מה ילדים חושבים על עדן בן זקן?

מעל 10 אלף ילדים הגיעו אמש (שלישי) לפסטיבל "ראש 1" המסורתי לצפות בכוכבים שלהם, מעדן בן זקן עד סטפן לגר - היו צרחות

עדן בן זקן
עדן בן זקן | צילום: אינסטגרם

מעל עשרת אלפים ילדים ובני נוער נהרו אתמול החל משעות הצהריים המאוחרות ועד שעות הלילה המאוחרות ל"לייב פארק" ראשל"צ בכדי לנכוח בפסטיבל "ראש 1" המסורתי זו השנה השלישית ברציפות. הפסטיבל קיבץ לחובו את מיטב כוכבי הרשת והפופ לבמה אחת כשהבריזה ברקע, הגוד וייבס מופצים לכל עבר וסלפי על רקע הכוכבים מפיץ את הסטוריז באינסטוש.

 

למעשה, הפסטיבל הציג את תרבות הפופ העכשווית: הן מבחינת המוזיקה, הן מבחינת ביסוס מעמדם של כוכבי הרשת הצעירים של ישראל (שבאירוע נתפסו בעיני הנוער כלא פחות מאלילים) והן מבחינת ההפקה המושקעת ושם כל אמן או הרכב שהשתתף בפסטיבל מבצע בין 2-7 להיטים מוכרים (חלקם להיטי רדיו וחלקם להיטי רשת ויראליים).

 

עדן בן זקן
עדן בן זקן | צילום: ליאור סוויסה

הפסטיבל החל עם שמות כמו שיר זוארץ, בן זיני וטיילור, קייט ואור ועוד כשלכל אורכו השתתפו בסך הכל 17 אמנים בהם גם אנה זק, עדן מאירי, פלג ואלון ואופק המלאך אבל הערב החל לתפוס תאוצה כשבסביבות השעה 18:50 עלו לבמה הצמד דורון ביטון וקטריקס שהמטירו להיטים בשרשרת: "בחופים של תאילנד" (הסינגל החדש), "חופשייה", "סוכר", "גוצ'י ופראדה" ועוד. בהמשך הצטרפו גם סטפן לגר בליווי רקדניו שהפגיז ביו השאר עם Step-fun,, טיקיטאס, מאמו, Like That Tappez Les Mains ,וכמובן (איך לא?) "קומסי קומסה".

 

סטפן לגר
סטפן לגר | צילום: ליאור סוויסה

כמו כן, המשיכו לשלהב את הערב איב אנד ליר (עם שירים כגון "קזנובה", "סאלאם", "אימפריה", "בשכונה דל איב אנד ליר" ו-"תמונת מצב"(, מוטי טקה ("בלבלה", "בום בום", "אוהבת אותי", "בא לי לרקוד", "מה לי ולך" והשיר החדש- "אין לך מילה") כשבשיא הערב עלתה "מלכת השושנים" עדן בן זקן שהרימה את האווירה עם מיטב להיטיה בליווי להקתה הנהדרת. ראוי לציין לשבח גם את מנחי הערב אלין כהן, קווין רובין ואנג'ל ברנס שהנחו את הערב בהומור, קלילות והתלהבות (קצת יתרה) והוסיפו נופך מלהיב לערב.