לולה מארש: "ידענו שיש לנו משהו מיוחד מהפעם הראשונה שנפגשנו"

איך זה לעבוד יחד כאקסים, למה היה מביך באולפן בהתחלה, מה הכי מחמיא להם וכיצד הגיבו לקאברים לשיריהם? ראיון מיוחד עם "לולה מארש", ההרכב הישראלי הכי חם מעבר לים

לולה מארש
לולה מארש | צילום: יח"צ

זה 5 שנים שההרכב האינדי "לולה מארש" (בראשות יעל שושנה כהן וגיל לנדאו) מכה גלים מוזיקליים בארץ ובחו"ל; הצמד התל אביבי שהכיר במקרה במסיבת יום הולדתו של לנדאו, פרץ לתודעה בשנת 2015 עם הלהיט Sirens שהפך ויראלי ופתח צוהר לקריירה בינלאומית אינטנסיבית הנמשכת עד היום.

 

הם מופיעים בפסטיבלים המוזיקליים הנחשבים בארץ ובחו"ל, כבשו בהופעות את שוויץ, רוסיה, יפן, גרמניה, צרפת, אוסטריה ועוד מדינות שיצרו להם קהל מעריצים אדוק שסימן אותם כאחד ההרכבים המסקרנים והמבטיחים ביותר כיום.

 

בשנת 2017 חבקו "לולה מארש" את אלבום הבכורה שלהם - Remember Roses ונישאו על להיטי ענק שקצרו מיליוני צפיות ביוטיוב כמו She's A Rainbow, Wishing Girl, You're Mine. חברי ההרכב במלואו: גיל לנדאו (גיטרה, קולות), יעל שושנה כהן (שירה, יוקוללה), מתי גלעד (בס, קולות), רמי אוסרווסר (גיטרה, קלידים, קולות), דקל דביר (תופים, קולות) ועידו ריבלין (קלידים).

פגשנו באולפני Anova את לנדאו וכהן, במהלך ביקור בזק שקיימו בארץ, לראיון זוגי במיוחד על ההיכרות הראשונה, הלהיטים, ההצלחה בחו"ל ואף הכנו להם הפתעה שלא ציפו לה.

 

ב-18.7 תופיע להקת "לולה מארש" במועדון ה"זאפה" בחיפה