כך טייגה מתגבר על האקסית המיתולוגית קיילי ג'נר

הראפר טייגה במסר עוקצני לאקסית קיילי ג'נר, בקי ג'י, פראנץ' מונטנה ופארוקו בלהיט הקיץ הקרוב, רומאו סנטוס רומנטי ופינק יוצאת בקליפ אהבה להט"בית. חדשות המוזיקה

טייגה
טייגה | צילום: צילום מסך

"בקי ג'י חוזרת לשכונה", ככה הוכרז בריש גלי בחנות הדונאטס השכונתית לצד הזמנה חגיגית למסיבה לרגל ביקורה של הכוכבת בשכונת ילדותה ונעוריה. כל זה מתרחש בקליפ החדש של בקי ג'י, פראנץ' מונטנה ופארוקו - Zooted שיצא השבוע ומתאר מסיבה שכונתית משכרת חושים רוויית אלכוהול וריקודים.

 

השיר, רגאטון, היפ הופ ופופ משופשף, קליט מאד ותופס את האוזן מהשנייה הראשונה כך שכנראה מדובר באחד הלהיטים הגדולים של הקיץ הקרוב.

 

עשרות נשים, בזו אחר זו, תרמו את ישבניהן המענטזים לקליפ החופש הגדול החדש של טייגה - Swish (ללא ה-Swash). הוא שר על חשדותיו שהנשים המחזרות אחריו רוצות את איבר מינו בשביל הכסף שלו. האם מדובר במסר עוקצני לאקסית המיתולוגית שלו קיילי ג'נר לבית קרדשיאן?

 

נדמה כי טייגה התגבר על הפרידה מהאקסית שהפכה לאחרונה לאמא טרייה וכעת הוא מציע את חולצתו וגופו לכל המעוניינות כשהוא מציג איזור פסטורלי למדי (שצולם ברפובליקה הדומיניקאנית) בו הוא נראה רכוב באופנוע ים ולעיתים בקלנועית גולף עם שתי בחורות לצידו.

 

הסימפול והביטים מצוינים, ה-C PART הבועט לקראת סוף השיר מביא אותו לנקודת שיא מלודית ובעיקר טייגה נשמע במיטבו. ה"קאמבק" בשיאו.

 

המאהב הלטיני של ימינו, רומאו סנטוס, בשיר שרמנטי חדש - Centavito . הוא מהלך ברכבת בודד, נתקל בנשים יפות מכל עבר, זורק חיוך, עושה עיניים ומנסה לשכנע את הבחורה שתפסה את עיניו ולבו להישבות בקסמו כשהוא מחזר אחריה בלי הרף. אגב, לכל אורך הקליפ, נראה מטבע כסף מתגלגל מידיו של קבצן לכל אורך העיר עד שמגיע לידיו האמונות של ילד שקונה בו שתי גלידות עתירות כדורים. רומנטיקה בשיא תפארתה.

 

הזמרת פינק טוענת שלכל אחד יש שלדים בארון או כדבריה סודות שהוא מסתיר מבת או בן הזוג ובקליפ החדש Secrets היא חושפת זוגות אוהבים: גבר מאוהב בגבר, אישה באישה, גבר באישה וקוראת לכולם להפסיק עם הסודות ולהתחיל לחיות את החיים. מי אנחנו שנתווכח איתה?

 

אחרי ששחררו בתחילת השנה אלבום חדש - Mania, חברי להקת הפול אאוט בוי משחררת את הקליפ לרצועה האחרונה מהאלבום - Bishiops Knife Tricks המציג פרוצדורת צילום קליפ בתוך קליפ כשחברי הלהקה מתחפשים לחיות המנגנות ושרות. הומור, רוקנרול והמון נונסנס.