צפו: דווין ״הרוק״ ג׳ונסון כפי שמעולם לא ראיתם אותו

הרוק חוזר להרפתקאה בג׳ונגל, הפעם בלבוש בלתי-צפוי; וגם - ״ונום״ מקבל טריילר מצמרר חדש

הרוק ב״ג׳ומנג׳י: שורדים בג׳ונגל״
הרוק ב״ג׳ומנג׳י: שורדים בג׳ונגל״ | צילום: יח"צ

השבוע (ד׳) ״ונום״ קיבל טריילר חדש ומאוד-מדובר לקראת צאתו לבתי הקולנוע ב-4 באוקטובר הקרוב. סוני המתינו למעלה משבוע כדי שההתלהבות מהטריילרים המתחרים ששוחררו בקומיק קון תתקרר, ופרסמו את הטריילר בתזמון מדוייק כדי לזכות בתשומת הלב האינטרנטית המירבית.

 

ב״ונום״ מככב טום הארדי המוערך, שכבר כידוע לקח חלק בפרנצ׳ייז גיבורי-על אחר בעברו, כשגילם את הנבל ביין ב״עלייתו של האביר האפל״ מטרילוגיית באטמן המופתית של כריסטופר נולאן. הארדי סיפר שבנו הצעיר שיתף אותו באהבתו לדמותו של ונום, כשבדיוק קיבל את התסריט לסרט והוצע לו לככב בו - ״כמעט כמו קסם״, לדברי השחקן. בנו של הארדי היה הסיבה שהוא היה נלהב לגלם את הדמות, ובחר להצטרף ליקום קומיקס נוסף.

 

מה לגבי ספיידרמן?

 

״ונום״ מגיע במסגרת הרחבת היקום הספיידרמני של סוני, שיפעל כמעין יקום צדדי ליקום הקולנועי של מארוול, כשהגורם המקשר הוא כמובן ספיידרמן בגילומו המופלא של טום הולנד. ונום, שנוצר על-ידי רנדי שולר, דייויד מיקלייני, מייק זאק וטוד מקפרלן, ידוע בקומיקס של מארוול כנמסיס האייקוני של ספיידרמן. הדמות היא סמביוט חייזרי טפילי, שצריך מארח כדי להתקיים - כשבמקרה המפורסם ביותר המארח הוא העיתונאי אדי ברוק (המגולם על-ידי הארדי), הנמסיס של פיטר פרקר עצמו.

 

למרות הקשר הקומיקסי בין שתי הדמויות, טרם הובהר עד כמה (ואם בכלל) ספיידרמן בעצמו יהיה משולב בסרטים האלו, בעוד הוא עסוק עם חבריו הנוקמים הפופולאריים, כש״הנוקמים: מלחמת האינסוף״ בכיכובו הוא הסרט הרביעי בהיסטוריה להכניס למעלה מ-2 מליארד דולר בקופות הבינלאומיות. לא סביר להניח שמארוול ירצו לערבב את שני היקומים יותר מדי בכל הנוגע למה שלא קשור ישירות לספיידי - מגיבורי-העל הפופולאריים ביותר בעולם.

 

בנוסף, ״ונום״ קיבל דירוג R, שאומר כי הצפיה מותרת לבני 17 ומעלה, ונדרש ליווי מבוגר לצופים הצעירים יותר. הדירוג הזה מסמל כי סוני רוצים להיות חופשיים ללקיחת סיכונים ולפנות לקהל בוגר יותר, זאת לעומת ״ספיידרמן: השיבה הביתה״ הנהדר, שהטון שלו היה קליל יותר ומתאים לכל-המשפחה.

 

ונום במלוא תפארתו

 

הטריילר חושף את ונום במלואו - עצום, אכזרי וחסר מעצורים, ומציג אותו שוב ושוב מתאר לקורבנות שלו בדיוק אלו דברים איומים הוא הולך לעשות להם בקולו המעוות. לצידו של הארדי מככבת ב״ונום״ מישל וויליאמס האהובה (״דוסון קריק״, ״השבוע שלי עם מרילין״) כבת זוגו של אדי, הנראת בטריילר מודאגת ומתרוצצת עם פאה לא-אמינה על ראשה.

 

את הסרט ביים רובן פליישר, שידוע בעיקר כבמאי ״זומבילנד״, קומדית האימה הפוסט-אפוקליפטית. לאחרונה הוכרז כי הסרט יקבל סיקוול שמיועד לעלות לאקרנים בשנה הבאה, בדיוק במיוחד לציון העשור לצאת סרט המקורי. ל״זומבילנד 2״ יחזרו כל חברי הקאסט המקוריים, בינהם זוכת-האוסקר אמה סטון, ג׳סי אייזנברג ו-וודי הארלסון. באשר להארלסון - על-פי שמועות השחקן אמור להופיע גם ב״ונום״, אך הוא טרם נראה בטריילרים ששוחררו עד כה, ולא נמסר מידע רשמי לגבי התפקיד שיגלם.

 

״הרוק״ כפי שמעולם לא ראיתם אותו

 

בנתיים בדיסני - דווין ג׳ונסון חוזר לג׳ונגל, אך הפעם לא במסגרת של ״גומנג׳י״ (למרות שגם הסיקוול הזה מגיע), אלא במסגרת העיבוד למתקן השעשועים ״מסע בג׳ונגל״.

 

לצידו של ג׳ונסון תככב אמילי בלאנט (״השטן לובשת פראדה״, ״מקום שקט״), שבדצמבר הקרוב תהפוך להיות מוכרת לכולם בתור האומנת האהובה ביותר, בסיקוול ״שובה של מרי פופינס״. הצמד מככבים בסרטון קצר שדיסני שחררו אתמול (ג׳) מסט הצילומים של ״מסע בג׳ונגל״ (במקור ״Jungle Cruise״), בו שניהם מציגים יחד דינמיקה עוקצנית מהסוג של הוליווד הקלאסית, וג׳ונסון מציג שלייקס רחבים וכובע-קפטן שבלתי ניתן להתעלם מהם:

 

״מסע בג׳ונגל״ קיים כבר מ-1955, פועל באיזור ארץ ההרפתקאות שבדיסנילנד/דיסניוורלד ברחבי עולם, ומדמה שייט בכמה מהנהרות הראשיים של אסיה, אפריקה ודרום אמריקה, עם מדריך שמקנה קריינות הומוריסטית וברובה מאולתרת. את הגרסא הקולנועית למתקן, שדיסני ממתגים כ״הרפתקאה של פעם בחיים״, מביים במאי האימה/המתח הספרדי, ג׳אומה קולייט-סרה (״מים לא שקטים״).

 

״מסע בג׳ונגל״ מיועד להגיע לבתי הקולנוע באוקטובר 2019.