צפו: אלישיה קייז בהופעת אורח בקליפ של בעלה

ליאם פיין מתרגל לרווקות וחוזר לאהבה הראשונה, דרייק, 2 צ'יינז וקוואבו חוזרים לספסל הלימודים, הראפר סוויז ביטז ולנה דל ריי רריי רומנטית כרגיל. חדשות המוזיקה מחו"ל

אלישיה קיז
אלישיה קיז | צילום: יוטיוב

לאחר שנפרד משריל קול אחרי שנתיים של זוגיות, ליאם פיין (אקס "ואן דירקשיין") מתרגל לטייטל הרווק הנחשק ובשיר החדש שלו עם פרנץ' מונטנה - First Time הוא חוזר לשלביה הראשונים של ההתאהבות ומנסה להזכיר לעצמו מהות הקסם הבלתי מוסבר ושמו אהבה.

 

השיר, פופ-היפ הופ לטיני קליט במיוחד עם נגיעות רגאטון, הולם היטב את ליאם פיין מודל 2018 ותופס את האוזן משמיעה ראשונה.

 

דרייק, קוואבו ו-2 צ'יינז חוזרים לספסל הלימודים בקליפ החדש שלהם - Bigger Than You המחזיר אותם לימי "הצלצול הוא בשבילי" כשילדים מגלמים אותם בימי נעוריהם עם ההסתודדויות סביב הלוקרים, ההפרעה למורים בשעת מילוי תפקידם, הבלגאן בספרייה ושאר דברי גיל הטיפש-עשרה.

 

האמת שמלבד הגימיק החמוד של הקליפ, אין בשיר יותר מדי ביטים ושורות שיישארו לאחר ההאזנה: 2 צ'יינז נשמע כאילו הוא נותן "חצי הילוך" ודרייק וקוואבו גונבים לו את ההצגה, אין בשיר רעיון חזק או איזה "טוויסט" בעלילה שיכול להפוך אותו ללהיט, אם כן השילוב בין השלושה הוא מבורך ו"מציל" את השיר.

 

 

ומספסל הלימודים הגיעה שעת הרומנטיקה עם 2 אמני הרגאטון קרול ג'י ואנואל אה - Culpables ("אשמים") שמציגים שיר רגאטוני מסורתי, סקסי וחושני שמציג בעיקר זוגות רוקדים ומתחבקים באהבה לוהטת אך משלמים את מחיר האהבה במעצר בבית הסוהר.

 

כעשור מאז אלבומו הראשון, חוזר הראפר Swizz Beats למקורות ולתמונה עם אלבום עתידי חדש - Poison שאמנם טרם יצא, אך השבוע שיר מתוכו הראה כי סוויז ביטז אמנם לא ממציא עצמו מחדש ולא מגלה לנו צדדים אחרים שלו, אך מעצים את הרעיונות והאידיאלים שבהם דגל באלבום הראשון והביאו אותו לגדולתו עם שיר חדש -  Pistol On My Side  בו משתף פעולה עם ליל' ויין.

 

בסוף הקליפ יש הופעת אורח מפתיעה של אשתו של סוויז - הזמרת אלישיה קייז.

 

לנה דל ריי אופטימית ונוסטלגית בשיר והקליפ החדש שלה - Venice Bitch, שיר אהבה רומנטי ורגיש פרי שיתוף פעולה שלה עם המפיק המוזיקלי ג'ק אנטונוף. הקליפ כולל קטעים נוסטלגיים מימי קיץ עברו של דל ריי והקטע בו הוא שמדובר בשיר בן 10 דקות. מפיקיה של דל ריי ביקשו שתקצץ אותו ל-3דקות בכדי שיוכל להתנגן ברדיו אך היא סירבה והחליטה להשאירו כמו שהוא.