אחרי שפרשה מ"דה וויס", האם יובל דיין תחזור לשם כשופטת?

יובל דיין בת ה-23 בדרך לאלבום שלישי. בשנים האחרונות היא מתקרבת לדת אבל עכשיו גם לאופנה, ואתגרה סטודנטים לעיצוב שיכינו עבורה קולקציית בגדים צנועה ומיוחדת

יובל דיין
יובל דיין | צילום: משה ציטיאת

ארבע שנים לאחר שהזמרת יובל דיין התמודדה בתכנית הריאליטי דה וויס, היא קיבלה הצעה לשוב לתכנית - הפעם כשופטת. מהרגע שיובל דיין פרצה לתודעה באודישן בלתי נשכח, ואח"כ בפרישה מהדהדת ממה שנראה כמו זכיה מובטחת בתכנית, היה ברור שיובל דיין היא אומן שונה בנוף הממוצע. ועדיין הופתענו לשמוע ממנה כמה העדפות לא שגרתיות.

 

 

יובל דיין בדה וויס
יובל דיין בדה וויס | צילום: טל גבעוני, יח"צ

לאחר הפרישה מתכנית הריאליטי, דיין טפחה קריירה משגשגת - הוציאה את האלבום הראשון "לאסוף" - אלבום שזכה בפלטינה, ממש כמו האלבום השני, "לבי ער". ועד שהיא תתחיל קריירה גם כשופטת, היא ממשיכה להתפתח לכיוונים נוספים ובימים אלו נמצאת בחזרות למחזמר בהשתתפותה.

 

בשנתיים האחרונות החלה דיין בתהליך התקרבות לדת, ובעבר סיפרה כי זו ההחלטה הטובה שקיבלה בחייה. בהתאם לתהליך הזה - כך השתנה גם הלבוש של דיין. השבוע היא הוזמנה כדי לצפות בקולקציה שעיצבו לה סטודנטיות מסטודיו 6B. מדובר בפרויקט "מעצבים לידוענים" שבו לקחו בעבר חלק גם עלמה זק, יובל שרף וקרן מור. המעצבות הצעירות יוצאות לדרך לאחר ששמעו מה ההעדפות של כל ידוען.