אריאנה גרנדה משחררת את הקליפ הכי פרובוקטיבי שלה עד כה

אריאנה גרנדה מתפשטת, איגי אזליה וטייגה במועדון חשפנות, צ'ארלי פות' קיטשי ורומאו סנטוס בסרנדה לטינית משכרת חושים. חדשות המוזיקה מחו"ל

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה | צילום: יח"צ

השבוע נפתח ביתר סקסיות עם הקליפ החדש של איגי אזליה וטייגה - Kream , היפ הופ חושני במיוחד שהקליפ שלו נושא אותנו אל מועדון חשפנות (שלא לומר בורדל) שבו בחורות חטובות נמרחות על הרצפה בפוזות שונות ובעיקר מבליטות את ישבנן בגוזמה. אם זה לא היה קליפ מוזיקלי הייתי חושב שזה צילום לסרט כחול קליל.

 

צ'ארלי פות' הבליח השבוע עם שיר פופ טהור וחדש מבית היוצר שלו - The Way I Am. הוא רומנטי בצורה קיטשית, מתוק בצורה סוכרתית אך עם שיר טוב שכולל מלודיה פשוטה וקליטה, טקסט שרמנטי וביצוע מעולה. בקליפ, הוא יושב בחדרו מלא התקליטים הישנים ומצהיר על אהבתו לבחירת לבו.

 

כשבוע לאחר שיצא כסינגל, משחררים טורי לאנז ואוזונה את להיט הראגטון הלוהט שלהם - Pa Mi המציג שני בחורים המאוהבים עד מעל לראש במישהי שמשחקת אותה "קשה להשגה". האם הם יצליחו לכבוש את ליבה? בקליפ כל התשובות.

 

אנו נשארים בגזרה הלטינית, הפעם ברשותם של רומאו סנטוס וחואן לואיס גוורה שמשחררים שיר לטיני רומנטי במסגרתו שרים סרנדה לרקדנית (או מורה למחול ליתר דיוק) ומוכיחים מדוע רותם כהן ומשה פרץ שאבו כל כך השראה מהסגנון הזה. רומנטיקה במלוא הודה ותפארתה!

 

ולקינוח, נסיים עם המנון הנשים החופשיות, המנון הפמיניסטיות: "אלוהים הוא אישה". בישראל מיכל שפירא שרה זאת בלחנה שלה והשבוע אריאנה גרנדה הצהירה חד משמעית בשירה - God Is A Woman כי היא אישה חזקה, דעתנית והגבר הוא כלי משחק בידה. אגב, בקליפ אפשר לראות את גרנדה מתפשטת ולרגע אף ללא בגדים המסתירים את חזה.

 

והגרסא של שפירא: