סוף סוף זה קורה: כל הפרטים על מופע הפריצה של דודו פארוק

פסטיבל זוהר דרומי בבאר-שבע, חדר בריחה במוזיאון ירושלים וגם: מופע הפריצה המדובר של דודו פארוק • כל ההמלצות לבילוי השבוע

דודו פארוק ,ייצוג בלעד:י EMPR
דודו פארוק ,ייצוג בלעד:י Empr | צילום: עדן שוחט

מוזיקה: דודו פארוק במופע פריצה


מתי: הלילה שבין ה-07.08-08.08, 01:00

איפה: ספוטניק בר, תל-אביב

 

דודו פארוק, התופעה המוזיקלית הלוהטת של 2018, מגיע לספוטניק. הראפר הפרובוקטיבי, שאחראי על הלהיטים "יחסים של המין", "ארמני" ו-"דוד המלך", יוצא סוף סוף אל ההמונים ומגיע לבר התל-אביבי למופע פריצה חסר מעצורים שיציג לעולם טראפ להמונים. תבואו, יהיה ערק.

 

מיוחד: פסטיבל זוהר דרומי - פסטיבל האור של באר שבע


מתי: 08.08-09.08

איפה: רחבי העיר העתיקה, באר-שבע

 

פסטיבל זוהר דרומי של באר שבע חוזר ובגדול. במשך שני לילות, החל משמונה בערב, רחובות העיר העתיקה בבאר שבע יהיו באור הזרקורים ויחד עם הייחודיות והקסם של מתחם העיר העתיקה יציעו למבקרים חוויה בלתי נשכחת.

 

בפסטיבל, שיתקיים ברחבותיה היפהפיים של העיר העתיקה בבאר שבע, יוצגו עשרות מייצגי אומנות ייחודיים במרחב הציבורי, כאשר הנושא המרכזי של כולם הוא האור. המבקרים בפסטיבל יתהלכו בין עבודות אמנות ותאורה, יצפו בעבודות וידיאו-ארט ותלת-ממד שיוקרנו על קירות מבנים בעיר העתיקה, פסלי אור ומשחקי תאורה אינטראקטיביים.

 

בפסטיבל ישתתפו אמנים מהארץ ומהעולם שיצירותיהם יתפרשו ברחבי העיר העתיקה ויעניקו למבקרי הפסטיבל זווית ראייה ייחודית על המרחב הציבורי. רוב המיצגים עוצבו במיוחד עבור הפסטיבל והותאמו לאופי ולאווירה של מטרופולין באר שבע.

 

לצד עבודות האמנות שיוצגו במסגרת הפסטיבל, רחובות העיר העתיקה יתמלאו בצבעים וצלילים של להקות מקומיות, שיתנו נופח חגיגי למבקרי הפסטיבל, הפאבים יהיו פתוחים כל הלילה ויציעו מנות מיוחדות ומגוון רחב של קוקטיילים זוהרים. במהלך הפסטיבל יתקיימו תהלוכות אור שיהיו פתוחות לקהל הרחב ויצאו מרחוב סמילנסקי לכיוון רחוב ההסתדרות , אנילביץ', החלוץ ומורדי הגטאות ויעברו בכל רחובות העיר העתיקה. בנוסף, הוכנו מייצגים חווייתיים וסדנאות במיוחד עבור ילדים או ילדים בנפשם וכן סיורים ליליים מודרכים ברחבי העיר העתיקה.

 

ואיך אפשר פסטיבל בלי אוכל? בכל רחובות העיר העתיקה יוצבו "פודטראקס" בשלל סגנונות החל ממנות שף, מסעדת שוק, בורקס טורקי, "טברנה אקספרס" - פוד- טראק בקונספט יווני ועד גלידות וקינוחים ייחודיים.

 

** הכניסה וההשתתפות בפסטיבל ללא תשלום **

 

פסטיבל זוהר דרומי
פסטיבל זוהר דרומי | צילום: דייגו מיטלברג

מוזיקה: שבלול ג'אז בנמל - אלי מגן מארח את אבי בללי


מתי: 08.08
איפה: נמל תל-אביב

 

לי מגן הוא אומן ענק, פורץ דרך. הוא מולטי טלנט בעל קול ייחודי, מלחין ומעבד ווירטואוז בס. הרזומה המדהים שלו כולל את להקת הרוק המיתולוגית אחרית הימים, קריירה ארוכת שנים כנגן קונטרה בס בתזמורת הפילהרמונית של ישראל, תחת שרביטו של זובין מהטה, וכמובן הצטיינותו בתחום הג'אז על כל גווניו.

 

מגן ממשיך ליצור ולחדש עם התקליטור החדש: איש העולם הבא, שיצא לאור בשנה האחרונה וזוכה לשבחים. במופע יביא מגן למאזינים את התמהיל הנדיר שלו הכולל שירה ישראלית רגישה ואינטימית, רוקנרול לפרצוף וג'אז עמוק ומרגש.

 

** הכניסה חופשית **

 

אלי מגן
אלי מגן | צילום: יוטיוב

טלוויזיה: "אנימלס"


מתי ואיפה: החל מה-8.8, ב-HOT HBO, HOT VOD וב-NEXT TV

 

"אנימלס" ("Animals.") היא סדרת אנימציה פרועה של רשת HBO, מבית היוצר של פיל מאטרס ומייק לוסיאנו וחברת ההפקות של האחים מארק וג'יי דופלאס ("חדר 104", "ארץ אפלה"). על האנימציה הייחודית אמונה חברת Starburns Industries ("ריק ומורטי", "אנומליסה"). העונה השלישית של "אנימלס" תשודר בצמוד לארה"ב ב-HOT HBO, HOT VOD וב-NEXT TV.

 

"אנימלס" עוקבת אחרי היצורים הדחויים והמקופחים ביותר שחיים בניו יורק. שיחות החולין המביכות, העמימות המוסרית והבעיות הקיומיות שלהם מוכיחות כי הם לא מאוד שונים מאיתנו, בני האדם.

 

העונה השלישית נפתחת שלוש שנים לאחר האפוקליפסה שהשמידה את האנושות בסוף העונה השנייה ומשלבת אנימציה עם קטעי לייב-אקשן, דרמה מרגשת והומור שחור. העלילה סובבת סביב חייהם של בעלי החיים של ניו יורק הריקה מבני האדם: עכברושים שמסתגלים לשטחי המחייה החדשים בעיר, כלבים המתמודדים עם אובדן חבריהם הטובים ביותר, סוסים ממעמדות שונים שמתאהבים זה בזה ועוד.

 

לצד היוצרים, שאף מככבים בסדרה, יתארחו העונה שלל כוכבי קולנוע, טלוויזיה ומוזיקאים, בהם דמי מור, טרייסי מורגן ("רוק 30"), אידי פאלקו ("הסופרנוס"), מייקל שין ("הסקס של מאסטרס"), אקוופינה ("אושן 8"), ג'ארד האריס ("מד מן", "הכתר"), לוסי לו ("אלמנטרי"), קרול קיין ("קימי שמידט"), ג'ון לגוויזאמו ("מולאן רוז'"), נטשה ליאון ("כתום זה השחור החדש"), ג'וני נוקסוויל ("ג'קאס"), אנת'וני מקי ("הנוקמים: מלחמת האינסוף"), טטיאנה מסאלנה ("אורפן בלאק"), אמנדה סילס ("לא בטוחה") ועוד רבים אחרים.

 

מיוחד: "אומנות הבריחה 2.0" במוזיאון ישראל


מתי: 05.08-23.08

איפה: מוזיאון ישראל, ירושלים

 

מוזיאון ישראל ממשיך לשנות את חוקי המשחק ומציע הקיץ את "אמנות הבריחה 2.0": תעלומה חדשה מבית היוצר של אשף הקסמים קליוסטרו המתפרשת על כל שטחי המוזיאון. חדר הבריחה שלנו אינו נעול אלא מפוזר בכל רחבי המוזיאון, וכדי לפצחו נדרשת תקשורת בינאישית - נושא תערוכת הקיץ לכל המשפחה "בינינו". בנוסף, המוזיאון יפתח את שעריו חינם לילדים עד גיל 17 (כולל) בכל חודש אוגוסט.

 

"אמנות הבריחה 2.0" נחשב לדור הבא של חדרי הבריחה. המשחק משלב חידות, פענוח פאזלים ופתיחת דלתות יחד עם סיפור שיסחף את המבקרים במסלול חוצה תקופות ותרבויות ויזמין אותם להתבונן לעומק באוצרות המוזיאון, להתייחס לסיפורים שמאחוריהם ולראות בעין חדשה את מוצגי המוזיאון השונים. ההשתתפות בפעילות באמצעות מפה מיוחדת שתהווה את הרמז הראשון בדרך החוצה.

 

חדר הבריחה יפעל מ-5 עד 23 באוגוסט, בימים א'-ה', מ-10 בבוקר עד 3 אחה"צ, ובימי ג' עד 5 אחה"צ. זוהי השנה השנייה ברציפות שהמוזיאון מפעיל חדר בריחה בקיץ. בעקבות ההצלחה בשנה שעברה אימץ הרייקסמוזיאום באמסטרדם את המודל והזמין את קליוסטרו ליצור חדר בריחה בגלריות שלו.

 

** הכניסה לילדים עד גיל 17 ללא עלות **

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 

"אומנות הבריחה 2.0" | צילום: יח"צ