טקס פרסי ה-AMA: טיילור סוויפט מציגה - פרסים והצהרה פוליטית

הזמרת האמריקאית זכתה בשלושה פרסים, כולל אמנית השנה, והפכה למעוטרת ביותר בתולדות התחרות. את הבמה ניצלה בשביל לקרוא לקהל להצביע גם לדברים חשובים יותר

טיילור סוויפט בטקס פרסי ה-AMA
טיילור סוויפט | צילום: רויטרס

טיילור סוויפט היא הזוכה הגדולה של הלילה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, ה-AMA, אבל את הבמה שניתנה לה היא בחרה לנצל כדי להטיף על דבר גדול יותר ממוזיקה - עתידה של ארה"ב.

 

"התואר הזה, וכל תואר אחר שחולק הלילה, הוא תוצאה של הצבעת הקהל", אמרה סוויפט, שהכריזה רק בתחילת השבוע כי תצביע למועמדים הדמוקרטיים במדינתה, טנסי - וזכתה לכ-2 מיליון לייקים. "ואתם יודעים על מה עוד מצביעים האנשים? בחירות האמצע בארה"ב ב-6 בנובמבר. לכו להצביע. אני אוהבת אתכם". גם משתתפים נוספים בטקס, המגישה טרייסי אליס רוס והקומיקאי בילי אייכנר, דיברו על הפוסט של סוויפט ועל הצורך להצביע.

 

 

סוויפט, שהשירים שלה, ביניהם Look what you made me do, Ready for it ו-Delicate, זכו להצלחה גדולה בשנה האחרונה, הפכה בזכות שלושת הפרסים הנוכחיים לאמנית המעוטרת בתולדות התחרות. פרט לפרס הגדול, היא גם זכתה בפרס אלבום הרוק/פופ הטוב ביותר על Reputation, ובפרס סיבוב ההופעות של השנה.

 

האלבום "?" של הראפר XXXtentacion, שנרצח בשנה האחרונה, זכה בפרס אלבום הסול/R&B הטוב ביותר. קמילה קביו זכתה בשני תארים - האמנית החדשה של השנה, ושיר הפופ/רוק של השנה על "הוואנה". קארדי בי זכתה בפרס אמנ/ית ההיפ-הופ/ראפ הטוב/ה של השנה, ופוסט מאלון בתואר דומה בתחום הפופ/רוק.