נועה קירל מביאה את האקשן למסך

העונה השנייה של הסדרה "כפולה" עלתה לאוויר עם הרבה מתח וסכנה. ביקורת

נועה קירל
נועה קירל | צילום: אינסטגרם

השבוע עלה הפרק הראשון בעונתה השנייה של סדרת הנוער "כפולה" בכיכובה של נועה קירל, הנותנת הצצה הומוריסטית ומעט בדיונית אל עולם הזוהר ואל עולמה של קירל עצמה ככוכבת פופ. למי שפספס את העונה הראשונה, אזכיר בתמצית כי היא מציגה את נועה קירל בתפקיד עצמה המתמודדת עם מאיימת מסתורית המנסה לפגוע בחייה. במקביל, בכדי לברוח קצת מלהיות "נועה קירל" היא ממציאה דמות חנונית חכמה בשם ליבי עומר וטוקבקיסטית בדויה בשם קיטי פופר שהן כביכול "שונאות" אותה ומהוות אנטיתזה הנועדת לקטול אותך ברשתות החברתיות.

 

העונה השנייה נפתחה כהמשך ישיר לעונה הראשונה ובשיא המתח: לאחר ניסיון התנקשות בנועה קירל רגע לפני הופעה משותפת שלה עם ביונסה, היא נורה על ידי מתנקש ומי שקופץ להגן עליה הוא חברה לספסל הלימודים שחר. שחר נפצע ומובהל לחדר מיון וקירל נחטפת על ידי אלימור (עדי חבשוש), המזכירה של רוברט שמתברר כי היא נמסיס או במילים אחרות זו שרוצה לחסל את נועה בתואנה כי זו גנבה לה שיר (היחצ"ן של נועה גנב את השיר מבלי ידיעתה מסתבר).

 

אלימור חוטפת את קירל המפוחדת לאולפן נטוש, קושרת אותה לכסא, מופיעה בפניה ומכוונת אקדח לראשה, ברגע האחרון המשטרה מגיעה ומחלצת אותה כשנועה בוחרת לתת צ'אנס לאלימור ומוציאה אותה חפה מפשע. בבית החולים שחר נפצע קליל ומגלה כי סבתו (עימה מתגורר) נקלעה לקשיים כלכליים כבדים והסתבכה עם הוצאה לפועל.

 

כל הפרק הראשון של הסדרה היה מותח ורווי אקשן יותר מהרגיל, כך שגם אם לא צפיתם בעונה הראשונה יכולתם מיד להיכנס לעלילה. הטמפו רק גבר מרגע לרגע כשההומור נשמר לכל אורך הפרק ואמנם בעיית חטיפתה של קירל נפתרה, אך מתברר כי במקום מרוחק מישהו עוקב אחריה ואחרי חבריה וכי חייה עדיין אינם יצאו מכלל סכנה.

 

אם בפרק הראשון של העונה הראשונה לקח מעט זמן (או לפחות 3 פרקים) בכדי להיכנס לעלילה, הרי שבפרק הראשון של העונה השנייה זה משבריר השנייה הראשונה מכניס אותך לעלילה כשגם יש ביטוי נרחב לפרקי העונה הקודמת. יריית פתיחה מעולה.