה לסינטרה וגם: האירוע שלחובבי היסטוריה אסור להחמיץ • כל ההמלצות לבילוי השבוע

הסרט אורי זוהר חוזר
אורי זוהר | צילום: יניב ליטון

סרט: "אורי זוהר חוזר"

 

מתי: החל מה-25.10

איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ

 

עשרות שנים אחרי שחזר בתשובה והתנתק מעולם הקולנוע אורי זהר חוזר ובגדול בסרט חדש שבו הוא מספר בפתיחות ובכנות על חייו הסוערים, על סרטיו הגדולים , על תהליך החזרה בתשובה וגם על הגעגועים לעולם החילוני שמציפים אותו מעת לעת.

 

את הסרט יצרו דני רוזנברג ויניב סגלוביץ והוא משלב הצצה נדירה לזהר החוזר בתשובה, המביים לראשונה אחרי שנים של הפסקה סרט עלילתי שנועד לציבור החרדי וגם קטעי ארכיון מכל סרטיו הגדולים של זהר לאורך השנים.

 

הסרט אורי זוהר חוזר
הסרט אורי זוהר חוזר | צילום: יניב ליטון

מיוחד: היסטריה בהיסטוריה: הפנינג היסטוריה לקהל הרחב

 

מתי: 22.10, 09:45-14:00

איפה: אוניברסיטת תל-אביב

 

 

יריד יוצא דופן עם המרצים וההיסטוריונים המובילים בישראל בעשרות הרצאות בשלל נושאים ביניהם: איך נולדו המאכלים הכי מוזרים בעולם? מה היה קורה אם לא היו ממציאים את המצלמה? כיצד הייתה נראית הארץ אם גרמניה ויפן היו כובשות אותה? למה בדרום אמריקה כדורגל ופוליטיקה הולכים רגל ורגל? מה הופך את הרפואה הסינית לכ"כ פופולרית?
ועוד, ועוד..
____

בנוסף: מתחם הרצאות קצרות
הקרנות סרטים ודיבורים
סדנאות
כיבוד שיחזיר אתכם לילדות

 

להרשמה לחצו כאן, לתוכניה המלאה כאן

 

היסטריה בהיסטוריה
היסטריה בהיסטוריה | צילום: יח"צ

מחול: בת-שבע מציגה: "ממותות" מאת אוהד נהרין (מופעים אחרונים לעונה)

 

מתי: 25.10-27.10

איפה: מרכז סוזן דלל, תל-אביב

 

 

"יצירתו של אוהד נהרין, 'ממותות', פשוטו כמשמעו - מרטיטה" (ניו יורק טיימס, 2014)

אורך המופע כ-60 דקות ללא הפסקה

*המופע כולל עירום מלא

 

בביצוע 9 רקדני להקת מחול בת-שבע

עונת 2019-2018 (קאסט מתחלף):

איתי אקסלרד (ישראל), אימרה ואן אופסטל (הולנד), בילי בארי (ארה"ב), יעל בן-עזר (ישראל), בן גרין (ארה"ב), צ'יאקי הוריטה (יפן), ארז זוהר (ישראל), מתן כהן (ישראל), רני לבצלטר (ישראל), הוגו מרמלדה (פורטוגל), ארי נקמורה (יפן), יוני סימון (ישראל), חני סירקיס (ישראל), אמליה סמית' (קנדה), צ'אנוונג קים (קוריאה), ניצן רסלר (ישראל), קייל שוריך (ארה"ב), מעיין שיינפלד (ישראל)

 

עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו (במבי) | עיצוב אולם: גיורא פורטר | עיצוב סאונד: פרנקי ליוורט | עריכת פסקול: מקסים ואראט | עיצוב תלבושות: רקפת לוי

מוסיקה: Yapoos, Takagi Masakatsu, Ogurusu Norihide, Drummatic, Fonica,

Yuzu Kako, Lou Reed, Bobby Freeman, Nakagawa Takashi,

 

מחיר: 125-160₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

המופע ממותות של להקת בת שבע
המופע ממותות של להקת בת שבע | צילום: גדי דגון

טלוויזיה: "מינדי" עונה 5

 

מתי ואיפה: החל מה-22.10 ב-HOT3 ו-HOT VOD

 

"מינדי" ("The Mindy Project"), הסיטקום של חברת "יוניברסל" ורשת Hulu, נוצר על ידי מינדי קלינג, שמתפקדת ככותבת, המפיקה והכוכבת הראשית של הסדרה. שותפיה ליצירה הם זוכה שני פרסי ה"אמי" הווארד קליין ("המשרד"), זוכה ה"אמי" מאט וורברטון ("משפחת סימפסון") וזוכה חמישה פרסי ה"אמי" ג'ק ברדיט ("רוק 30").

 

קלינג, שפרצה כשחקנית ותסריטאית בסיטקום המצליח ועטור הפרסים "המשרד" (עליו הייתה מועמדת ל"אמי"), נכללה ברשימת 100 האנשים החשובים בעולם של המגזין היוקרתי "Time", דורגה ברשימת 50 האנשים המצחיקים ביותר של המגזין "רולינג סטון", השתתפה בסרטים כמו "סוף", "הלילה שלפני" ו"אושן 8" ותרמה את קולה לסרטי האנימציה המצליחים "הקול בראש" ו"ראלף ההורס".

 

מינדי להירי (קלינג) מנווטת בין קריירה כגניקולוגית ומיילדת מוכשרת ורווקה בשנות השלושים לחייה, שתפיסת עולמה ודעותיה על מערכות יחסים הוכתבו על ידי קומדיות רומנטיות. בעוד שהאובססיה שלה לסוף טוב הפכה את הציפיות שלה לגבוהות באופן לא ריאלי, היא מסרבת להפסיק לחפש אחר הגבר המושלם. בסופו של דבר, מינדי מגלה אותו ממש מתחת לאפה: הקולגה הנרגן שלה, ד"ר דני קסטלנו (כריס מסינה, "חפצים חדים").

 

העונה החמישית נפתחת במקום שבו הסתיימה הקודמת, כשמינדי מוצאת עצמה באמצע משולש אהבים עם הקולגה שלה, ג'ודי (גארט דילהאנט, "לגדל את הופ") ואבי בנה, דני. בינתיים, במרפאת "שולמן ושות'", העניינים מסתבכים כשהמתח בין האחיות לרופאים גובר.

 

לצדה של קלינג מככבים בסדרה אד וויקס, אייק ברינהולץ ("על הפנים", "שכנים"), בת' גראנט ("ארץ קשוחה"), זושה רוקואמור ("פרשס") ופורצ'ן פימסטר ("הלילה עם צ'לסי").

 

מוזיקה: סינטרה וחברים: מופע בינלאומי של שיריו של פרנק סינטרה

 

מתי: 22.10-23.10

איפה: מרכז הקונגרסים, חיפה (הופעה ראשונה), היכל התרבות, תל-אביב (הופעה שניה)

 

"סינטרה וחברים" - מופע מחווה שהופק לרגל 100 שנה להולדתו של הזמר בעל הקול האגדי והקטיפתי "פרנק סינטרה", שנחשב לזמר החשוב ביותר של ה - 120 ,

 

המופע מגיע לראשונה לישראל היישר מבימת LONDON'S WESTEND וכולל את להיטיו הקלאסיים של סינטרה בכיכובו של סטפאן טריפיט שזכה לאינספור שבחים וביקורות מדהימות על הביצועים לסינטרה, הן על הבמה והן על המסך, כולל השתתפות בפסטיבל המפורסם של "הלונדון ווסט" לצד מארק אדאמס (המשחק את דין מרטין), וג'ורג' לונג (המבצע את סמי דייויס) . חבורה שענתה לכינוי הידוע שלהם The Rat Pack(חבורת העכברושים), .

יחד ובלווי תזמורת הם חוברים למופע "סינטרה וחברים" עם כל הלהיטים של סינטרה ושירים של דין מרטין וסמי דייויס ג'וניור.

 

בין השירים : Fly me to the moon, Medley, A lot of livin' to do, my way, New-York- New-York, I've got you

ועוד להיטים רבים וטובים