בן הזוג של קיילי ג'נר חושב שהיא קדושה

קיילי ג'נר בתפקיד מריה הקדושה בקליפ של הבויפרנד טרוויס סקוט, דרייק מושפע מסרטי בורקס ישראליים, איו ותיאו רוקדים בשיר חדש וכוכבת הפופ בילי אייליש בוידוי מרגש

קיילי ג'נר
קיילי ג'נר | צילום: אינסטגרם

לאחר שהסעיר את תעשיית המוזיקה עם אלבומו האחרון Scorpion, משחרר דרייק את הקליפ החדש לשירו מתוך האלבום המדובר - In My Feelings.

 

הקליפ מזכיר מעט סרט בורקס: דרייק מאוהב בבחורה שעושה לו טיזינג ומשחקת אותה קשה להשגה. הוא מגיע אל ביתה בלילה, קורא לה לצאת למרפסת ומתוודה בפני אהבתו אליה. היא, מצידה, רוצה שיתבגר ושימחק את מספרי הטלפונים של כל הבחורות מהטלפון שלו. בעודם מתווכחים, אמה של הבחורה יוצאת למרפסת אף היא ומבקשת ממנו להתחפף.

 

לאחר הויכוח המשעשע, מתחיל השיר כשבמסגרתו דרייק שר באוטובוס וברחוב כשמסביבו עכוזים מענטזים ובסופו מתברר שהוא חלם והוא מוצא עצמו מתעורר בחדר הלבשה לפני צילום קליפ והמפיק קורא לו לבוא לצילום. הפן ההומוריסטי של דרייק בשיאו.

 

ואם דרייק הומוריסטי, אז טרוויס סקוט משיחי בקליפ החדש שלו - Stop Trying To Be God הכולל כל מיני דברים בלתי שגרתיים: הילוך ברחוב עם כבשים שרות כמו רועה במדבר, שוטטות בתוך שריפה מבלי להישרף, הליכה על מים כמו ישו, אלוהים שחור עם עיניים יורות לייזר ועוד. סקוט עצמו מתגלה כמוביל כת משיחית ונתינים שמשתחווים ומקשיבים לו.

 

השיא של הקליפ הוא בת זוגו של סקוט, קיילי ג'נר, בתפקיד מריה הקדושה. כן, בטח. כמוכן מתארחים ג'יימס בלאק וסטיבי וונדר על מפוחית פה.

 

מד הרקדנים המזמרים איו ותיאו (איהו ומתיאו בווולס) חוברים לראפר ליל יאכטי לקליפ הרחוב החדש- Ay3 (שם דגם של מיקסר מוזיקלי) שמציג בעיקר גראפיטי על מכונית נוסעת וחבורת נערים רוקדים לאורך הרחוב בכוריאוגרפיה הדוקה פרי עטם של האחים המרקדים. שיר נחמד וקונספטואלי. לא יותר מכך.

 

השבוע שוחררה גרסת הרמיקס הרשמית ללהיט הרגאטון הנוסק (שסומן לראשונה אצלנו במדור) של קרול ג'י, ג'יי באלווין וניקי ג'אם - Mi Cama. שימו אוזן ואל תפסיקו לרקוד.

 

צפו: כוכבת הפופ בת ה-16 בילי אייליש ("Lovely", "Ocean Eyes") בוידוי חושפני ומרגש על החיים כנערת פלא באור הזרקורים.