חגיגה באולפן: אריאנה גרנדה משתוללת באולפן ההקלטות

אריאנה גרנדה וטרוי סיון משתוללים באולפן, ג'י איזי מתגבר על הפרידה מהלסי, סברינה קרפנטר מחפשת אהבה והמפיק של ביונסה ו-50 סנט חושף סיפורים מאחורי הקלעים

אריאנה גרנדה ,צילום מסך
אריאנה גרנדה ,צילום מסך | צילום: צילום מסך

רק השבוע היא הצהירה ש"אלוהים הוא אישה" בשירה החדש מאותו השם ומיד אריאנה גראנדה, מכונת הלהיטים המשומנת של הפופ, שחררה קליפ חדש לדואט החדש שלה עם טרוי סיון - Dance To This מתוך אלבומו החדש של סיון - Bloom.

 

בקליפ נראים השניים כשהם רוקדים ומשתוללים באולפן בהקלטת הדואט, בעוד טכנאי הסאונד, איש בגיל העמידה, "מתעפץ" חצי רדום ובהמשך מצטרף למסיבה.

 

לאחר הפרידה הטרייה והכואבת מהלסי, הראפר ג'י איזי מנסה "להתגבר" על האובדן בשיר חדש העוסק ב"חיים שאחרי" הכאב: Power בו הוא חבר לראפרים נף דה פרעה ופי-לו בראפ מסורתי קליט, מרקיד שזכה לקליפ רחוב אופייני וסטנדרטי: מכוניות יוקרה, חבורות רחוב ונופש בשיט על יאכטה.

 

 

כוכבת הסיטקום "העולם של ריילי" לשעבר, הזמרת סברינה קרפנטר, נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת אלבומה החדש - Singular הצפוי לראות אור בדצמבר השנה, פתחה את הקיץ עם פופ קצבי וסקסי לוהט מבית היוצר שלה - Almost Love.

 

בקליפ לשיר, רואים את הזמרת רוקדת ומנענעת עכוז במועדון, מחפשת את שתאהב נפשה ומעודדת אהבה ללא מחשבות וגבולות. צריך יותר מזה?

 

הזמר האמריקאי בן ה-33 סאם האנט מתייסר מאהבתו אך מעדיף למות בלעדיה, כך הוא טוען בשירו החדש Downtown's Dead שזכה השבוע לקליפ מושקע במסגרתו שוטט בעיר ריקה מאדם, טייל בשווקים הריקים והסתובב בין הסמטאות כשאין לו אף כתף אחת לבכות לה על מר "גורלו" הרומנטי. קאנטרי פופ חביב.

 

צפו: המפיק המוזיקלי סקוט סטורץ' שיצר להיטים לביונסה, 50 סנט, ד"ר דרה ועוד - נחשף ומספר את הסיפור מאחורי הקלעים של שיריו הגדולים וסודות להיטיהם של הכוכבים.